DESCRIERE

22 1 0
                                    

ÎNTREAGA DESCRIERE

Annalise Walsh este o tânără plină de ideei cu greutate. Este o tânără speranţă. Ca ea mai pot fi şi alţii, doar că ei nu au ieşit încă la lumină.Copilăria ei nu a fost cea mai fericită, a învăţat pe cont propriu să îşi îngroape suferinţa şi regretele în suflet.  Oamenii pe care ea încearcă să îi ajute nu se dovedesc adesea având cele mai bune intenţii. Oamenii pe care îi ştie de-o viaţă nu se dovedesc adesea având cele mai bune intenţii. Oamenii sunt diferiţi, ciudaţi şi imprevizibili. Nu te poţi încrede cu uşurinţă în ei, ea ştia asta.


Max White nu are un trecut tocmai  roz. Nici pe departe. La cei douăzeci şi cinci de ani, nu se încadrează în imaginea tipică a băiatului dornic de distracţie. Practicând lupte de stradă de la o vârstă destul de fragedă şi forţat să se descurce pe cont propriu, el a învăţat că nu tot ce zboră se şi mănâncă. Atât de tânăr, dar atât de respectat. Atât de tânăr, dar atât de experimentat. Sacul de box ponosit din subsolul casei îi este prieten iar băieţii din cartier îi sunt familie.


Cei doi nu sunt perfecţi, nu sunt nici sfinţi, dar se completează. Ea are voinţă,  calcă în fiecare zi peste ce i s-a întâmplat în ziua acea şi a jurat că va ajuta pe oricine la nevoie. Este copleşită de vinovăţie, chiar daca sentimentul i se estompează pe timp ce trece, vina este încă acolo. El este rezistent la furtuni, ştie să facă faţă situaţilor de criză. Ea are nevoie de aşa ceva, de o stâncă de care să se agaţe la nevoie. Ea are nevoie să fie iertată şi înţeleasă, dar nu are atât de mult curaj. Ea vrea să dea bine în schimb pentru a îşi răscumpăra greşala. Ea vrea ca fiecare poveste să fie spusă, iar el o va ajuta.


Prinsă la mijloc într-un război aprig între bandele de stradă, cauza fiind un accident terbili, soldat cu moartea unui om foarte important atât pentru ea, cât şi pentru cei din Cuaro, Annalise luptă pentru a se salva. Din fercirea nu trebuie să treacă prin tot acest coşmar singură, Max şi oamenii în care are încredere deplină, îi sunt alături. Situaţii periculoase, într-o lume periculoasă, trădări şi dezamăgiri, iubire şi dorinţă, se va confrunta cu toate, rând pe rând, ajungâng ca la sfârşit să le cunoască extrem de bine pe fiecare. Viaţa de care a fugit, o prinde din urmă încetul cu încetul. Vrea să facă dreptate, a fi acuzată de moartea uni om atât de drag, este o nedreptate cumplită. Speră doar că frica şi armele îndreptate la fiecare pas spre ea, nu îi va fi un inamic atât de puternic.

Window of HopeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum