Вересень 1997 року.
— Вони створили мережу з чиновників та авторитетних людей, яких залякують, шантажують та піддають Імперіусу, якщо вони ще не вірні Лорду. Кожна людина у внутрішньому колі, як Долохов, відповідає за частину цієї системи. Смертежери, нижчі за рангом, як Бікслі, за потреби використовують Імперіус. Саме так Самі-Знаєте-Хто впроваджує свій режим і усуває інакомислення. — Тонкс звітувала про результати допиту. — Чим більше зв'язків вони можуть створити, тим заплутанішою стає їхня мережа й тим більше контролю вони отримують. Їхня хватка з кожним днем стає все міцнішою.
Це була та сама тактика, за якою Волдеморт і його послідувачі працювали минулої війни, вони використовували ту саму стратегію. Ордену не вдалося зупинити їх тоді, тоді чому б не скористатися стратегією, яка вже мала успіх?Насправді, це мало сенс.
— Тож, так само, як і минулого разу, — роздратовано відповіла Герміона з пером у руці. — Як нам знищити мережу?
Ремус поглянув на неї і м'яко відповів,
— Потрібно вбити павука в центрі.
У дівчини виникла прикра підозра, що він знає більше, ніж говорить. Кінґслі переводив свій зацікавлений погляд між нею та Ремусом.
— Так, — промовила Герміона повільно. — Проте, оскільки в нас немає здогадок де ховається Самі-Знаєте-Хто, що ще ми можемо зробити?
— Поки що, ми продовжимо без змін. — Ремус відкинувся на стільці та стис руку Тонкс. — Докладайте більше зусиль для відлову смертежерів, хапунів та інших, як вони намагалися впіймати маґлонароджених. В Піннері майже готове більше приміщення для їхнього утримання. — Він погладив великим пальцем кісточки рук Тонкс. — Члени внутрішнього кола, звичайно, в пріорітеті, але вони важча ціль.
Герміона буркнула щось собі під ніс. Вона наполягала на тому, щоб їхні обмежені кошти були використані для забезпечення Ордену портключами, але її пропозицію відхилили. Упіймання Долохова і Бікслі та інформація, яку вони вже отримали від них, спонукали всіх, крім неї, зробити пріоритетним розширення Піннера.
Мінерва зняла окуляри, вказала паличкою на лінзи та очистила їх невербальним заклинанням. Надягнувши окуляри на ніс, вона додала:
— Захоплення смертежерів із внутрішнього кола, таких як Долохов, нашкодить їхнім операціям. Або, якщо продовжувати аналогію: прорве діри в павутині. Зрештою, якщо ми схопимо достатню кількість, нам вдасться врешті-решт натрапити на Самі-Знаєте-Кого. Він буде вразливим і викритим. Навіть якщо ми не зможемо його вбити, у нас точно вийде його стримувати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
З Вілтшира з любов'ю
Mystery / ThrillerОригінал: «From Wiltshire with love" від прекрасної MistressLynn: https://archiveofourown.org/works/30318162 Розгортається війна, потрібно шукати горокракси, рятувати друзів і весь Магічний світ, тоді Герміона вербує Драко в шпигуни Ордену і стає йо...