Bölüm 1

1.1K 40 28
                                    


Outer Banks. Dünya üzerindeki cennet. Eğer burda yaşıyorsanız bilin ki dünya üzerindeki en şanslı kişilerdensiniz. Bu ada ikiye ayrılır züppeler ve yoksullar.
Züppeler sekiz basamak'ta olurlar, yoksullar ise kesik'te yaşarlar. Ben züppelerdenim ama bununla her zaman övünmeyi sevmem. Ailem adadaki en saygın ailelerden bu nedenle adımızı her yerde bilirler babamın çevresi çok geniştir. Ailemin tek çocuğuyum. Annem ben 10 yaşındayken babamı terk etti. Babam da çok geçmeden farklı bir kadınla evlendi adı Alice. Alice ile pek iyi anlaştığımız söylenemez ama katlanmaya çalışıyorum bazen içinden korumacı anne tavrıları çıkıyor ama kime ne?

Şuan Cameron'ların evindeyim. Sarah'la akşamki parti için elbise seçmeye çalışıyoruz.

Sarah: Sence de elbise abartı olmaz mı bir crop ve şort giyip gidelim işte.

Isabella: Manyak mısın hayatta olmaz. Şuna ne dersin?

Sarah: Uzun kollu?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sarah: Uzun kollu?

Isabella: Akşamları serin oluyor. Sen de beyazını giy. Her zaman ki gibi en seksi hatunlar olucaz

Bu dediğime Sarah kahkaha atmıştı. Ve odaya kapıyı tıklatmadan Rafe girdi.

Rafe: Partiye mi hazırlanıyorsunuz?

Sarah: Evet başka neye olucak
*göz devirdi*

Rafe: O zaman bin kat daha özen gösterin çünkü parti kesik tarafında olucak. Güzel görünüyorsun Bella.

Ve gitti. Sarah'la birbirimize bakıyorduk.

Sarah: Rafe'in senden hoşlandığını düşünmeye başlayacağım

Isabella: Sadece "güzel" görümdüğümü söyledi bunu ben de biliyorum

Sarah: Uuu. Evet ama bu ilk değil ya arada böyle iltifatlar ediyor. Kaç senelik kardeşiyim daha bana bile böyle iltifat etmedi.

Isabella: Boşver umrumda değil zaten. Sıkıldım bahçeye çıkalım.

Bahçeye çıktığımızda Rafe, Kelce ve Topper masada oturmuş son kalan otlarından yararlanıyorlardı.

Sarah: Babam görürse kızar Rafe.

Dedi ve Topper'ın kucağına oturdu.

Kelce: Selam Bella

Isabella: Selam Kelce

Dedim ve boşta olan koltuğa oturdum.

Isabella: Parti madem kesikte olucak biz neden gidiyoruz.

Rafe: Çünkü bu otları satmamız Barry'ye sözüm var. Sen de ister misin

Isabella: Bilmem olur.

Yanıma geldi ve önümdekş masaya birazcık toz döktü

Rafe: Şimdi bunu burnunla içine çekiceksin. Ama biraz yavaş ol

Outer Banks ~Rafe Cameron~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin