окончательный - Final

264 28 58
                                    

Dabi pov;

Odama çıkıp bilgisayarı açtım. Bir kaç araştırma yapmış ama istediğimi bulamamıştım. Uzun, siyah saçlı hacer a ulaşmam gerekiyordu. Ama numarası Toga'da vardı. Mecbur Toga'dan almam gerekiyor. Odamdan çıkıp üst katın korkuluklarından aşağı sarktım.

"Toga!"

"Ne var!"~Toga

"Gel sana ihtiyacım var"

"Emredersin(!)"~Toga

"Lütfen! Gelir misin?"

"Geliyorum ama umarım önemli bir şeydir"~Toga

Toga söylene söylene odama geldi. Adamın numarasını istediğimde telefonu açtı sonra birşey hatırlamış olacak ki telefonu kapattı.

"Ne yapacaksın?"~Toga

"İşim var Toga!"

"Güzel... Vermiyorum numarayı! Hâlâ sana sinirliyim"~Toga

"Toga gerçekten işim var verir misin şunu?"

"Tamam işini söyle"~Toga

Sıkkınca bir nefes verip cevapladım.

"Shigaraki den özür dileyeceğim. Oldu mu?"

"Nasıl?"~Toga

"Of Toga ver artık şu numarayı!"

"Nasıl yapacaksın anlat! Belki ondan sonra veririm"~Toga

"Belki mi?"

"Tamam tamam! Sen anlat ben numarayı vereceğim"~Toga

Toga'ya aklımdaki herşeyi anlattım. Sadece gideceğimiz yeri söylememiştim çünkü orası benim için özeldi. Herşeyin başladığı, çocukluğumun öldüğü ve benim mezarım olduğunu düşündükleri yerdi.

Sonunda numarayı vermişti. Adamı arayıp kahramanların çalışma saatlerini istemiştim. İlk başta sorgulasa da sonra benden korktuğu için saatleri bilgisayarıma atmıştı. Alfabetik sıraya göre dizilmiş kahramanlar, çalıştıkları yerler ve saatler... Sonunda Endeavor'u yani babamı bulmuştum. İşten saat 20.30'da çıkıyordu.

Babamın olayla hiçbir ilgisi yoktu sadece gideceğim yer yani 'benim küçükken babam eve gelene kadar çalıştığım ve bir gün koca bir orman ile birlikte kendimi de yaktığım tepe' hem eve yakındı hem de oraya daha sonralardan gittiğimde, babamın işten döndükten bir süre sonra oraya gidip yas tuttuğunu görmüştüm. Yani oraya gideceksem dikkat etmeliyim. Ben fark edilmeden saklanabiliyordum ama Shigaraki ile oraya ilk defa gidecektik yani yakalanma ihtimalimiz yüksekti.

Planım basitti; oraya gidecektik ve kendimi açıklayıp özür dileyecektim. Tabiki oradaki birkaç yeri de gösterecektim. En zor kısmı Shigaraki'nin gelmesine ikna etmekti. Bunun için de Compres ile anlaşmıştım -mesajlardan-. Üçümüz alt düzey villianları kontrol etmeye gidecektik. Compres yolun yarısında villianları başka bir yere göndericeğini söyleyecekti ve biz ikimiz tepeye gidecektik.  Tabiki alt düzey villianları kontrol etmeyecektik.

Saat neredeyse 19 olmuştu. Hazırlanıp aşağı indim. Compres o sırada Shigaraki'ye villianları anlatmıştı. Beni bekliyorlardı. Bende aşağı inince, Shigaraki önden çıktı. Compres ve ben arkadan yürüyorduk. Yolu yarıladığımızda Compresin telefonunu aradım.

"Bir dakika beyler."~Mr. Comp.

Shigaraki durmuş ve arkasını dönmüştü. Bende telefonu cebime atıp Compres'e bakıyordum.

"Öyle mi? Hı... Tamam peki geliyorum. Tamam oraya götürün ve beni bekleyin"~Mr. Comp.

Telefonu kapatmadan acelesi varmış gibi bize döndü.

I F^cking Hate You -Shigadabi- -Dabishiga-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin