Ne sahipli mi...
KOPEK MİYİM LAN BEN. Daha dusunmeme firsat olmadan baska bir masaya cekistirmeye basladi beni.
"Lan dur bi, kopek miyim ben cekistiriyon birak"
"O yavsagin elinden kurtardim seni tesekkur etmen lazim"
Bir yandan hakliydi, tek basima olsam reddedemezdim adami. Ama sonucta kopekmisim gibi davraniyodu. Kosede bir masaya gectik.
İki tane icki siparis edip beklemeye basladik. Cok gerginim ama disardan belli etmiyorumdur umarim.
"Ne o cok mu gerildin"
Akil okuyodu herhalde. Ama giydigi siyah bogazli kazagi ile cok cekici duruyodu. HAYİR KONSANTRE OL.
"Neden geriliyim ki?"
"Bilmem oyle gorunuyorsun, ee nasil gidiyor sıkıcı hayatin"
"Seni gorene kadar mukemmeldi diyebilirim hic de sıkıcı degil ayrica"
"Anliyorum buraya beni cagiran birisi icin sacma cumleler kurdun"
"İstersen hemen kalkip gidebiliriz"
Cumlemi bitirip ayaga kalktim ama ayni anda elinin bilegimi kavramasiyla durdum.
"Gitme, seni ozledim"
Bende onu ozlemistim o kadar cok ozlemistim ki geldiginden beri ruyalarimda görmeye baslamistim onu. Ama tabi ki ona soylemiycektim.
"Madem israr ettin kalalim bari"
Kei sırıtırken sandalyeme geri oturdum. İckiler gelmisti, bir yudum alinca uzun suredir icmemis oldugum icin midemde degisik seyler hissettim. Umarim sarhos olmam.
"Sana aldigim topuklulari giymissin"
"Evet rengi hosuma gidiyor"
"Sadece o yuzden mi?"
"Evet o yuzden"
Aslinda inat edip susmak istemistim ama dayanamadim.
"Voleybol hayatin nasil gidiyo?"
"İyi gidiyor"
"Anladim"
Sessizlik olunca ickimden bir iki yudum daha aldim. Kafam yavastan bulanmaya basliyordu. Tuvalete gitmek icin musade istedim. Birkac kere dusucek gibi olunca bir yerlerden tutuna tutuna ilerledim.
Tuvaletin kapisini kapatip aynadan kendime baktim. İckinin bu kadar cabuk etkilememesi gerekiyordu normalde neden boyle oldu ki.
Yuzume soguk su vurup pecete ile kuruladiktan sonra ciktim. Ciktigim gibi onume birisi cikti. Yuzune bakinca bana yavsayan barmen oldugunu gördüm.
"Ah tekrar karsilastik hazir arkadasin da yokken benimle gelmeye ne dersin"
"Hayir gitmem lazim"
Midem bulaniyordu, basim donuyor, kusmak uzere gibi hissettim. Kolumdan tutup cekistirmeye baslayinca kendimi tutamayip yere dustum.
"Birak lan beni"
"Beraber gidicez burdan "
Diyip iki kolumdan tutup kendine yasladi beni. Dusunme ve hareket yetimi kaybetmis gibiydim. Bilincim kapanmadan once birkac bagiris sesi duydum ve yere dustum.
.Gozlerimi yavasca acmaya calisirken araba da oldugumu fark ettim. Kalkmaya calisirken arabanin durmasiyla one dogru dustum.
Kapi acildi ve birisi beni kaldirdi. Gozumu en son acabildigimde Tsukishimanin kucaginda oldugumu gördüm. Hala basim biraz agriyordu o yüzden gozumu kapattim. Onunlayken guvendeydim ve kendimi zorlamadim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒐𝒏𝒂𝒕𝒂 || ᵀˢᵁᴷᴵˢᴴᴵᴹᴬ ˣ ᴿᴱᴬᴰᴱᴿ
FanfictionNeden ona karşı koyamıyorum lanet olsun.