3.BÖLÜM- ŞEFKATTEN EN YOKSUN BIRAKILMIŞ KİŞİ.

109 8 164
                                    

Bölümü okumadan önce oy vermeyi unutmayalım.

Satır arası yorumları esirgemiyoruz! sizi seviyorum ;>

********not: bölüm düzenlendi. birkaç sahne eklendi -tekrar okumanızı tavsiye ediyorum bu arada- ve kelime yanlışları düzeltildi (Haziran 26, 2023'den- Nisan 17, 2024'e.) 

Bölüm şarkılarımız:

Chance- Angel Olsen.
Leopard Limo- Alexa Demie.
Fine Line- Harry Styles.


3. BÖLÜM

ŞEFKATTEN EN YOKSUN BIRAKILMIŞ KİŞİ

ŞEFKATTEN EN YOKSUN BIRAKILMIŞ KİŞİ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Milena Lora.

***

Derler ki, tanrı insanlara irade verdi. Ama insanlar iradelerini kendi üstünde kullandı.

Derler ki, o hayvandır; hatasızdır. Ama o çok inandığın hayvan, diğer hayvanın canını katletti.

Derler ki insanı, diğer canlılardan ayıran en büyük mahremi aklıdır. Ama insanlar aklını yanlış kullandı.

Derler ki hayvanlar dilsizdir, insanların lisanı vardır; ne yazıktır ki o hayvanlara, onlar konuşamazlar. Ama insanlar lisanları bir zehre çevirdiler, zehirli kabzayı mürekkebe batırdılar ve kalplere sapladılar. İnsanlar sözcükleri bir zehre çevirdiler, zehirli kabzayı merheme batırdılar, yara kapanacak sandılar. Fakat öyle olmadı. Ve hayvanlar ise, insanların soyunun tükenişini seyretti sadece, birbirlerini öldürüş naralarını dinledi.

Derler ki insan merhametlidir, Tanrı onları kutsamıştır. Ama onlar, merhametlerini yanlış kullandılar; yanlışı savundular, yanlışa itaat ettiler.

Ve ben de tanrının önünde eğiliyorum şimdi: İnsanoğlu sözcükleri zehirli kapsüle batırmasın diye haykırıyorum. Başımıza gelen her olay senin, onun, benim yüzümden. Gerçekleri ve kainatın halini görme zamanı geldi, çattı bile. Zaman durdu, insanoğlu. Vakit nedir, doğa nedir bilir misin vicdansız? Yelkovan saati kırdı, anlasana!

Şimdi beni o astığınız gökten indirin, kalbinizden çıkarın. Sırtıma ok fırlatın. Açılan yaranın üstünü çiçekle kapatın. Çünkü acıları, yalnızca güzellikler kapatır. Anla beni, anla insanlığı.

Birkaç demet gül ya da papatya, yeter mi ki o anı unutmaya?

Belki de çok derinlere daldığım için oluyordu tüm bunlar. Belki de elimin altındaki tüm şeyleri görmediğimden, çok derinlerde aradığım için oluyordu tüm bunlar. Kim bilebilirdi, yaratıcıdan başka?

EVRENDEN ÖTE (1) -KÖRLEŞMİŞ RUHLAR ve EBEDİ İNSANLAR.Where stories live. Discover now