Rin

1.1K 31 81
                                    

İlk istekkk~~

................

•Bu buz küpün yandere olması çok zor hatta direkt birini sevmesi çok zor bu yüzden sizi tebrik ederim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•Bu buz küpün yandere olması çok zor hatta direkt birini sevmesi çok zor bu yüzden sizi tebrik ederim.

•Bence çok sorunlu bir yandere değil o yüzden daha rahat olabilirsiniz ama bir maçı kaybetmediği veya İsagi ile yaşadığı son -animede ki son maçtan bahsediyorum- maçtan sonra karşısına çıkmasanız iyi edersiniz. (Blue locktayken karsisina nasil cikicaksin zaten amk neyse)

•Sizi kaçırmaz siz zaten sevgiliydiniz ama onun sevgisi daha yoğunlaşmaya başlamıştı bu yüzden kaçırmak yerine sana sordu ve sende kabul ettin. Hayatında yaptığın en büyük hataydı çünkü o evden bir daha geri çıkamadın.

•Rin'in sevgilisisin o yüzden bilgili olmalısın bu yüzden size özel hocalar tutar. -tabi ki hepsi kadın, senden büyük ve evliler.-

•Kendisi çok sosyalleşen birisi olmadığı için genelde evde antrenman yapar ve sizde onu sürekli olarak görürsünüz.

•Yandere eğilimleri artmaya başladıkça sen onun yandere olduğunu yeni yeni anlıyordun ama çok geçti. Telefonuna hatta fiziksel haraketlerinize kısıtlama koymuştu. Sizi genelde zincirli tutuyordu.

•Özel günlerde mesela sevgililer günü veya yıl dönümünüzde sizi yemeğe çıkartır. Ah ama birini bakarsan hem senin için hemde baktığın kişi için çok iyi şeyler olmaz. Sadece ona ve onun güzeller güzel gözlerine bakmak zorundasınız.

•Hadi kaçtın diyelim bu beyfendi bunu önceden tahmin etmişti ve her şeyinize el koyduğu için kolayca telefonunuzdan aileniz, arkadaşlarınız, yakın olduğunuz kim varsa hepsi ile aranı çok fazla bozmuştu. Paranda olmadığı için onun kollarında geri gelmiştin, rahat ve huzurlu kollarına.

•Hayatında ki tek kadın sizsiniz.

•Sinirlenirse ve size zarar verirse gram pişman olmaz. Umrunda dahi olmazsın. Sadece zevk almış olabilir. Yandereliği gittikçe sadist ruhunu ortaya çıkarıyor bu yüzden kendine dikkat et!

+18 kısım:

•Sporcu olduğu için çok yapılı bir vücudu var. Sizin için görsel şölen~

•Sadist ruhu gittikçe onu ele geçirir ve son turlarda bedeniniz mahvolur.

•İçinize ilk girdiğinde dahi hızlı ve sert vuruşlar yapar. Ah canının mı acıyor? Kıyamam, ama bu Rin'in pek umrunda değil.

•Onun aleti sizi tamamen dolduracak ve zevkten ağlamanıza neden olacaktır. O sizin mahvolmuş halinizin fotoğraf ve videolarını çekmeyi seviyor. Tabi ki sonradan bakıp kendini rahatlatmak için değil sonuçta siz varken neden elini kullansın? Asıl planladığı sen kaçtığında fotoğraf ve videolar ile sizi tehdit etmek, ona bağlı kılmak. Ama asla yapmayacak sadece gözünüzü korkutuyor, sonuçta onun olanı niye başkaları görsün?!

•Sizin içinizde saniyede 2-3 vuruş yaparken sadece inliyip durması için yalvarıyordun. İçinize çok sert ve hızlı vuruyordu. Telefonunu eline aldı ve kayıt yapmaya başladı. "Hey sürtük benim sikimi nasıl da içine alıyorsun. Ne kadar muhtaç bir aptalsın! Şu zevkten damlayan lanet olası amına bir bak. Sadece benim için! Daha fazla istiyor musun hmm, ah evet daha fazlasını alacaksın."

•Soğuk, asosyal yanderemiz seks sırasında daha konuşkan biri oluyor. Tabi ki hepsi sizinle dalga geçip kendini yüceltmek için.

•Siz onun oyuncağısınız ve onu sadece  memnun etmelisin başka bir işe yaramazsın. Size üstten bakmayan bayılıyor!

................

İstek için teşekkür ederim!

İstek karakter ->

İstek tepki ->



Yandere x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin