eve geldiğimde kapıda babamla karşılaştım.Tom: Uzun zamandır konuşmuyoruz
Isabella: Biliyorum
Tom: Biraz sohbet etmeye ne dersin?
Isabella: Yorgunum odama çıkıcam belki sonra.
odama girdiğimde yatağımda bir adet Rafe görmemle şaşırdım ( iki adet olsa napardik😵)
Isabella: Rafe? Babam geldiğini söylememişti
Rafe: Pencereden tırmandım
Isabella: Ya da bir çılgınlık yapıp kapıdan da girebilirdin
Rafe: Ha ha tek zeki sensin
Isabella: Neden burdasın?
makyaj masama yaslanarak kollarımı birbirine bağladım
Rafe: John B bizim evde kalıyor
Isabella: Sen de burayı yeni yuvan mı ilan ettin?
Rafe: Aynen
yatağa uzandı ve kollarını başının altına koydu
Isabella: Tabii kendi evin nasılsa
aşağı indim ve biraz bir şeyler atıştırdım ve akşama kadar telefonuma oyalandım.
Odaya çıktığımda Rafe uyuyorduIsabella: Uyanma vakti Cameronn!!
kaşlarını çattı ve homurdandı. Daha önce hiç onu uyurken gördüğümü hatırlamıyorum. Gerçekten tapılası bir yüzü var. Geniş omuzları, her duyduğumda içimde garip heyecan uyandıran sesiyle gerçekten kusursuz bir insan.
Isabella: Evine gitmen gerek
Rafe: Anladık!
Kalktı ve üstünü düzeltti. Sonra aynanın karşısına geçip saçlarını düzeltti ve pencereye doğru geldiğinde durdu.
Rafe: Sağol
camı açtı ve dikkatlice aşağı indi. Şanslıydı ki odam birinci kattaydı.
o gidince ben de yatağa yattım. Yattığım gibi bütün yatakta o ağır erkeksi kokuyu almamla sırıtmam bir oldu. Koku beni iyice mayıştırdı ve uyuya kaldım.
~~~~~
Sabah uyandığımda saat epey geçti neredeyse öğleden sonra ikiye geliyordu. Kimse de gelip kaldırma zahmetinde bulunmamış. Üstümü değiştirip mutfağa indim ve yiyecek bir şeyler hazırlayıp masaya oturdum. Evde kimse olmaması dikkatimi çekti ben de hizmetlilerden birine sordum.
Isabella: Tom ve Alice nerde?
X: Bay ve Bayan Peterson kısa süreli iş seyehatine çıktılar.
gülümseyip işine geri döndü. Bana haber bile vermeden gitmişler. Bella kim ki zaten. telefonumu alıp babamı aradım ama açmadı. pek umursamadan yemeğime döndüm.
~~~~~
Yarım saat sonra Julia ile sahilde buluşucaktık o yüzden hızlıca hazırlanmaya çalışıyordum. Telefonumun çalmasıyla işim yarıda kaldı.
Julia: Nerdesin ben geldim?
Isabella: Yoldayım. 5 dakikaya ordayım.
Hemen çantamı aldım ve arabama binip sahile doğru sürdüm.