6.FINAL

276 25 35
                                    

Tum sehirin bembeyaz karlar ile kapli olan manzarasina baktim.

"Neden? Isin yok muydu?"

Dedim Tsukishima ya donerek.

"Yoktu ve gece gosterine geldim, seninle gurur duyuyorum"

Havaninda etkisi ile yanaklarım pembelesmisti. Kei cok degismisti. Lise de olsak bu halime guler, dalga gecerdi.

"Cidden mi? Neden yalan soyledin ki gelmeyecegim diye?"

Hafifce omzuna vurdum.

"Orda oldugumu bilsen seyirciler arasinda beni bulacaksin diye odaklanamazdin"

"Alakasi bile yok, neden seni arayayim ki?"

"Benden hala hoslaniyorsun"

"Yok gotum, hoslanmiyorum"

Elini cebine atarken konustu.

"Hoslanmiyorsan bi anlami kalmadi o zaman"

"Neyden bahsediyorsun?"

"Hoslanmiyormussun gerek kalmadi, hadi evine birakiyim seni"

"Ya soyle iste bosuna mi getirdin buraya beni"

"Soyleyecektim ama beni sevdigini dusunmustum, sevmedigini ogrendigime gore soylememe gerek kalmadi"

"Kei bak gotum donuyo zaten soylesene hadi"

"Beni sevdigini kabul et soyleyeyim"

Tamam lafimi geri aliyorum Kei degismemis.

"Tamam sana karsi tamamen bos degilim soyle hadi"

"Eh buda biseydir"

Yere dizinin uzerine coktu. Cebine attigi elinden bir kutu cikardi ve bana dogru kaldirdi.

"Y/n hayatimin sonuna kadar ayni evde piyano calisini dinlemek istiyorum"

Kutudan cok guzel bir tektas yuzuk ortaya cikti. Donup kalmistim yada zaman donmustu. Etrafimizda yavas yavas kar yagarken bir sessizlik olustu.

"Kei bende hayatimin sonuna kadar seninle ayni evde sacma sapan konular icin tartismak istiyorum "

Diyip guldum. Ayaga kalkip bana gulumsedi. Gozlerimin doldugunu hissediyordum. Bu ani yasamayi cok istiyordum ve sonunda hayalim gerceklesmisti. En mutlu anım yilbasinda gerceklesmisti.

Kei yuzugu cikarip sag elimin yuzuk parmagina takti. Elleri ellerimde yuzume bakarak gulumsedi.

"Sonunda, tamamen benimsin"

Yavasca yuzume yaklasarak dudaklarimizi birlestirdi. Artik yeni bir hayata baslamistim, Kei ile birlikte.
.
.
.

Kisa bir hikaye oldu ama simdi bunlarin lise zamanini anlatan bir kitap daha yazsam mi yazmasam mi karar veremedim fikirlerinizi belirtirseniz cok mutlu olurum.

Okudugunuz icin cok tesekkurler😻💗

🎉 𝑴𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒐𝒏𝒂𝒕𝒂 || ᵀˢᵁᴷᴵˢᴴᴵᴹᴬ ˣ ᴿᴱᴬᴰᴱᴿ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝑴𝒐𝒐𝒏𝒍𝒊𝒈𝒉𝒕 𝑺𝒐𝒏𝒂𝒕𝒂 || ᵀˢᵁᴷᴵˢᴴᴵᴹᴬ ˣ ᴿᴱᴬᴰᴱᴿHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin