Привіт, друже як ти? Що така я, та вже з першого класу не бачилися. Я знала, що в тебе пам'ять зникає, але не настільки, добре познайомимося заново. Мене звуть Келіс. А тебе я знаю, і ім'я і скільки тобі, хоч і обідно що забув мене. Ти хочеш спитати, демі? Ми зараз у залі, сидимо та слухаємо нудну лексику директора. Втім ми закінчили школу ну почи, про дивись там стоять "Шістка безсмертних"! А хтось "Шістка безсмертних"? Ти чого все забув, ти раніше мріяв з ними познайомитися, і в мене постійно просив розповісти про них. Ну і хай, я завжди рада говорити про них вічність.
Шістка безсмертних"- це шість напівбогів, і кожний є прародителем нашої магії. Найстаршого звати Олівер, чорне волосся, голубі як небо очі, і два крила білих, завжди ходити в мантії біло-золотий, і похмурий.
А той хлопець який стоїть біля ного, звати Марк, у ного Фіолетові волосся, чорні як темрява очі, він завжди в рукавичках, одіт як якісь ричар без броні, і маска набік ременя. Він йде після Олівера, такий самий похмурий. А того хлопця звати Крістофер, у нього червоні воглоси і стояти як вогонь, а очі жовті як золото, він такий буйний просто жах. А того звати Алекс, світло-коричневе волосся схоже на кору молодої вітки, очі зав'язані білою пов'язкою, носять мантію коричневого кольору. А ту мілу дівчинку кликати Ганна, синє волосся, рожеві очі як сміх сонча, носі помаранчеву тонку плату, сором'язлива і добра, лапочка одним словом. А та остання, її ім'я Марія, коричневе волосся, коричневі очі як камінь скали, носі саме модне, вона самолюбна і думає що краса це головне.
Що? Яка магія у них і чому вони такі особливі? Все просто, вони камені які живуть за допомогою іншого каміння, за раз поясню. Олівер- самий тверди і ніяк його не розбити, у нього світла сила, найсильніша, а камінь алмаз. Марк-другий за твердістю, а сила простору, може потрапити куди завгодно, а камінь аметіст. Крістофер, Аллекс, Ганна і Марія - однакова твердість і рівень сили. Крістофер має силу вогню, а камінь яшма. Аллекс має силу каменю, а камінь гірський кришталь. Анна має силу води, а камінь хризоколу. Марія має силу землі, а камінь гідденіт.
А звідки я знаю? Вони ж мої браття і сестри. Я молодша, і сама тендітна, моя сила морок, камінь гематін. Я сильніший за Оліру але, моя твердість 0,5. Я сьома, мене вони шітають сортом. Чому і можна розповісти як так сталося? Це довжина історія, але я бачу ти хочеш її знати.
________________________________________________________________________________
продовження слідує
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Забитий гематін
FantasyІсторія зроблена в другій вселеній. Історія виконана в розказуєчом типі. Ошипки є.