3:Güzel kız

25 2 0
                                    

"Tyler uyan artık geldik."
Gözlerimi yavaşça aradım. Camdan dışarı baktım. Etraf çok güzel ve ormanlık bir kasaba. Cora halam çok geçmeden bir otelin önünde durdu.
"Cora hala oteldemi kalacağız?"
"Ben bir ev bulana kadar otelde kalacağız."
"Neden acele bir şekilde bu kasabaya geldik? Bir şeymi oldu?"
"Hayır bir şey olmadı. Hadi otele geçelim"
"Cora hala peki okulum?"
"O işi ben hallettim."
"Nasıl? Hangi ara?"
"Biliyorsun okul müdürün benim arkadaşım. Sen hazırlanırken okul müdürünü aradım. Kaydını o liseden Lambertville lisesine aldırdım."
Telefondaki kişinin kim olduğu belli oldu. Bavulları arabadan indirdim. Otele doğru yürümeye başladım. Otele gidiğimizde Cora halam oda anahtarını almak için danışmaya gitti. Bende o sırada bekleme yerine gittim. Koltuklardan birine oturdum. Tam o sırada üzerime köpeğin biri atladı.
"Fiona kızım gel buraya. Çok özür dilerim."
Kopek sahibinin sesini duyunca üzerimden indi. Üzerimi silktim. Köpeyin sahibine bakmak için arkamı döndüm. Karşımda çok güzel bir kız vardı.
"Önemli değil."
🔺️🔺️🔺️

Annem ve babamla otele girdik. Babam oda anahtarını almak için danışmaya gitti. Annen ve ben bekle.e yerine doğru gitmeye başladık. Fiyonanın tasmasının ipi elimden kaydı. Fiyona beklemd yerine doğru koştu. Oradaki birisinin üzerine atladı.
"Fiyona kızım gel buraya. Çok özür dilerim."
Fiyonanın üzerine atladığı kişi üzerini silkti ve bana doğru döndü. Çok yakışıklı birisiydi.
"Önemli değil"
O sırada yanına bir kadın geldi.
"Tyler hadi gel oda anahtarını aldım."
"Tamam hala geldim."
Demek adı Tyler dı. Tyler halasıyla asansöre doğru gimeye başladı. O sırada babamda geldi.
"Erica tatlım hadi gelin oda anahtarını aldım."
Bir anda annem bana seslendi.
"Elena baban oda anahtarını almış hadi gidelim."
"Tamam anne."
🔺️🔺️🔺️

Halamla asansöre bindik.
"Hala oda hangi katta?"
"Üçüncü kat 333 numaralı oda."
"Tamam teşekkürler."
Üçuncü kata çıkıp odaya geçtik. Oda çok güzeldi. Ama bu kasabaya neden geldiğimizi bilmiyorum. O anda kulağıma sesler geldi.
"Anne işte burası, 334 numaralı oda"
Bu o sesti. Köpeğin sahibinin sesi. Ama bu sesi nasıl duydum. Herhalde duvarlar ince o yüzden. Yatağa uzanıp onu düşündüm. Acaba adı ne idi? ...

Biraz geç oldu kusura bakmayın.
Keyifli okumalar...

DEATH WOLFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin