Benim namusum istek istemiste ben yazmaz miyim bee
..................
•Tebrikler! Çok tatlı bir yandere kazandınız. Size karşı çok kibar.
•Efsane kibar ve ileri derece yanderelik göstermediği için güvenli. Ama pek fazla güvenmeyin. Sizi psikolojik olarak mahveder.
•O kaykay kayarken onu izlemene bayılıyor bu yüzden sizi o yanında olması şartı ile dışarı çıkartıyor. Eğer düşerse düştüğünü görmemiş gibi yap lütfen!
•Size de kaymayı öğretmek istiyor ki birlikte kayabilin. Senin öğrenmen için sürekli yanında olucak.
•Tamam bu kadar tatlı yandere sizi niye kaçırdı ki yandere mi bille belli değil falan demeyin.
•Size güveniyor ama çevreye değil. Size dışarıdan gelebilecek en ufak zarardan korumak için kaçırdı. Onun dokunmaya kıyamadığı meleğine kim hangi hakla zarar verebilir?!
•Siz dışarı çıktığınızda çok kusursuz olduğunuz için çoğu kişi size bakakalıyor bu yüzden biri size laf atarsa Reki dövülceğini bildiği halde onunla kavga eder. Sizden daha önemli hiçbir şey yok onun için bu dünyada.
•Eğer ondan gizli dışarı çıkmaya çalışırsan veya kaçarsan dikkat et. Kaykay ile kayarak tüm şehri geziyor. Yakalanırsan psikolojik olarak çöküşe girersin. Fiziksel değil zihinsel zarar verir. Sizi tamamen her şeyden kendinden bile izole eder.
•İzole derken yani cidden her şeyden en ufak böcek veya ışık falan da göremezsiniz. 1 hafta boyunca sana yetecek kadar su koyar ve onunla geçinmeni ister. Merak etme açıklıktan bayılırsan Reki seninle ilgilenicek ama sonra tekrar izole edileceksin.
•O seni evcil hayvanı gibi görmeyi seviyor. Uslu bir evcil hayvan! Ne kadar tatlı değil mi? Eğer o seni eğitirken dediklerini yapmazsan ceza olarak tokat atar.
•Dışarıdan o yara bere içinde döndüğünde yaralarını görünce endişelenmeni çok seviyor bu yüzden daha fazla kaykaya biner.
•Ondan başkasını görmediğin için ona bağlanmaya başlıyorsun. Zihnin tamamen ona ait olduğunu hissediyordu. Artık kabullenmiştin. Evden kendi isteğin ile çıkmıyordun ve akşama kadar onun gelmesini bekliyordun tıpkı çok tatlı evcil bir hayvan gibi.
•Senin kokunu çok seviyor bu yüzden sapık gibi sürekli boynunu koklar. "Ahh kokuna aşığım!"
•Sürekli sizi güldürmeye ve onunla geçirdiğini vakitten keyif alman için elinden gelenin en iyisini yapar.
+18 kısım:
•Reki sekste oldukça deneyimsiz ve çok utangaç ama zamanla açıldıkça sizi sadece iki parmağı ile boşaltıcak seviyeye gelir.
•Sizi sürekli över ve kendini ne kadar iyi hissettirdiğinizden bahseder.
•"Ah evet prenses çok iyisin. Mhh ağzına boşalacağım ve sende hepsini uslu bir şekilde yutacaksın değil mi?", "Güzelim beni harika hissettiriyorsun. Çok darsın, bu süper!" , "Hadi tatlım bana en iyi inlemeni göster ki seni doruğa çıkartmak için yardım edeyim. Ah evet, çok uslusun sen." , "Bu bacaklar, bu beden, bu kalçalar tamamen benim."
•Siz dışarı çıkmadan önce boynunuza sürekli iz bırakır. Dışarıda boynu açık şeyler giyersiniz ki onun olduğunuz anlaşılsın. Herkes yerini bilmeli değil mi?
•Zevkten gözlerinin geriye kaymasına bayılıyor. O görüntü hayatınds görüldüğü en iyi şey olabilir. Portre yapabilir.
•Siz onu emerken yanaklarınızın kızardığını ve gözleriniz dolduğunu görürse oracıkta boşalabilir çünkü sizi öyle çok çekici buluyor.
•"Benim için bu yüz şekilleri yapmana bayılıyorum. Hmm, benden başka kim seni böyle zevke getirebilir? Kimse!"
•İnlemeri birer melodi gibi ama melodi birazcık kalın ve boğuk sesli. Kulağınıza eğilir, boğuk seslerle inlerken edepsizce size dokunur. Gülümseyerek sizinle alay eder ama bu gülümseme içten değil! Aşağılanmış ve çok uyarılmış hissediyorsunuz.
•Derslerde sizin için aldığı bir eskiz defteri var. İkinizin olduğu edepsiz şeyler çizmeyi seviyor. Merak etme kimse görmesin diye eliyle saklıyor. Eve gelince defterinde çizdiklerini üzerinde denemek için sabırsızlanıyor.
...................
İstek tepki->
İstek karakter->
Yazip atmayi unutmuşum özür 😔😭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere x Reader
Fiksi Penggemarİsteklerinizin yandere hallerini yapıyorum. Çoğunlukla anime karakterleri. (İlk bölümleri duzenliyecegim lutfen son bolumlerden okumaya baslayin)