/erősen+18 csak saját felelősségre/
- És mit szólnál ha a mamutfenyőkhoz mennénk ki pénteken? - emellett párhuzamosan próbálom kirakni a puzzlet amit nemrég szereztem be.
- Miért is mennénk oda ki?- kérdezi teljes értetlenségben.
- Egyrészt miért ne, másrészt meg irány vissza a gyokereinkhez. - Szütöm el a borzalmas poénom. Amit kivételesen nem engedtem at neki.
- Rendben legyen.
- Oké! -hangzik el egy mosoly kíséretében. - Hozz egy kis folyékony nedűt. Tiéd a döntés. Pusz, nekem rohannom kell boltba. - Már is konyomtam és rohantam össze kapni magam. Ugyanis csütörtök van és ki találtam már egy teljes piknik menüt de a hozzávalókbol nem volt semmi.
Kezdésnek egy kis Csokiba mártogatott epret akartam ( egy ici picit szív hatású alakkal). Akartam koktél paradicsomos mocsrellás kis katonákat, és más ilyen apró cuki finomságokat.
Hála az égnek csak mindent is sikerült szereznem ami a fél kilométer hosszú listán volt. Amint hazaértem neki is kezdtem mindennek, estére sikerült is végeznem, bedobozolni a kaját és bepakolni a hűtőbe.
Másnap reggel kicsit fáradtan ébredtem sajna csak furi társaságában. Tegnap este képtelen voltam aludni. Így kezdésnek szükségem volt egy kávéra. Aztán becsomagoltam mindent egy táskába szereztem 2 konyharuhát abba eltettem kettő borospoharat.
(Oké hogy rá bíztam de nem sokkal később rájöttem hogy az egészhez jobban illene valamint száraz fehérbor így gyorsan rá írtam, szerencsére még pont időben.)
Eltettem egy piknik pokrócot és egy pici késéssel de el is indultam a pályaudvarra Peti elé. És azon gondolkodtam hogy annak ellenére hogy tavasz van nyári időjárás kíséretében túl öltöztem. Egy aprócska világoskék nyári ruha volt rajtam.
A vonattal egyidőben érkeztem. Kiveletesen köszönettel tartozom a MÁVnak a késésért.
- Szia! Jól nézel kis mint mindig. - Mondta amikor végre eltűntek az emberek.
- Köszönöm. Bár te is hódítasz. Mehetünk? - válaszként egy mosollyal teli bólintás érkezés.
Mikor megérkeztünk Peti elkezdett fotózni, a képek között én is felbukkanok, de közben kinéztük az egyik kisösvényt és annak az irányába mentünk. A végén egy kissebb kör alakú számomra is ismeretlen réten lyukadtunk ki.
Lepakoltunk én meg elővettem minden kis apró falatot és a poharakat.
- Elképesztő vagy! És iszonyat cuki. Én vagyok a legszerencsésebb. - Én csak egy paradicsomot megszégyenítő pirossággal ültem és örültem hogy így gondolja.
- Köszönöm. De ha valaki megérdemli a figyelmet az te vagy! - Bújok oda hozzá.
Innentől egy darabig csak cukiskodtunk, beszélgettünk és nevettünk. Amíg elő nem jött belőlünk a perverzség és az ölébe nem találtam magam. Mint mindig most is csak egy ártatlan apró puszi és csókbol indult az egész. Egy kis tapi majd ő egy hirtelen mozdulattal a szoknyám alatt találja a kezét a seggemen. A másik keze a mellemen talál magának helyet. Én hirtelen lenyomom őt a hátára és a nyakát kezdem el behinteni csókkal. Nyilván nem állhattam meg itt így kénytelen vagyok szivogatni és harapdálni. A kezeddel az állam alá nyúlsz és felemeled a fejem hogy még tudj csókolni és ebben a pillanatban megközelebb közelebb hozza a testem az övéhez így megjobban érzem a már hatalmasra duzzadt merevedését. Egy halk sóhaj hagyta el a számat
- Biztos itt kéne és most? - jogos volt a kérdésem de úgy tűnt már késő ezzel foglalkozni.
- Akarlak, és eddig nem járt erre senki. - A keze hirtelen a nyakam köré fonódott, és ici picit, pont kellemesen rászoritott. Ettől megjobban benedvesedtem. A következő pillanatban közvetlenül a csiklómon éreztem az ujját.
- Mintha nedves lennél!
- Én sohhha! - nyögtem. Szinte kötelességemnek éreztem kiszabadítani a férfiasságát. Ahogy megszabadultam az alsójátol, férfiassága bennem kötött ki.
Kitöltött teljesen és folyamatos nyögésre kényszerített. Próbáltam azért visszafogni magam de nehezen ment. Nem segített az egy üveg megivott bor sem, kicsit felszabadultabb lettem. Így átvettem az irányítást. Mozogni kezdtem, az egyik kezem a nyakára tettem a másikat pedig a mellkasára.
- Dögös vagy! - Láttam a szemében hogy komolyan gondolja és hallottam hogy össze kellett szednie ehhez magát. Rá gyorsítottam a tempóra egészen addig amíg halk nyögések nem hagyták el a száját.
- A határán vagyok.- Emiatt leszálltam a farkárol és elkezdtem leszopni, nem finomkodtam rögtö lenyomtam a torkomon. Közben a fel-fel nézek rá. Ő a hajamba túrt és egy kicsit meg is húzza. Nem kellet sok és máris a számba élvezett.
- Miaz? Csak nem élvezted? - Mászom felé négykézláb.
- Hát nem egészen. - Értetlenül nézek rá. - Mi lenne akkor ha neked is ki jutna valami orgazmus?
- Behodolok neked. -Mint mindig most is a nyakammat kezdi el csókolgatni és nem is kell sok idő és egyre durvábban csókja és harapdálja a nyakam. A keze a csíklomat találta meg és azt kényezteti míg a másik a mellemmel játszik. Pillanatok alatt megyek el alatta.
Mikor kipihentuk magunkat, összeszedtük a maradék kaját elpakoltunk a kaját és elindultunk visszafelé. Én a buszon a vállára hajtottam a fejem és pihentem tovább.
- Többször kéne randizni.
- Igen! -Mondta és adott egy puszit a fejem tetejére.