Sabah yuzume vuran gunes isiklari yüzünden uyanmak zorunda kaldim. Gozumu actigim gibi dibimde yatan Tsukishimayi gordum. Oldugum yerden hizlica dogruldum.
Banyoya gittim. Gece uyuyakalmis olmaliyim ustune yigildigim icin de kalkamamis herhalde.
Yuzumu yıkayıp mutfaga gectim. Saate baktim. Bugun egitim vermem gereken biri daha vardi ve ben GEC KALİYORUM.
Hemen odama kosup elime gecen bir kac sey giyip dolapta hazir olan sandviçlerden bir tane kapip ayagima ayakkabimi giymeye calisiyordum. Bu kargasadan cikan ses yuzunden Kei de uyanmisti. Uykulu suratiyla bakarak,
"Nereye boyle?"
"İse gidiyorum sen kafana gore takil, istedigin zaman gidebilirsin. Anahtari paspasin altina koyarsin hadi gorusuruz"
Diyip merdivenlerden hizla indim. Disari cikip motoru koydugum yere baktim ama motorum yoktu.
MOTORUM YOKTU. Nereye koydum acaba. Ve aklima dun gece Tsukishimanin beni arabayla getirdigi aklima geldi.
Motorla gitmistim ama arabayla donmustum. Oflayarak taksi cagirmak icin telefonumu cikardim. O sirada onumde bir araba durdu.
Arabanin penceresi yavasca acilirken Kuroo nun yuzu ortaya cikti.
"Noldu motorunu mu ariyodun?"
"Evet de barda unutmusum"
"Biliyorum atla hadi birakiyim seni"
Arabanin on koltuguna oturdum ve Kuroo da arabayi surmeye basladi.
"Dun icin tesekkur ederim, yani yumruk icin" diyip guldum.
"Rica ederim cok keyif aldim, uzun zamandir kavga etmiyordum"
Sohbet ederek gelicegim yere vardik. Tesekkur edip eve girdim.
.Aksama dogru bara motorumu almaya yururken Semi aramaya basladi.
"Alo Y/n musaitsen kisa bir prova yapalim mi?"
"Hm olur isim yoktu zaten 15 dk ya gelirim"
Telefonu kapatip barin oldugu yere geldim. Motorum dun koydugum yerde duruyordu. Gidip anahtarla calistirdim ve prova yapicagimiz binaya gittim.
İceri girdigimde Semi beni bekliyordu. Hemen provaya basladik. 1 saat falan surmustu bu sefer. Hata sayimizi sifira dusurmustuk bile, yarin olan gosteriye hazirdik.
Binadan beraber ciktik. Motoruma yonelirken,
"Biseyler icmek ister misin? Yani musaitsen"
Aslinda Tsukishimanin yanina eve gitmek istiyordum ama biraz disarda takilmakta sorun olmazdi herhalde.
Kabul edince yakinlarda olan bir kafeye girdik. Kahve siparis ettim Semi de tatli biseyler istemisti.
"Heyecanli misin?"
"Hemde nasil, heycandan ayaklarimla calmaya baslarsam piyanoyu sasirma"
"Eger gosteriden sonra sag cikarsak yilbasini seninle gecirmek istiyorum"
Ani gelen itirafla sasirip kalmistim. Ne cevap verebilirdim ki sonucta cikma teklifi sayilir. Ayrica ne kadar inkar etmek istesem de hala Tsukishimayi seviyorum.
"Sey o zaman karar versem o anki ruh halime bagli cunku"
"Onemli degil beklerim ben"
Gulumseyip kahvemi ictim. Gece 11 e dogru kalktik. Beni birakmayi teklif etmisti ama nazikce reddettim.
Evin kapisini acip içeri girdim. İsiklar kapaliydi herhalde Kei gitmisti. Neden dursun ki yani.
İsigi yakmadan odama gectim. Esyalarimi birakip ustumu değiştirdim. Mutfaga girmek için isigi yaktim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝑴𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒐𝒏𝒂𝒕𝒂 || ᵀˢᵁᴷᴵˢᴴᴵᴹᴬ ˣ ᴿᴱᴬᴰᴱᴿ
FanfictionNeden ona karşı koyamıyorum lanet olsun.