девять

186 25 20
                                    

Shi pov;

En son ne zaman ağlamıştım? Çocukken mi? Babam bana vurduğunda mı yoksa ailemi öldürdüğümde mi? Ah- hatırladım... Dabi'ye zarar verdiklerinde...

Gerçekten sevgili olduğumuzu mu düşündüm?

Seni kimse sevmeyecek aptal

Kapa çeneni

Gerçekten bunun ihtimallerini düşündün mü?

Sus

Sen "LOV"un patronusun! Sevgiliye ihtiyacın yok!

Olabilir!

Herşey o kadar kolay mı sandın?

Sus

Acınası haldesin...

Yeter sus

Şuan kendinle konuşuyorsun! Kafayı yemişsin bile!

"Yeter dedim! sus! Sus! sus!"

"Shigaraki!"~Dabi

Kafamı kaldırdığımda Dabi'yi görmem ile gerçekliğe dönmüştüm. Yatağa oturup elimi tuttu.

"Yaklaşma bana! Defol git!"

"Özür dilerim! Öyle demek istemedim"~Dabi

"Git...git burdan"

Ayağa kalkıp dışarı çıktı. Kafamı dizlerimin üzerine koymuş, kollarımı da dizlerime sarmıştım. Babam bu halimi görse ne derdi acaba...
Babanı emcüklesinler ^✓^

.
.
.
.
Uyandığımda başım çok ağrıyordu. Yatakta oturur pozisyona gelip şakaklarımı ovuşturdum. Gözlerim yanıyordu büyük ihtimalle de şişmişti. Ayağa birden kalktığım için gözüm kararmış, sendelememe sebep olmuştu. Yatağın başlığına tutunup gözümü kapattım. Noluyor bana? Saçma salak düşüncelere kapıldım sadece. Soğuk bir duş alsam geçer... sanırım?

Dabi pov;

"DABİ SEN BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN!!?"~Toga

"...."

"Bak birde cevap vermiyor? Shi'ye ne yaptığının farkında mısın acaba?"~Toga

"Toga sakin ol... Hayır Toga haklı!"~Twice

Sabahtan beri Toga'yı tutan Twice Toga'yı bırakmış, Toga'da üzerime atılmıştı. Son anda compres Toga'yı tutmuştu ama Toga ondan kurtulup  karnıma tekme atmıştı.

"Agh-"

"Toga sakin ol! Dur artık!"~Spin

Normalde Toga'yı ya durdururdum ya da karşılık verirdim ama bunu hak etmiştim... Spinner Toga'ya yaklaştığında ona doğru ateş püskürttüm.

"N-ne yapıyorsun Dabi?! Öldürür seni!  Şuan gerçekten sinirli oyun oynamıyo-"~Spin

"Biliyorum. Ama bırakın onu."

Toga şaşırmıştı ama hâlâ sinirliydi. Aslında bana vuranın Shigaraki olması daha akıllıcaydı ama şuan onun yanına gitsem beni sadece küle çevirirdi. Toga beni yere düşürmüş ve üzerime çıkmıştı. Gelişi güzel yumruklar atıyordu. Sonunda o da yorulmuş olmalı ki kemerinde ki, hep yanında taşıdığı iğneyi aldı. İlk önce yanağımda ki yanığın hemen üzerine bir kesik attı sonra, omzuma sapladı. Neredeyse bir tüpü dolduracak kadar kan aldı.

"Yeter! Kalk üzerinden!"~Shi

Sesi duyduğum gibi kafamı merdivenlere çevirdim. Shigaraki merdivenlerden inerken telefonundan kafasını kaldırmadan konuşmuştu. Toga iğneyi sinirle çekti. Aniden gelen acı yüzünden inledim. Toga üzerimden kalkınca yerde oturur şekilde omzumu tuttum. Spinner hemen bandaj getirmişti.

"Çek elini de sarayım."~Spin

"Gerek yo-"

"Kes sesini! Çek elini ve Spinner omzunu sarsın."~Shi

Sinirden telefonunu sıkıyordu. Telefondan kafasını kaldırmamıştı ama telefon kapalıydı. Elimi çektim Spinner kendine göre pansuman yapıp omzumu sardı. Sonra yanağımda ki kesiğe yara bandı yapıştırdı. Teşekkür edip ayağa kalktım.

Kafamı dağıtmam gerekiyordu. Ve özür dilemem... Aklımda bir plan olusturdum. Planın düzgün ilerlemesi için ufak birkaç bilgiye ihtiyacım vardı.

Vay be bayağı kısa oldu -^- ama merak etmeyinnnn bir sonraki bölümü elimden geldiğince uzun yapacağım vee.... Bir sonraki bölüm final -_+ aklımda birkaç kitap fikri var belki 'hisoillu' yazarım belki de 'todobaku' ama shigadabi de yazabilirim. Bir sürü fikir var hâlâ karar veremiyorumm. Aklınızda birşey varsa yazabilirsiniz ^v^

I F^cking Hate You -Shigadabi- -Dabishiga-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin