➰ 1 ➰

666 66 14
                                    

İlk bölümümüz geldi Bismillah

Yorumlarınızı bekliyorumm😘

İyi okumalar 💖

🍙 🍙 🍙

"Günaydın Taetae" Jimin yüzünde güzel bir gülümsemeyle sırasına geçtiğinde arkadaşına yönelik konuştu. Taehyung kendisine aynı şekilde karşılık verirken, Jimin kitaplarını çıkarıyordu.

"Günaydın bebek, dün mesajlaşırken yine uyuyakaldın değil mi? "

Jimin şirince gülümseyip başını salladı. "Üzgünüm Tae, cidden ne ara uyudum anlamadım bile."

Taehyung kıkırdayıp tombul yanakları sıkmıştı. "Sorun değil, uykun olduğunu söylemiştin zaten uyuyakalacağını tahmin ediyordum."

Jimin dudaklarını büzüp iç çekti. "Uykusuzluğa dayanamıyorum. Resmen uyku saati gelen bebek gibi direkt uyumaya başlıyorum."

"Bebeksin zaten sen kkk" Jimin, Tae'nin dediğine gülüp arkasına yaslandı. Sınıfın kapısının açılmasıyla gözlerini o tarafa çevirdi. Gördüğü bedenle elini alnına vurdu.

"Geldi seninki~" Taehyung dalga geçercesine konuştuğunda kaşlarını çattı.

"Benimki falan değil Tae, sus!" Jimin başını sıraya koyup içinden yok olmayı diledi. Bazen hoş olsa bile yine de Jungkook'un davranışlarından çekiniyordu. "Jiminie~ uyuyor musun?"

Jungkook sarışının sırasının yanına çöküp kapalı gözlere baktı. "Uyumuyorsun~ uyuduğunda dudakların büzülüyor senin, hem kirpiklerin de hareket ediyor. Kalk hadiii"

Jimin pes ettiğini belli edercesine nefes vermiş ve gözlerini aralamıştı. "Günaydın güzelim." Jungkook tatlı bir gülümsemeyle konuştuğunda Jimin terslemek istemedi. "Günaydın Jeon"

"Uykunu almışsın bugün, gözlerin şiş değil. Dün yorgun görünüyordun ama bugün iyisin. Buna sevindim." Jungkook konuştukça Jimin içten içe şaşırıyordu. Nasıl olurda bu kadar iyi gözlem yapabiliyordu. "Evet... Öyle." Sadece bunu diyebildi. Açıkçası Jungkook'a ne söyleyeceğini bilemiyordu. Tek bildiği bu çocuk her geçen gün kendisini şaşırtıyordu.

Jungkook tarafından olaya bakarsak o şu an çok keyifliydi. Jimin'in onu terslemesini bekliyordu. Daha doğrusu buna alışmıştı. Ama anlaşılan Jimin sabah mahmurluğunu hala taşıyordu. Güzelim demesine bile kızmamıştı!

"Bunu ye tamam mı?" Jungkook elindeki tostu sıranın üstüne koyup cebinden meyve suyunu da çıkarıp tostun yanına bıraktı. "Bunlar ne?" Jimin kaşlarını kaldırıp sıranın üstünde duran en sevdiği yiyeceklere baktı.

"Kahvaltı yapmamışsındır sen kesin, bunu ye." Jungkook cümlesini bitirip yerine geçerken Jimin sadece arkasından bakabilmişti.

🍙 🍙 🍙

Jimin ders sonrası kendine ilerleyen Jungkook'u gördüğünde göz devirse de ona bir teşekkür borçlu olduğunu biliyordu. Şimdiye kadar elinden geldiğince kaba biri olmamıştı. Karşısında ki arsız Jungkook olsa bile...

Jungkook sırıtarak önündeki sıraya ters bir şekilde -Jimin'e dönük bir şekilde- oturdu. "Doydun mu Jimin-shi~"

Jimin Jungkook'un hitabıyla sinirlendiğini hissederken yavaşça başını salladı. "Birincisi, evet doydum. İkincisi , yemek için teşekkür ederim. Üçüncüsü, bana Jimin-shi deme!"

Jungkook, Jimin'in bu tavrına kıkırdarken Jimin, onun bu arsızlığına karşın başını geriye atıp havaya bakarak sabır diledi. Bu çocuk cidden yüzsüzdü.

"Sen de haklısın. Sevgilim, bebeğim ya da güzelim demek varken Jimin-shi demem saçma..."

"Jungkook... Sabrımı taşırma. Git başımdan ya, ne sevgilimi ne bebeğimi?" Jimin'in yanakları sinirden kızarmaya başlarken Jungkook sadece onun ne kadar tatlı olduğunu düşünüyordu.

"Sana karşı kullanmak istediğim hitap sözcüleri iştee, beğenmedin mi?"

Jungkook, sanki çok normal bir şeyden bahsedermiş gibi masum bir yüz ifadesiyle konuştuğunda Jimin iç çekmişti. "Beğenmedim Jungkook. Şimdi rahat bırak beni."

"Çok saldırgansın sen de bugün ya. Ne var yani şurada iki kelimenin belini kırsak?" Jungkook'un alınmış bir tavırla kaşlarını çatıp bakması Jimin'i hayrete düşürüyordu. "Seninle normal konuşamıyoruz Jungkook çünkü sen normal değilsin. İşin gücün yavşamak!"

"Sadece sana yavşıyorum ama bir de bu açıdan baksan?"

Jimin duyduğu cümle karşısına gözlerini kırpıştırdı. "Sen... Cidden iflah olmazsın."

Jungkook sanki yaptığı marifetmiş gibi göğsünü şişirmiş ve dişleri görünecek şekilde gülümsemişti.

"Biliyorum!"

🍙 🍙 🍙

"Saçımı bırak artık Jungkook!" Jimin boş derslerinde kütüphaneye gelip biraz ders çalışmayı düşünmüştü. Tabi yanında promosyonu da gelmişti. Promosyon kim diyecek olursanız elbette ki o kişi Jeon Jungkook'tu.

Jungkook sürekli Jimin nereye giderse peşinden giderdi. Başarısını da biraz ona borçluydu. Çünkü Jimin arkadaşları ile bir şey yapmıyorsa ya kitap okuyor olurdu ya da ders çalışıyor olurdu. Haliyle Jungkook da göze batmamak için o ne yapıyorsa onu yapıyordu ve bu tabii ki derslerine de yansımıştı. Bu durumdan oldukça memnundu. Hem Jimin ile yan yana bir şeyler yapmış oluyordu hem de notları yükseliyordu.

Jimin açısından bakıldığında durum böyle değildi. O bu durumdan hiç memnun değildi. Çünkü Jungkook yanına geldiğinde ders çalışsa bile, eli kolu yerinde durmuyordu. Tıpkı şu an olduğu gibi. Jungkook kitap okurken bir yandan da Jimin'in saçlarıyla oynayıp duruyordu.

"Saçlarınla oynanmasını seviyorsun ama normalde..."

"Bak sen de diyorsun, normalde seviyorum. Ama şu an normal değil."

"Neden normal olmasın ki?" Jungkook başını yana eğip göz teması kurduğunda, Jimin boğazını temizleyerek önüne dönmüş ve soruyu öyle cevaplamıştı. "Çünkü kitap okuyorum."

"Gayet normal bir an?"

Jimin bugün sabah yaptığı gibi yine başını geriye atıp havaya bakarak sabır diledi. "Kitap okurken saçımın okşanmasını sevmiyorum demek ki?"

Jungkook dudak büzüp önüne döndüğünde, Jimin iç çekip başını iki yana sallayarak kitabına döndü. Bugün bu çocukla cidden işi vardı.

🍙 🍙 🍙

Zor zamanlardan geçiyoruz biliyorum ama artık biraz normal hayatımıza dönme vakti geldi. Tüm ülkemize baş sağlığı diliyorum, bu günleri geride bırakacağız inşallah.

Normalde bu bölüm daha erken gelecekti ama olanlar malum... Bir sorun olmadığı sürece bölümleri yayınlamaya devam edeceğimm

Bu arada ufak bir şey daha söylemek istiyorum, eğer Twin kitabında sınırlar geçilmezse kitabı kaldırabilirim. Daha önce bu sebepten bir kitabı kaldırdım yine aynısının olmasını hiç istemiyorum ama ister istemez yazma hevesimi de kaybediyorum böyle olunca... Umarım dikkate alınır.

Umarım bölümü beğenmişsinizdir. Cidden ilk bölümleri yazmak en zoru sanırım.

Seviliyorsunuz💋

CRAZY~JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin