➰4➰

330 38 43
                                    

Selam canlarım nasılsınız?

Aşağıda sizlere uzun bir açıklama bıraktım, okumanızı rica ediyorum 😘

İyi okumalar 😍

🍙🍙🍙

Jungkook gözlerini kırpıştırarak Jimin'e baktı. "Ciddi misin?" Jimin dudağını dişleyip başını salladı ve gözlerini kaçırdı.

"Birlikte mi yiyeceğiz yani?"

"Of Jungkook, evet birlikte yiyeceğiz ama biraz daha soru sorarsan gideceğim..."

Jungkook heyecanla gülümseyip ellerini iki yana hızlıca salladı. "Tamam tamam soru yok, sustum..."

Jimin aldığı cevapla gülümsedi. "Güzel, şimdi yemeğini ye hadi" Jungkook tavşan dişlerini göstererek gülümsemiş ve yemeye başlamıştı.

"Sen... Bana neden yemek getirdin?"

Jimin, Jungkook'un tereddütlü bir şekilde sorduğu soruyla kaşlarını çattı. "Getirmese miydim?"

"Hayır hayır, ondan değil... Sadece şaşırdım ben."

Jimin iç çekip Jungkook'un gözlerine baktı. "Hep sen benim için bir şeyler yapıyorsun, ben de karşılık vermek istedim."

"İyi de ben karşılık bekleyerek yapmıyordum ki.. "

"Biliyorum... Ama ben hasta olsam sen bana nasıl davranırdın diye düşündüm.. Ben de aynısını yapmak istedim." Jungkook başını sallayıp iç çekti. Jimin onu düşündüğü için değil sadece yaptıklarının karşılığını verebilmek için ona yemek getirmişti. Yani Jungkook dediklerinden bu anlamı çıkarmıştı.

"Benim yaptıklarımın karşılığını vermek istedin sadece... Öyle değil mi?" Jimin, Jungkook'un söylediğiyle başını iki yana salladı. "Hayır Jungkook, sadece karşılık vermek için değil, içimden geldiği için yaptım tamam mı? "

Jungkook istediği cevabı almasıyla şirince gülümseyip başını salladı ve tekrar yemeğe odaklandı. "Şimdi sen, beni düşündüğün için bana yemek getirdin öyle mi?"

Jimin sessiz sedasız yemek yiyeceklerini düşündüğü için kendini aptal gibi hissetti. Tanrı aşkına.. Jungkook nasıl sessiz yemek yiyebilirdi ki? Susmak, sessiz olmak onun literatüründe olmayan bir şeydi.

"Evet Jungkook, hasta olduğunu görünce getirmek istedim." Jungkook, Jimin'in verdiği cevapla tavşan dişlerini gösterip gülümsedi yine. Şimdiden kendini iyileşmiş hissetmeye başlamıştı bile. Jungkook tekrar ağzını açıp bir şey diyecekken Jimin konuştu bu sefer. "Ama eğer sürekli dile getirirsen kalkarım bak. Ye işte yemeğini... Kurcalama çok. "

Jungkook dudak büzüp burun kıvırarak önüne döndü. "Aşk olsun... Niye öyle diyorsun?"

Jimin de bilmiyordu aslında neden öyle dediğini. Sadece Jungkook'a her geçen gün daha da alıştığını farketmişti. Bu onu biraz korkutuyordu. Jungkook'un tavırlarına alışmıştı, hatta Jungkook olmadığı zaman kendini tuhaf hissediyordu. Her an onun bir yerlerden çıkıp kendisine tatlı söylemlerde bulunmasına, iltifat etmesine alışmıştı. Ve evet... Bu Jimin'i sebebini bilmediği bir şekilde korkutuyordu.

"Çünkü sen çabuk şımarıyorsun da ondan..."
Sadece bunu diyebildi o an. Başka söyleyecek bir şey gelmemişti aklına. Kafamı karıştırıyorsun diyememişti. Bunu söylese büyük ihtimalle yanlış anlaşılacaktı.

"Sadece sana şımarıyorum Jiminie~" Jimin aldığı cevapla elini alnına vurduğunda Jungkook hasta olduğunu belli eden sesiyle kıkırdadı. Jimin onun sesindeki çatlamayı farkettiğinde iç çekti. "Sıcak ya da ılık bir şeyler iç sonra... Boğazın kötü belli ki"

CRAZY~JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin