восемь

214 23 36
                                    

"Birde bana sor"

Çok göze batmadan ara sokaklardan birliğe gelmiştik. Gelir gelmez kurogori çocuğun artık gitmesi gerektiğini söyledi. Her ne kadar gitmesini istemesem de çocuğu kurogoriye verdik. Kurogori açtığı portaldan iki adam getirdi.

Shigaraki beni kolumdan çekerek odaya getirdi.

"Bunu izlemesek daha iyi olur..."~Shi

"Şimdi ne yapacağız..?"

"Her zamanki gibi kahramanlarla uğraşırı-"~Shi

"Onu sormuyorum Shigaraki."

Gözlerini benden kaçırıyordu. Çenesini tutup kafasını tam hizama getirdim.

"Shigaraki bana bak"

Gözlerimiz kesiştiğinde kalbim yerinden çıkacak kadar hızlı atıyordu.

"Bilmiyorum..."~Shi

"Bence biliyorsu-"

Birden dudağımın üzerinde hissettiğim baskı ile lafım kesilmişti. Shigaraki kısa süre sonra geri çekildi ve önüne döndü.

"Hey! Lafımı bölüp benden kurtulabileceğini mi sandın?"

İki elimi de yanağına çıkarıp onu öpmeye başladım. Biraz sonra geri çekildim.

"Bir daha lafımı bölme!"

"Çocuk gibisin!"~Shi

"Haha!"

"LAN BU KADAR KOLAY MIYDI!"~Toga

"Ha? Ne diyors-"~Shi

"Ben sizi sevgili yapmak için aklımda yedi milyon tane yol buldum. Onların hangisini uygulasam hangisini uygulamasam diye oturup düşündüm! Siz sinirlisiniz diye birbirinizi mi öpüyorsunuz!?"~Toga

"Toga!"

.
.
.

Shigaraki pov;

"Tamam mı?"~mr.comp

"Hayır"

"Ne olur sanki! Ölür müsün?"~Mr.comp.

"EVET!"

Compres akşam bara gitmeyi teklif etmişti. Ben tabiki kabul etmiyordum. Çünkü neden olmasın??

"Ya patroon lütfeeen~"~Toga

"Hayır! Hem birlikte ki bar neyinize yetmiyor?"

"O eski çöplükte hergün içiyoruz!"~Toga

"Tamam siz gidin ben gelmiyo-"

"Sabahtan beri istesek giderdik! Ama hep beraber gitmek için uğraşıyoruz! Spinner'i zor ikna ettik!"~Twice

"Of! OF!! tamam ama ben içmem"

"YES BE! MİLLET HADİ HAZIRLANIN ÇIKIYORUZ!!"~Toga

.
.
.

Bar diye getirdikleri yer resmen para tuzağıydı. Genelde para ödemediğimiz için sorun olmaz ama bu sefer "Toga hanım" sakin ve kimseye bulaşmadan, 'normal' bir gece geçirip, içip gitmek istiyormuş. (⁠눈⁠‸⁠눈⁠)

6 kişilik masada compres ve dabi birşeyler konuşuyor, Toga Spinner'e zorla en son öldürüp kanını içtiği kadının güzelliğinden bahsediyor, Twice Toga'ya hayran hayran bakıp gülüyordu. Çok güzel bir tablo(!) Millet bizi böyle görse gerçekten 'villian' olduğumuza inanmaz.

Sıkıntıdan kurtulmak ve hava almak için arka kapıdan çıktım. Hava normal olamayacak kadar dondurucu ve keskin soğuktu. Yüzüme çarpan soğuk neredeyse şok etkisi yaratıyordu. Cebimden çıkardığım sigarayı yakıp duvara yaslandım.

Sokaktan geçip gidenleri izlerken gözüme tanıdık bir sima çarptı. Bembeyaz saçları ve uzun boyu ile kulağında kulaklık, tek başına yürüyen Natsuo? Natsuo Todoroki...

Ara sokaklardan onu takip ediyordum. Bunu neden yapıyordum bilmiyorum ama ona birşey olacakmış gibi hissediyordum.

Başka bir ara sokağın girişinde duyduğum sesler yüzünden durmak zorunda kaldım.

"Hey tam zamanında! Şu meşhur bir numaralı Endeavorun büyük oğlu her gün aynı saatte çıkıyor."-1

"Onu rehin alarak bir numaralı kahramana istediğimiz herşeyi yaptırabiliriz."-2

"Onu yakaladığımızda plana uyup ilk önce bacağına bıçak sokmalıyız. Yoksa korkacak gibi durmuyor. Hem bu sayede Endeavor için daha büyük bir tehdit olur."-1

Elimi boğazlarına götürdüm. İkiside kaskatı kesilmişti.

"İlk olarak... Onun bir Todoroki olduğunu unutmayın."

"Kimsin se-"-2

"Daha lafım bitmedi!" Diyerek boğazını daha çok sıktım.

"Ve ikincisi... Bir kahramana istediğinizi yaptırmak istiyorsanız korkak gibi ailesini rehin alarak değil yüzyüze dövüşerek yaptırın."

"Sizin gibi korkaklar etrafta dolandığı sürede gerçek kahramanlar değil o veletler ortaya çıkıyor. Ve bu durum beni hiç de sevindirmiyor."

İkisine de beş parmağımla aynı anda dokundum ve parçaladım.

"Way patron bu çok havalıydı!"~Twice

"Ahh~ şu aşıklar yok mu!"~Toga

"Sağol patron. Kardeşim için;)"~Dabi

"Kahraman çocuğu kurtarmak pek tercihim değil... Gerçi sevgilimin kardeşini kurtarmış oluyorum"

"Agh ölücemmm!"~Toga

"Ne sevgilisi..?"~Dabi

"Sen?"

"Shigaraki... Biz sevgili değiliz ki?"~Dabi

Duyduğum cümle biter bitmez kulağım çok feci bir şekilde çınlamaya, başım dönmeye başladı...

Biz sevgili değiliz ki?

Biz sevgili değiliz

Sevgili değiliz

Canım yanıyordu. Tek bir cümle yüzünden canım yanıyordu.

Görüşüm bulanıklaşmaya başladığında ağladığını fark ettim. Kapşonu kafama geçirip birliğe gitmek için yürümeye başladım. Dabi kolumdan tutup durdurmaya çalıştı ama kolumu sertçe çektim.

"Bana.dokunma."

"S-shigaraki ben..."~Dabi

Arkamı dönüp yürümeye devam ettim. Arkamdan duyduklarım sadece Toga'nın Dabi'ye bağırması, compresin telefonla konuşması kimi arıyordu? Kurogori mi? Sanırım öyle.

"Dabi yok artık! Neden böyle birşey dedin ki?!"~Spin

"Alo? Patron birliğe geliyor biraz... Sinirli ve kırgın... Tamam sağol"~Comp.

"Siz benimle dalga mı geçiyorsunuz!?"~Toga
.
.
.

Ehe- muq bölüm sonu biliom. Dedim az kaos olsun ama azıcık birşey merak etmeyin <33








I F^cking Hate You -Shigadabi- -Dabishiga-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin