Dabi pov;Portaldan girdikten kısa bir süre sonra kafama aldığım darbeyle gözüm karardı.
.
.
.
Uyandığımda sandalyeye bağlıydım."Başım..."
"Başın ağrıyor ama kafana aldığın darbe yüzünden değil. Uyurken koluna enjekte edilen özgünlük silici uyuşturucu yüzünden"~o
"KİMSİN LAN SEN!"
"Hey hey hey! Sakin ol! Size tekrar görüşeceğimizi söylemiştim"~o
"Piç kurusu"
Özgünlüğümü silmesine rağmen beni bağlayan bir korkak ile bilmem kaç saattir bu sikimsonik odada kalmıştım. Arada yemek ve su getiriyordu ama içine herhangi birşey koymuş olma ihtimalinden yemiyordum.
"Bak seninle bu odada kalmayı gerçekten çok isterdim ama benim grubum sizinkilere saldırmaya hazırlanıyor ve benim bir an önce onların yanına gidip senden öğrendiğim bilgileri aktarmam lazım. O yüzden lütfen sana işkence yapmadan önce söyle, bende gideyim."~o
"Hah! Benden bir bok öğrenemezsin!"
"Bunu diyeceğini tahmin ediyordum."~o
Odadan dışarı çıktı. Bir kaç dakika sonra tekrar geldi ama yanında biri daha vardı. Diğer adamı tam önümde durdurup sorular sormaya başladı. Ne yani iki kişiler diye korkmam mı gerekiyordu?
"Birliğiniz nerede?"~o
"Hemen söylüyorum... Ebenin aminda!"
Karşımda duran adam tam karnımı dondurmuştu. Tamam adamın özgünlüğü var ve beni dondurabilir ama benim özgünlüğüm her ne kadar ateş de olsa annem sayesinde soğuğa dayanaklı bir vücudum var.
"Bu mudur yani? Elinden gelen bu mu?"
"DONDUR ŞU ADAMI!"~o
"Şuan karın bölgesindeki kanların bile donması lazım! Vücudu soğuğa dayanaklı olmalı"~ö
"Way zeki çocu-"
Yüzüme yediğim yumruk yüzünden cümlem yarıda kalmıştı.
"Hey! Bok çuvalı! Bir daha sözümü kesersen-"
"Ne olur? Ha! Ne olur?"~o
"Tch"
"Onu neden hipnoz edip bilgileri almıyorsun?"~ö
"Hipnoz süresi kısıtlı maximum 20 dakika sonra hipnoz etkisinden çıkıyor ve tekrar hipnoz etmek için aradan bir gün geçmesine gerekiyor. Şuan onu hipnoz edemem her an birliğinde ki adamlar gelebilir . Onlar geldiğinde bize lazım olacak"~o
Sokuk adamın planı mantıklı ama çok da bir zarar veremez.
"Kırmızı alarm! Dikkat! Kırmızı alarm! İzinsiz misafirlerimiz var!"~ Telsizdeki adam
"İşte eğlence şimdi başlıyor..."~o
"Ne? Ne bakıyon lan öyle?!"
.
.
.
Shigaraki pov;Dabi'nin izini zor da olsa bulmuş. Harabe gibi bir yere gelmiştik. Kapıdaki adamları halledip harabenin içine girdik.
"Hop hop sakin Shigaraki~"~o
"Lanet herif!"
"Bakın arkadaşınız burda sağlam ve sağlıklı... Tabii bir süre özgünlüğünü kullanamayacak ama olsun bence idare eder"~o
"Dabi-kun!"~Toga
"Dabi iyi misin?"~Spinner
Hepimiz tetikte bekliyorduk birden 20-25 adam üzerimize saldırdı. Birliktekiler adamları indiriyordu. Dabi'ye zarar vermesinden korktuğum için gözümü adamdan ayırmıyor bana saldıranı küle çeviriyordum.
Adam Dabi'yi alıp harabenin içlerine gitti. Onları, üzerime saldıran 5 adam yüzünden geç takip ettim...
Sonunda bende yanlarına gittiğimde... Sadece Dabi duruyor? Adam nerde?
"Dabi! Hadi gidelim gel buraya"
"..."
"Dabi? Ne duru-"
Birden üzerime atıldı. Bunu beklemediğim için yere düştüm. Ortalık harabe olduğu için doğal olarak her yerde cam, taş, toprak ve betonlar vardı. Birkaç cam parçası ve sivri taşlar elime battığı için tısladım. Dabi elindeki bıçağı boynuma dayamış ve üzerime çıkmıştı. {7w7}
"Sadece izle... Yoksa daha kötü olacak."~Dabi
"Ne zırvalıyorsun lan sen!?"
Üzerimden kalkıp benden uzaklaştı. Arkasından iki adam geldi birinin elinde demir değişik uzun bir şey vardı.
"Lan Dabi arkanda!"
Dabi gözünü bile kırpmadan gözlerimin içine bakıyordu... Dabi'yi şuan başka biri kontrol ediyor gibiydi. Ve sadece acı çekeyim diye gözlerimin içine bakıyordu.
Adam elindeki demir ile Dabi'nin sırtını çiziyordu. Diğeri sadece bana bakıyordu.
"Dabi!"
"Otur yerinde!."~Biri
Hiç birşey yapamıyordum. Konu Dabi'nin zarar görmesi olunca ve hareket edersem ona daha da zarar vereceklerse ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Ne kadar Dabi'yi nefret ettiğimi söylesem de o birliğin sağ kolu, en güvenilir adamım ve benim arkadaşımdı.
Siktir ne yapacağımı bilmiyorum. Adamları öldürsem? Dabi gücünü kullanamıyor ve hareketlerini kontrol edemiyor. Her türlü işler sarpa saracak... LANET!
İkisi birden Dabi'yi dövmeye başladılar. Lanet! Eğer şimdi birşey yapmazsam Dabi ölecek! Ayağa kalkıp arkası dönük olan adamı küle çevirdim.
"Sen ne halt ettiğini sanıyor-"
İkiside kül olmuştu. Dabi ayağa kalktı ve dışarıya çıktı. Tamam Dabi'yi o adamlardan kurtardım. Ama diğerleri? Onlarca... Belki yüzlerce adam bu harabede olabilir. Hiçbiri birşey yapmasa bile Dabi kendine zarar verebilir.
Dışarıya çıktığımda birliktekiler, cesetler ve bilyeler vardı. Birliktekiler birkaç adamı yakalamıştı. Aralarında geçen haftalarda buluştuğumuz,bizi tehdit eden adam "da vardı." Demek ki bu köpek Dabi'yi kontrol ediyor.
"Patron bunları ne yapalım?"~Mr.comp
Compres'e cevap vermeden adamın üzerine yürüdüm. Yakalarından tutup suratına yumruğumu geçirdim.
"Nerde?! Nereye götürdün onu!"
"A-arkanda"~o
Arkamı döndüğümde Dabi elinde cam parçası ile duruyordu. Elini yavaşça yukarıya kaldırdı.
"Öldürün."
Ayağa kalkıp Dabi'nin yanına gittim. Adamı öldürdüklerinde etkisi geçecekti. Sonunda hipnozcu adamı da öldürdüler ve Dabi'nin elindeki cam yere düştü. Göz kapakları yavaş yavaş kapandı.
Dabi yere, dizlerinin üzerine düştüğünde bende yere çöküp ona sarıldım. Ve daha fazla kendimi tutamayarak göz yaşlarıma engel olamadım.
Dizlerinin üzerinde var sayın
Bu bölüm çok istediğim gibi olmadı ama olsun yeni bölümde görüşürüz bayz~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I F^cking Hate You -Shigadabi- -Dabishiga-
Fanfictionshigadabi kitabı işte. bu ikisi birbirinden nefret ediyor falan