A night in Hellfire

363 2 0
                                    

𝕌𝕫𝕦𝕟 𝕫𝕒𝕞𝕒𝕟 𝕤𝕠𝕟𝕣𝕒 𝕚𝕝𝕜 𝕕𝕖𝕗𝕒 𝕓𝕦 𝕥𝕒𝕣𝕫𝕕𝕒 𝕜𝕦𝕣𝕘𝕦 𝕪𝕒𝕫ıyorum . 𝕐𝕒ni 𝕤ahneler 𝕪𝕒zdım çoğu 𝕜ez 𝕤𝕚z 𝕓ilmesenizde. 𝔸maa üstünden 𝕓𝕒𝕪𝕒 𝕘eçti. ℕasıl 𝕪azacağım 𝕙iç 𝕓ilmiyorum. 𝕃akin 𝕒klımdakini 𝕓uraya 𝕘üzel 𝕓ir ş𝕖𝕜ilde 𝕪𝕒𝕫𝕒bilirsem çok 𝕤𝕖rt 𝕧𝕖e 𝕒𝕥𝕖şli 𝕓𝕚𝕣 𝕓ölüm 𝕠lacak.
𝕂𝕒𝕣𝕒𝕜𝕥𝕖𝕣𝕝𝕖𝕣 𝕙akkında 𝕜ısa 𝕓ilgi v𝕖𝕣eyim. 𝕀ki 𝕥arafta 𝕕𝕠𝕞𝕚𝕟𝕒𝕟𝕥 bir kişiliğe sahip. 𝕐ani kadın karakterimiz 𝕡𝕒𝕤𝕚𝕗 olmayacak! Erkek 𝕜arakterimiz 𝕚lişki 𝕤ırasında 𝕓iraz daha 𝕧𝕒𝕙ş𝕚 oluyor. Kick boks tekniklerinin terim anlamları bulunmakta. Anlamadığınız yer olursa yorumlarda belirtin açıklamasını yaparım.𝔹irde başka bir sürprizim olacak onu söylemeyeceğim ama :)

ℍ𝕒𝕕𝕚 𝕓𝕒ş𝕝𝕒𝕪𝕒𝕝ı𝕞!!

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

'Hey! Biraz daha hızlı! Çok yavaşsın' nefes alıp verdim. Nefes alışverişlerim fazlasıyla hızlanmıştı. Dediğimle beraber az önceki performansına oranla daha hızlıydı şimdi.

'Evet, evet. Güzel gidiyorsun! Sağ! Sol! Güzel! Devam! Şimdi diz! Sol kroşe şimdi de. Güzel,güzel. Bugünlük yeter bu kadar. '

Kolumda ki saate baktım. Antrenmana başladığımızda saat 10 du şimdi ise 14.45 Bugünlük fazlasıyla yeterdi.

Derin bir nefes verip yere bıraktı kendini. Hızlı hızlı nefes alışverişini kontrol altına almaya çalışıyordu.

" Sence de artık hazır değilmiyim? Yeter bu kadar antrenman artık."

Göz devirdim bu dediğine. Cüsseli olabilirdi iyi bir tetikçi ve katilde olabilirdi. Lakin iyi dövüşemiyordu. Ve bu bazen görevlerde beni,bizi yani ekibi zorluyordu.

'Pek sanmıyorum. Hâlâ iyi bir eğitim almadın. Ayrıca gerçek dövüşte az önce yaptıklarımızdaki hataları yaparsan o çok övündüğün baby face yüzüne estetik yapmak zorunda kalırsın.'

Sırıtıp 'Ah birde sakat kalırsın.'

"Abartma Alina."
Cümlesine devam edecekken düzelttim onu.

'Lana. Alina değil.'
Bu dediğime sinirden yarım ağız gülmüş devam etmişti cümlesine.

'Abartma Lana. Hem bu antrenman dediğin gibi. Seni zorlamak istemedim. Başa çıkamazsın egon yıkılır fln. '

'Jean. Kaşınma istersen. Daha fazla hızlı ve atik olman gerek. Bunu yaptığımız antrenmanda da göstermelisin. Ayrıca kolay rakip olduğumu sana düşündüren sana acımam mı?'

Diyip güldüm. Aptal gibi bana karşı şansı olduğunu düşünmesi komik ve acınasıydı.

"Emin ol seni yere sererdim. Ama malum kadınsın. Narin davranmak gerek değil mi?"

Burnundan gülerek yattığı yerden doğruldu. Boks eldivenlerini çıkarttı. Terden ıslanmış saç dipleri ve dağıttığı saçıyla fazla sexy görünüyor.

Onun bu halleri arzu ile dolduruyordu içimi. Lakin ona olan nefretim daha baskın geliyor. Hah! Gidip kucağına oturup sevişmeye başlayacağımızı mı sandın? Çok beklersin.

Birden bana baktığını hissettiğimde yeşillerim ile derin kuyu olan gözleri buluştu. Gözlerim de sanki bir şey arıyor gibi bakıyor bana. Çok.. değişik bakıyor.

Hot RematchHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin