2.

157 10 2
                                    

— Малфой?

Біляве волосся спадало на сірі очі, і насмішка, знайома їй ще з першого року навчання, розцвіла на його обличчі. Навіть зі зв'язаними руками й ногами, лежачи на підлозі, Драко Малфою вдавалося дивитися на неї зверхньо та з презирством.

— Ґрейнджер, — прохрипів він.

Герміона присіла перед ним,  вивчаючи його насторожене та обурене обличчя. Він справді став повноцінним Смертежером. Його послали викрасти Кетермолів і помістити їх за ґрати, тож Мері могла зіткнутися з фальшивим судом Комітету з реєстрації маґлонароджених, який, безумовно, підготували для неї.

Подумки струснувши себе, Герміона згадала про завдання. Десять хвилин і Рон повернеться. У неї не було часу. Дівчина поглянула на Малфоя з огидою.

Агх.

І зараз вона мала обшукати малого Гітлера. Поки він при тямі.

Зіщулившись, дівчина ніяково почала це робити. Шукати чиюсь зброю чи інші небезпечні речі було набагато простіше, коли вони були без свідомості.

— Візел не робить свою роботу? Тобі настільки хочеться трахатися? — він зухвало промовив.

Головна причина? Без тями вони не говорять.

Герміона відповіла, спопеляючи його поглядом.

— Я скоріше ляжу під Гіпогрифа.

Він насмішкувато пирхнув, але нічого не говорив, поки Герміона обшукувала тканину його мантії та штанів навколо ніг.

Роблячи все можливе, щоб залишатися незворушною, дивлячись з медичної точки зору і повністю уникаючи його погляду, вона перевірила район його промежини і заду, так само як і попередніх двох Смертежерів, що вони захопили. Це потрібно було зробити.

— Що за чорт? — Малфой здригнувся від її дотику. Вона відчула його член десь у всій цій тканині і відсмикнула руку, наче обпечена. — Тебе це заводить?

Герміона ігнорувала його, її обличчя почервоніло від збентеження. Бажаючи якнайшвидше закінчити обшук тіла, вона сказала собі, що виконує свою роботу, а він лише намагається вивести її з себе. За кілька хвилин він стане проблемою Тонкс, і їй не доведеться спілкуватися з ним більше ніколи.

Вона перевірила його груди та живіт і точно зачепила особливо чуттєвий район, оскільки він заскиглив. Герміона відчула приплив жалю. Той факт, що місія Долохова провалилася, не був повністю виною Малфоя. І навіть, якби й так, він не заслужив Круціо.

З Вілтшира з любов'ю Where stories live. Discover now