Tadashi ye gulumserken arkasindan giren Tsukishima ve sarı saçlı kizi gorunce gulumsemem kayboldu.
Hayir gelmemesi gerekiyordu, gelmiycegini bildigim icin gelmiştim. Hayir hayir onu gormeye hazir degildim. Elim titremeye baslamisti.
Kei ve tadashi herkesle selamlasirken sarisin kiz da yanlarinda bekliyordu.
"Ah Y/n bayadir gorusmuyorduk nasilsin?"
"İyiyim Tadashi sen nasilsin, cok degismemissin"
"İyiyim bende iste, son anda isler iptal olunca gelelim dedik kei ile"
"Hm anladım iyi yapmissiniz"
Kei ile konusamam. Konusmaya basladigim an gozlerimin dolmaya baslayacagina eminim. Hemen arkami donup cantami karistiriyor gibi yapmaya basladim. O sirada Kei konusmaya basladi.
"Tanitayim bu Arataki Risu, kiz arkadasim"
Cumlesi bittiginde karnimda bir seyler hissettim. Sanki boyle almissiniz baltayi saplamissiniz gibi. Ama kiskanmaya hakkim yoktu degil mi, sonucta her sey eskide kalmisti.
Kei ile lisede tanismistik ilk senenin yarisinda ise cikmaya baslamistik. Herkesi kıskandıracak turden bir iliskimiz vardi. Asla ayrilmayiz diye dusunuyordu herkes.
Ama 3. Sinifin sonlarinda yasadigimiz tartismalar yuzunden benden ayrilmisti. Aslinda hep yaptığımız tartismalardandi ama birden benden ayrilmak istedigini soylemisti.
Kei hayatima bir suru sey katmisti. Odamda olan ama asla calmadigim piyanoya onun sayesinde başlamıştım. Onunla beraber sevmistim piyanoyu. Bir nevi onunla tanismasam piyanist olmazdim.
Aklima gelen anilarla gozum dolmaya baslamisti, gercekten tam sirasiydi. Hemen kalkip tuvalete gidecegimi soyledim.
Kosar adim tuvalete girdim ve kapiyi kapadim. Aynaya baktigimda aptal gozlerimden yaslar suzulmeye basladi.
Hayir uzulmemistim. Uzuldugum icin degil onun icin yeteri kadar iyi olamadigim icin agliyordum. Eger daha guzel olsaydim veya yeterli olsaydim benden ayrilmazdi.
Yuzumde ki yaşları sildim. Su an bunlari dusunemem ama en kisa zamanda gitmeliyim. Kei ile gorusmeye mental olarak hazir degilmisim. Makyajimi tazeleyip tuvaletten ciktim.
Ellerimde ki titreme biraz gecmisti. Elimde telefonla odaya girdigimde Tsukishimanin icerde olmadigini gordum. Firsati kullanarak gitmeye karar verdim.
"Cok uzgunum yakinda bir gosterim oldugu icin prova yapmam gerekiyor erken gitmeliyim size iyi eglenceler"
"Oi Y/n cok cabuk gidiyosun ama"
"Üzgünüm Hinata eger bossan bi ara ogle yemegi yiyebiliriz ama istersen"
"Tamamdir ben sana haber veririm o zaman gorusuruzz"
Herkesle vedalasip hemen disari ciktim. Yagmur yağıyordu. Telefonu cikardim taksinin numarasini yazarken omzuma dokunan bir elle hemen arkami dondum.
"Baya oldu gorusmeyeli ha"
"Evet oyle oldu" dedim. Sarisinin kurdugu cumle ve sogugun etkisiyle titremeye basladigimi hissettim.
"Cok degismissin, daha olgunsun sanirim"
"Hm evet"
"Birakmami ister misin cok yagmur yagiyor"
"Hayir taksi cagiricaktim tesekkurler"
"Y/n bi ara kahve icelim mi?"
Saka mi yapiyordu. Ben onun karsisinda zorla ayakta duruken sanki hicbir sey olmamis gibi kahve icemeye mi cagiriyordu gercekten. Ustelik kiz arkadasi varken.
"Kabul edecegimi sanmiyorum, ayrica kiz arkadasin varken kabul etmem icin hicbir sebep yok iyi aksamlar"
Yagmuru umursamadan yurumeye basladim. Arkamdan seslenmisti ama donup bakmadim, cunku donersem reddedemeyecegimden korkuyordum.
Neden birden boylece karsima cikti ki aptal. İyiki yagmur yagiyordu, etrafta kimse olmasa da disarda aglamaktan utanıyordum.
Her tarafim islanmisti ama neyse ki evim cok uzak degildi. 15 dakika boyunca yurumustum, yagmur da durmustu.
Hizlica eve girip üstümü basimi cikarip banyoya girdim. Titriyordum. Birden karsima cikmasi ustelik kiz arkadasi ile onu gormem agir gelmişti.
Bir sure banyoda oyalanip ciktim. Rahat biseyler giyip piyanonun basina geçtim. İcerisi sicak olunca pencereyi açtım.
Sonra aklima ilk gelen besteyi calmaya başladım. Beyaz ve siyah tuslarin ustunde gezen parmaklarim sanki gecmisin acisini bu parcaya aktariyordu. Kafamda ki dusunceleri bu sekilde dagitabiliyordum.
Nota kagidina bakmaya ihtiyacim yoktu cunku liseden beri bildigim bir parcaydi. Moonlight sonata.
İlk ogrendigim ve ilk calabildigim parca. Kei ogretmisti. Neden ilk aklima bu geldi bilmiyorum ama normal zamanda asla çalmak istemedigim fakat su an beni iyilestirdigini ve dünyadan uzaklastirdigini hissettigim icin caliyordum.
Disarida ki yagmur bulutlari dagilmis, pencereden salona isiklari yansiyan dolunay seklinde ki ay kalmisti.
Ve birde Y/n nin orda oldugundan haberi olmayan, asagida tanidik besteyi dinleyen Kei kalmisti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒐𝒏𝒂𝒕𝒂 || ᵀˢᵁᴷᴵˢᴴᴵᴹᴬ ˣ ᴿᴱᴬᴰᴱᴿ
FanfictionNeden ona karşı koyamıyorum lanet olsun.