3.

328 31 123
                                    

Kei ile konusmamin uzerinden 4 gun gecmisti. Kendimi daha iyi hissediyordum.

Bugun erken kalktim cunku Semi ile prova yapmak icin sozlesmistik ayrica ogleden sonra Hinata ile oglen yemegi yiyecektik.

Siyah bol paca pantolonum ile ustune siyah beyaz cizgili bogazli kazagimi giydim.

Araligin son gunlerini yasiyorduk ama hala kar yagmamisti. Buyuk gosteri gunu tam yılbaşı gecesine denk geliyordu.

Evden cikmadan once ustume siyah sisme montumu geçirdim. Asagi inip motorumu çalıştırdım.

Prova yapacagimiz binaya geldim. Motorumu kilitleyip binaya girdim. Bir kac koridordan gecip buyuk salona geldim.

Salonda buyuk bir sahne vardi, sahnenin ustunde beyaz kocaman bir piano.

Pianonun yaninda elinde kemanla Semi bekliyordu. Yanina gittim.

"Nasilsin? Baslayalim mi hemen"

"Fark etmez baslasak iyi olur ogleden sonra bulusmam gereken biri varda"

"Anladım baslayalim o zaman"

Piyanonun onune oturdum. Parmaklarimi yillardir tanidigim tuslar uzerinde gezdirdim.

Yaklasik 3 saattir prova yapıyorduk. Simdilik bir sıkıntı çıkmadı, birbirimizle uyumluyduk. Yilbasi gecesi olmasi benim icin ayri bir anlami vardi.

Eger başkaları tarafından fark edilirsem kendi yazdigim besteleri internete yukleme sansi bile bulabilirdim.

Semi ye veda edip binadan ciktim. Hinata ariyordu.

"Y/n seni arabayla alicam konumunu atsana"

"Yok ya motorumla gelmistim, ben gelirdim"

"Yok yok at sen geliyorum ben"

En son pes edip konumu atmistim. Yaklasik 10 dakika sonra gelmisti. Guzel bir arabasi vardi, voleybolcu olmanin faydalari diye dusundum.

On koltuga yerlestim ve gidecegimiz restoranta gitmeye basladik.

"Kageyama gelmek istemedi mi?"

"Yok birkac isi cikmis, gelecekti normalde"

"Hm anladım, ee siz nasi gidiyosunuz?"

Hinatanin yuzunun biraz kizardigini fark edince gulumsedim.

"Guzel gidiyo ya, aslinda kageyamanin kimseye gostermedigi bir tarafi varmis biliyo muydun"

"Vayy kags dan beklenmedik hareketler"

Beraber gulerken restorana gelmistik. İnip yemegi siparis ettik.

"E gecen gün Kei ile konustun mu? Sen tam çıktıktan sonra geldi seni sordu, gitti diyince hemen disari kosmustu"

"Konustu biraz degismissin falan dedi yani bide kahve icmeye davet etti ama reddettim"

"Niye ki konusurdunuz, aranizda belli ki bir yanlis anlasilma var ancak konusarak duzeltebilirsiniz"

"Hinata sende basima iliski kocu oldun ha, ayrica neden kabul ediyim kiz arkadasi var sonucta"

"Aa sen duymadin sonra ki dediklerini"

"Ne demisti?"

"Kiz arkadasim diyince sevgilisi anlaminda dememis yani kiz olan bir arkadas olarak demiş ama muhtemelen sen orda olduğun icin oyle demistir"

"Neden beni kiskandirmaya calissin sacmalama"

"Seni hala sevdigi icin olabilir mi?"

"Hayir seviyosa neden en basta ayrildi o zaman"

𝑴𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒐𝒏𝒂𝒕𝒂 || ᵀˢᵁᴷᴵˢᴴᴵᴹᴬ ˣ ᴿᴱᴬᴰᴱᴿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin