Nagyvárosi látogatás

0 0 0
                                    

/Csak saját felelősségre+18/

Csak hazafelé sétálok Budapesten amikor látom hogy a Peti jön velem szembe. Oda rohanok hozzá és rögtön megcsókoltam. Ő ellökot csak most vett észre. De amint meglátta hogy én vagyok visszahuzott magához. Hirtelen áttért a nyakamra, egy elég erős nyögést kellet visszafognom.
- Most rögtön akarlak.- Sugtam a a fülébe mire ő egy kicsit elvált tőlem és elkezdett körülnézni. Nem tudtam hogy mit keres de hirtelen elkezdett húzni egy sikátor felé.
Amikor odaértünk rögtön nekem esett, a számat meg a nyakammat csokolgatta miközben nekem tolta a farkát. Én eddig bírtam magammal, innentől kezdve nem érdekelt hogy hol vagyunk vagy hogy kik vannak körülöttem, csak annyit tudtam hogy azt akarom hogy megdugjon. Az övéhez nyúltam egy picit megsimogattam majd kibontottam a nadrág szorításábol a férfiasságat. Kezdésnek nyalogadtam és adtam rá egy két puszit ezután a számba vettem és amennyire tudtam lenyomtam a torkomon. Miután meguntam felálltam o felkapott és a falnak nyomott és ezzel a mozdulattal együtt belém nyomta a faszat. Nem bírtam visszafogni magam kénytelen voltam nyögni. A keze megtalálta a torkomon a helyét. Ha valaki erre jött volna azt hinné hogy megerőszakolnak pedig kurvara élveztem. A torkomrol az ujjai a számba vándoroltak egy kis nyál érdekében. Ezt követően a csíklomon találta meg a helyét. Pillanatokon belül elértem a csúcsot még a Peti előtt, bár neki se kellet sok. Mikor már érezte hogy eddig bírta kihúzta belőlem és a földre élvezett. Ezután megpróbáltuk összeszedni magunkat de mind a kettőnek erősen remegett a lábaunk.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Feb 20, 2023 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

NovellákOnde histórias criam vida. Descubra agora