Shigaraki pov;
Kurogori'nin açtığı portaldan birliğe gelmiştik. Dabi ye iyileştirme gücü olan alt düzey bir villian yardım etmişti. Spinner kuyruğundan yaralanmış, ona da yardım etmişti. Elime batan cam ve taş parçalarını çıkarıp elime krem sürdüm. Kurogori çok laf ettiği için birde elimi bandajla sardılar.
Dabi'nin odasında, yatağın yanında oturuyordum. Dabi aralıksız 7 saattir uykudaydı. Ve ben bu 7 saat boyunca başında beklemiştim. Güvendiğim, değer verdiğim birini daha kaybetmekten korkuyordum. Her ne kadar Dabi'nin yaraları iyileşse de o uyanana kadar başında bekleyeceğim.
Sonunda Dabi uyandı.
"Dabi İyi misin?"
"Ha?... Patron!"~Dabi
"Yavaş lan yavaş! iyileştin ama bir süre ağrıların devam edecek."
"Sen neden burdasın?"~Dabi
"Ben keyfim kahyası ve paşa gönlüm buna karar verdik de ondan- Ugh iyi olduğuna emin olmak için."
"Sonuçta sen benim sağ kolumsun ve kıymetlisin... Birlik için"
"Vay be! Biri bana patronun senin iyi olduğundan emin olmak için başında bekleyecek dese gotumle gülerdim"~Dabi
"Haha ne kadar komik! Neyse ne ben gidiyorum. Birşey olursa birliktekilerden iste beni rahatsız etme."
"Nereye?"~Dabi
"Müsade edersen uyacağım! 7 saattir başında bekliyorum!"
"7 saat bekledin mi cidden!?"~Dabi
"He! Şimdi sal beni!"
Odasından çıkıp kendi odama gittim. Dünkü toprağın içinden çıkıp hâlâ yıkanmadığım için duşa girdim. Üzerimi değiştirip yatağa uzandım ve çok geçmeden uykuya daldım...
.
.
.
Dabi pov;Shigaraki odamdan çıkmıştı. Şimdi ben dün Shigaraki'nin bana sarılmasına mı şaşırayım yoksa sabaha kadar başımda beklemesine mi? Ya bu adam beni öldürecek ya da ben ölücem ve son anlarımı beni düşünerek mi geçiriyor?
Aşağı indiğimde Toga ve Twice gülüyor, Spinner sırıtıyordu.
"Ne oldu lan?"
"Daha ne olacak? Shipim gerçek oldu!"~Toga
"Ne shipi ne gerçek olması? Ne diyon kızım?"
"Diyorum ki~ Sen ve bizim çok sevgili patronumuz~ dün çok tatlıydınız;)"~Toga
"Dün ölümden döndüm fark ettiysen? Ne tatlılığı? Delirdin iyice"
Toga oturduğu koltuktan sıçrayarak yanıma geldi. Telefonundan birşey arıyordu. Bende bu sırada bardağıma içecek birşeyler doldurdum. Sonunda bulduğu fotoğrafı bana gösterdi. İçtiklerimi geri püskürttüm.
Bana sarıldığını hatırlıyordum ama ağladığını hatırlamıyorum. Büyük ihtimalle bayılmıştım.
"Eee Dabi düğün ne zaman?"~Spinner
"Ben şahidiniz olurum!"~Mr.comp.
"Hadi madem çok ısrar ettiniz bende organizasyonu hallederim."~Kuro
"Oha ama! Sende mi kurogori"
Hepsi kıkırdamaya ve gülmeyen başladı.
"Bana bakın! Yok öyle sizin düşündüğünüz gibi birşey! Hem shigaraki benden nefret ediyor... Bende ondan..."
"Sona doğru Bir kırgınlık var gibi ama hadi neyzeee"~Mr.comp
"Neyze ne lan"~spinner
"Neyse ne şuan konumuz Dabi! Odaklanın!"~Toga
Gerçekten bunların arasına düşecek ne yaptım bilmiyorum...-^-
"Evet Dabi seni dinliyoruz ne düşünüyorsun?"~Toga
"Sizi nasıl yaksam diye düşünüyorum"
"Of Dabi!"~Toga
Toga pov;
Dabi her ne kadar inkar etsede bu beni durduramaz. Ben yapacağım diyorsam yapacağım noktaa~
Dabi bizimle daha fazla zıtlaşmak istemediğinden yada daha fazla bahanesi kalmadığı için yanımızdan kalktı.
"Tamam bana bakın! Mükemmel bir planım var!"
"Ne planı?"~Twice
"Şimdi biz bunlara bir rekabet okuma yarışması gibi birşey oynayacağımızı söyleyeceğim. Bunlarda egoist olduğundan koşa koşa gelecekler. Sonra bu oyunun gözü kapalı kişiyi tahmin etme oyunu olduğundan falan bahsedeceğim. Bunlar tabii şüphelenmeyip oynayacaklar. Ama bu ikisine sıra gelince bız bunları ÖPÜŞTÜRÜCEZ SONRA FOTOLARINI CEKİCEZ VE BUNLARIN GÖZLERİNİ AÇIP-"
"Öyle birşey yaparsan seni yakarım toga!"~Dabi
"Sen neden bizi dinliyorsun ki!?"
"HAYVAN GİBİ BAĞIRIYON DA ONDAN!"~Dabi
Tekrar birliğe dönüp;
"Tamam Dabi yüzünden tüm plan suya düşmüş olabilir! Ama bende fikir bitmez^°^"dedim. Şuan hiçbir fikrim yoktu ama eninde sonunda benim istediğim olacaktı.
.
.
.Shigaraki pov;
Akşam yemeğinde Dabi kafasını bile kaldırmadan yemeğini hızlı hızlı yiyip kalktı. Birliktekiler bana değişik değişik bakıyordu. Toga saniye başı gülümsüyordu. Genelde de hep gülümser ama bu kızda başka birşey var. Sonunda dayanamayıp sordum.
"Ne oluyor size?"
Herkes beni duymazdan gelip gözlerini kaçırdı.
"Ne oluyor lan!?"
"Yok birşey patron sakin ol"Spinner
Aynen yok birşey bende All-might memnun oldum ಠ ೧ ಠ
Kurogori yanımda oturuyordu. Toga telefonunu çıkardı ve birşeyler yazdı. Kurogorinin telefonuna bildirim geldi göz ucuyla gördüğüm kadarıyla "hadi getir çocuğu" yazıyordu. Ne çocuğu?
Twice Toga'ya kısık sesle "sence de erken değil mi? İlk önce onları sevgili yapsaydık en azından" falan dedi. Ne oluyor aq ne sevgilisi? ne çocuğu? Ne erkeni? Neden kimse bana birşey söylemiyor?
.
.
.
Akşam yemeği fastlı bitti ve herkes salona geçti."Bana bakın benden her ne saklıyorsanız hemen söyleyin yoksa sizi öldürürüm!"
"Of! Çok korktuk patron. Ve kimsenin senden birşey sakladığı falan da yok!"~Dabi
"Patron deme lazım olur (◠‿◕)"~spinner
Compres kahkaha atıp sonra özür diledi. Sabır dilenip önüme döndüm. Çok geçmeden mutfaktan cam kırılma sesi geldi. Herkes yerinden fırlayıp mutfağa gitti.
Mutfakta, yerde oturmuş ağlayan dizleri kanayan, siyah saçlı bir çocuk vardı. Bizi görünce korkup köşeye pıstı.
Herkes önümde çocuğa baktığı için onları itip çocuğu daha rahat görebileceğim, en öne geçtim. Çocuk beni görünce ayağa kalkıp yanıma geldi. Bana sarılarak daha da fazla ağlamaya başladı.
"Baba!"~jojuk
"Ne!?"
.
.
.
Şuan aklımdaki hikaye ile bu apayrı. Neden böyle oldu bilmiyorum ama burdan sonrası saçma olmaz inş (。ŏ﹏ŏ)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I F^cking Hate You -Shigadabi- -Dabishiga-
Fanfictionshigadabi kitabı işte. bu ikisi birbirinden nefret ediyor falan