AYLERA GERİ DONDU BEBEGİMM. WATTPAD AHALİSİ BİR GUN HEPİNİZ FANİM OLUCAKSİNİZ.
+18 var! Ona göre okuyun lütfen.
.............
•Hisoka senin yanderen ise geçmiş olsun sana. İyi tanırdim sizi.•Hisoka sizi seviyorsa kesinlikle çok güçlü bir nen kullanıcısı olmanız gerekiyor çünkü bu adam güce aşık.
•Sizi ilk avcı sınavında gördü ve orda son kısımda biri ile dövüşürken gözünüzün karardığını, sadece kazanma isteği ile karşında ki kişiyi düşünmeden savaşmanı çok çekici buldu. Savaşınız bittikten sonra Hisokaya dönüp bakarsanız efsane tahrik olmuş bir yüz ifadesi ile sizi izlediğini görürsünüz.
•Hisoka'nın savaşı sizden daha önce bittiği için sizi izler izlemez altında ki koca şişliği ile ilgilenmek için lavoboya gitti. Elini değilde, sizin bedeninizi altında ağlarken görmeyi daha çok isterdi. Aklına koymuştu onun olucaktın, tamami ile ona ait.
•Avcılık belgeni alıp gittikten sonra arkanda size aşık bir Hisoka bırakmıştın. Sizi gittiğiniz her yerde çaktırmadan takip etti. Ne kadar güçlendiğinizi görünce sizi erkenden kaçırmamak için kendisi ile savaş veriyordu.
•Sonunda çok güçlü bir nen kullanıcısı oldun. Hisoka bunu düşündükçe bile azıyordu. (Arkadaslae göt gitti)
•Sizi yine bir gün takio ederken ara sokakta sıkıştırdı ve onunla dövüşmenizi istedi. Siz başta reddetseniz bile sizi bırakmadığı için zorla kabul ettiniz. Ormanlık bir alana gittiniz ve dövüşmeye başladınız.
•Hisoka uzaktan sizi kartları ile sürekli yaralıyordu. Her yerinden kan akıyordu. Sinirle Hisoka'ya bakıp yumruğunuzu indirdiniz ve karnına elinizde neninizi toplayarak sert bir darbe geçirdiniz. Ağzından kan gelmişti ama hala tahrik olmuş bir şekilde gülümsüyordu. "Ahh öyle bakma azıyorum. Çok güzel bir yüzün var~ altımda olmanı o kadar çok isterdim ki!"
•Sen sinirle bir kez daha yumruk atmaya çalıştığında Hisoka vücudunuza yapıştırdığı sakız şeklinde neni ile sizi etrafında döndürüp tüm gücü ile ağaca yapıştırmıştı. Ağzınızdan tonlarca kan gelmişti.
•Hisoka yaklaşırken sürünerek uzaklaşmaya çalışıyordun. Ayağı ile kafana sertçe vurmuştu ve sen kan kaybından bayılmadan önce sizin yerde hareketsiz yatışına inlediğini duymuştun. "Ahh~ ne kadar tatlı küçük bir kız~ bana sinirle bakışın, vuruşun, saldırışın çok tahrik ediciydi. Ahh~"
•Sizi kucağına alarak evine getirdi ve yatağına zincirledi. Tüm hayatınız bundan sonra onun kölesi olarak geçicekti. Sonsuza kadar~
•Çok acımasız biri size sinirlenirse kolunu gözünü bile kırpmadan kırabilir.
•Asla kaçmaya çalışmayın size ve yakınlarınıza işgence etmekten zevk alıcaktır.
•Her yerin onun yaptığı morluklarla dolu. "Vücudun benim tuvalim güzelim bırak izin ver resim çizeyim!~"
•çok flörtöz. Sabah kalktığında seninle flört etmeyi bekleyen bir Hisoka ile karşılaşacaksın sürekli.
+18 kısım:
•Size sürekli istesenizde istemesenizde tecavüz edecektir. Acıdan yaptığınız yüz ifadelerine bayılıyor! Tabi sadece buna değil ondan kurtulmaya çalışmanıza da.
•"Ahh~ sikimin derinliklerine kayışını hissediyor musun?", "Bana böyle bakarken seni sikmek hayatta ki tek eğlencem!", "Çok tatlı ufak bir kız~~ babacığının menisi ile dolmak ister misiniz?".
•O çok edepsiz ve kesinlikle üstte. Sizi küçük düşürmeye ve zorla yüzüne bakıp kızardığını görmeye bayılıyor.
•İğrenç şeyler deneyebilir. Vajinanıza lolipop sokmak ve zorla size emdirmek. (Kendisi de emiyor çünkü sizin tadınız hayatında gördüğü en şekerli şey) İçine buz sokarak onun soğukluğu altında rahatsız olduğunuzu izlemeyi çok seviyor! Kıçınıza sizin için kedi kuyruğu alabilir ve sevişirken onu takmanızı istiyecektir kesinlikle!
...................
Neyse ilk bölümden bu kadar smut yeter yoksa seks manyagi bir yazar sanilcam 😔😔
Neyse bu benim yeni kitabim ve istek aliyorum. Tepki de verebilirsiniz
İstek karakter->
İstek tepki->
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere x Reader
Fanfictionİsteklerinizin yandere hallerini yapıyorum. Çoğunlukla anime karakterleri. (İlk bölümleri duzenliyecegim lutfen son bolumlerden okumaya baslayin)