-1- KİLYOS PROJESİ

10 2 1
                                    

Ben Ekin Gürer. Ünlü mimar Defne Gürerin tek çocuğu, zengin, şımarık, Anne parası yiyen kızım... anne parası yediğim doğru olabilir

Annem Türkiyenin en büyük şirketinin kurucusuydu Gürer holdingin sahibi. Ve rakibi olan Sarhan holdingin sahibi Karan Sarhanla 23 yıl önce evlenmiş.
Annem Karan Sarhana çok aşıkmış,
ama Karan Sarhan psikopat bir adammış.

Anneme şiddet uygulamaya başlamış. Annem hastalıklı sevdiği için ilk zamanlar susmuş.Ve düzeltmeyi denemiş. İşte en kötüsü.. Koruma kullanmadan annemi zorla taciz etmiş. Hap kullanmasını engellemiş. Annem bu adamın kanından bir bebek istememiş.

Bu adamdan bende doğmak istemezdim. Annem beni düşürmek için birsürü şey yapmış ama tüm olanlara rağmen doğmuşum. Adımı bile düşünmediği için ben doğduktan sonra Ekin demiş.

Ben doğduktan sonra Annemin gücü yerine gelmeye başlamış, Ve Karan Sarhanı polise vermek için kanıtlar toplamış, Davayı gizli yürütmüşler ve Karan Sarhan Müebbet hapis cezasına çarptırılmış. Sarhan holdingi şuan Karan Sarhanın akrabalarından birisi devralmış.

Annem uzun zamandır psikolojik destek alıyor ama hala iyileşebilmiş değil.

Küçükken annemi pek görmezdim genelde çalışma odasında şirket işleriyle meşgul olurdu. Benden nefret ettiğini ve beni görmek istemediğini söylerdi. 18 yaşıma kadar bana evdeki dadı bakmıştı annem gibi sevdiğim Sevil ablamla hala ara sıra görüşüyoruz.

Annemi hiç bir zaman suçlamadım ama içimde ukde kalan bir his vardı anne sevgisi... Bir kere gelip bana aferin dememişti. Kücükken annemin doğum günlerinde ona resim yapardım, çöpe atardı. Belki bir kere başımı okşasa mutlu olurdum.

İçimdeki sevgiye muhtaç o çocuğu kimse görmesin diye hep başıma buyruk bir çocuk oldum. Herşeyi dalgaya aldım, 18ime bastığımda ilk işim arabamı alıp şehir dışına son hızda sürmekti ceza yediğim için annem belamı... Bana yeni eğlenceler lazımdı şirkete gideyim iş yapayım bana çok sıkıcı geliyordu o yüzden şirketten gizli gizli kaçardım, yada işleri başkalarına paslarım Anneme göre sorumsuz bir çocuktum. annem burada haklı olabilir Annem zorla mimarlık fakültesi okumamı istemişti. Tabi efsane okuma isteğim ile tüm derslerden kaldığım için torpille geçiyordum.

günümüz
/22 yaş/
22 yaşımdaki düşüncelerim 18 yaşıma göre biraz daha olgunlaşmış olduğu halde hala Ekin aynı ekin.Üniversiteyi bu sene bitirdim.. Tabi hiç kapısından girmesem bile bitirdim mi bitirdim. Artık eskisi kadar adrenalin aramıyorum şirketi kabullenmeye başladım külliyen yalan Annemle projeler üretiyoruz. Ama bana güvenmediği için hep yanımda beni kontrol ediyor. Ve şirkete girme saatimi düzeltmeliymişim. Sabah 08.00de işe mi gidilir ne var 1 saatcik geciksem. Herneyse dert yakınma sırası değil...

Bugün büyük gün tarihlerden 22 Haziran

evet 22 sayısı artık benim uğurlu sayım instagram nickimi ekingurer22 yapmaya gidiyorum..

Annem ilk defa tek başıma bana bir proje paslıyorr kilyos projesi kilyosta ne yapacaksam artık. Neyse toplantı şimdi başlayacağı için hızlı hızlı toplantı odasına yürüdüm. Annem masa başında oturuyordu hükümet kadın bende masaların birine oturdum. Ekin beni pişman etme bu projeyi verdiğime artık büyüdün ve bu işi yapabileceğine inanıyorum o yüzden seni tek başına kilyosa göndereceğim dedi ve devam etti. Biliyorsun kilyos İstanbulda yaşayanlar için yakın mesafeli tatil yeridir plajı çokça ilgi görüyor. Ayrıca o çevredeki oteller çok rağbet görüyor. Ve yaz senesi açıldığına göre. ne konuştun be kadın Kilyostan tam sahil kenarında bir arsa var oradaki oteli dikmekten sen sorumlu olacaksın, hergün takibini yapacaksın ve yabancılık çekeceğin için Kilyosta seni bir ortağım karşılayacak şirketimizde daha önce mimarlık yapmış biri Mimarlığı bıraktı şuan sadece kilyosta bir otelde çalışıyor. En çok rağbet gören otel olmasını istiyorum sana inanıyorum dedi. Emredersiniz Merak etme annecim güvenini boşa çıkarmam ama bir sorum olacak şimdi ben bu mükemmel ötesi yazımı sadece kilyosta mı geçiricem dedim.

Bence kilyostan dönmek istemeyeceksin ekincim dedi.

İnşallah annem dedim ve otel projesinin detaylarını slayttan izledim. Annem kalktı yarın gidiyorsun başarılar kızım dedi ve gitti.

Yarın. Evet yarın gidiyorum. Yarın mı? kendi kendime konuşuyorum delirdim galiba.
Ne demek yarın
şaşkınlıkla masada kalakaldım ve en yakın arkadaşım besteyi aradım.

Ekin: alo bestom yarın kilyosa gidiyoruz hazırlansan iyi edersin.

Beste: Ekin kilyos ne alaka kilyosun barları güzel değil ve akşama erkekleri topladım kankam. Sen boşver kilyosu...

Ekin: Beste ne erkeği ne barı kilyosa gidiyorum ben yarın bütün yazı orada geçireceğim.

Beste: Doğru düzgün anlatsana olayı canım kankacım.

Ekin: Annem ilk defa bana sorumluluk verdi kilyos projesi, otel dikicem ve sadece ben yöneteceğim kızıım inanabiliyor musun?

Beste: Ben yokum kanka hayırlı olsun bu arada. Sen orda bina dikersin, beni Aliler Berkler Efeler bekliyor hadi görüşürüz.

ve hat kesildi.

güvendiğimiz dağlara kar yağdı neyse Beste ne yaparsa yapsın Kilyos bekle beni, ve ortağım umarım erkeksindir besteyi çatır çatır çatlatmalıyız

Şirketten çıkışımı yapıp arabaya bindim eve doğru yola çıktım.

Artık annemle yaşamıyordum. Annem çekilmez çünkü. Neyse valizimi çıkardım ve yazlık kıyafetlerimi ve bütün eşyalarımı içine doldurdum 12 tane valiz doldurmuş olabilirim... Şoförüme arabanın bagajına koymasını rica ettim. Şoförüm sadece eşyaları kilyosa getirip gidecekti.

Amaa unuttuğum bir şey var Evden çıktım ve arabaya binip doğrudan kuyumcumuz Fahir abinin oraya sürdüm. Fahir abim kolay gelsin dedim Ne bu mutluluk Ekin dedi. Fahir abicim 22 sayısı bana uğur getirdi dedim bende diyorum ki şöyle güzel gümüş taşlı 22 sayılı bir bileklik yaptırayım.

kuyumcudan çıktım ve bir banka oturdum.

Canım uğurlu sayım bugün seninle yeni bir devir başlatacağız dedim. Evet bilekliğimle konuşuyorum

ertesi gün
09.00
-23 haziran-
Sabah uyandım. Sabah uyanmaktan nefret ettiğimi daha önce söylemiş miydim? Havada yakıcı bir sıcak vardı. Beyaz renk askılı yapışık crop giyip altıma rahat siyah renk kısa nike şort giyip saçlarımı rahat bir topuz yaptım ve evden çıktım.
Şoför bey arabaya bindi ve bende arabamla onu takip etmeye başladım.
Bir başkasının arabayı kullanmasını sevmiyorum. Yalnızca ben sürersem güvende hissediyorum. Şarkıyı açtım ve sesini fulledim. tofaş kullanır gibi camlarıda açıp tüm sokağa dinletsem mi acaba???

Bugünlerde sarhoşum böyle aklım havada
Düşündüğüm net bi' şey yok öyle boş tenhada
Dolandım bütün gece bütün bi' ay bütün sene
Ne farkeder
(-Yüzyüzeyken konuşuruz- Ne farkeder)

CANIM ANAM arıyor...
Ah annem bir sen eksiktin
Ve aramayı cevapladım annemi hiç konuşturmadan konuşmaya başladım, evet anne uyandım şuanda arabadayım gidiyorum kilyosa, evet bana güveniyorsun bay baaay.

kilyos
11.24
Şoförün arabayı çektiği yere durdum. Beni karşılayacak kişiyi merakla bekliyordum ve aynayı açtım gözlüğümü taktım glossumu sürüp arabadan indim. haydii bismillah Şoför yanıma geldi kalacağınız yer burası dedi. Akyel otel lüks ve güzel bir oteldi kumsalla bitişikti. Şoför resepsiyonda ortağınız bekliyor Ekin hanım dedi ve bavulları taşımaya gitti. Derin bir nefes çektim ve kapıdan girdim.

Karşımda 1.80 boylarında Açık kumral ama sarıya çalan renkte saçları vardı. Yaşı tahminimce benim yaşlarımdaydı belki 1 yada 2 yaş büyüktür. Gözlerine doğrudan baktım Kahverengiydi. taş gibi çocuk valllahi Hafifçe öksürdüm ve Merhaba dedim.

Selaamlar bölümü burada kestiğim için sövmeyin😔 destek olmayı unutmayın lutfen teşekkürler

ana karakterimizin instagram hesabı:
ekingurer22

Ekin Gürerin annesi Defne Gürer hakkında düşünceleriniz nedir?

Bu yakışıklı ortak hakkında düşünceleriniz nedir?

sen, ben ve 𝐤𝐢𝐥𝐲𝐨𝐬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin