Kendim kafamdan uydurdum görseli pinterestten aldim manhwa karakteri vs ise tanımıyorum
Ben bunu kitap 9k okununca özel olarak yazmaya başladım 12k olucak nerdeyse yok böyle bir üşengeçlik
Bölüm ağır gelebilir kan, katliam terimlerinden rahatsız olacaklar okumasın lütfen ask tanelerimin kötü etkilenmesini istemiyorum 💗
......................
Şeker dükkanı çalışanı Aren•Küçük kuzeninizin doğum gününe gitmeden önce kendi çapında bilindik çok tatlı bir şeker dükkanına gelmiştiniz. İçeri girdiğiniz gibi burnunuza dolan eşsiz şeker kokusu aklınıza çocukluğunuzdaki şeker düşkünü hallerinizi getirmişti. Böyle tatlı şekerlerle dolu dükkanlar sürekli sizi heycanlandırıyor ve içinizin kıpır kıpır olmasını sağlıyordu.
İçeri girdiğiniz gibi kasanın orda oturan tahminen sizden birkaç yaş büyük olan genç adama doğru yaklaşmadan önce etrafı güzelce incelerken gözleriniz renkli şekerlerin hepsine takılmıştı.
"Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim hanımefendi?"
"Küçük kuzenimin doğum günü, onun için şeker almaya gelmiştim. Birkaç tane rafine ve renkli şeker paketleyebilir misiniz acaba?"
Şekerleri gördüğünüz andan beri içinizde oluşan heyecan sesinize de yansırken içten bir şekilde gülümseyerek karşınızda ki adama baktınız. Aren'in tüy gibi naif kıkırdama sesi kullaklarınıza geldiğinde sizde birkaç ufak mırıltıdan ibaret olsa bile ona karşı kıkırdarken isteklerinizin hepsini paketlediğini gördünüz.
"Şekerlerin tatlarına bakmak ister misiniz? Hepsi el yapımı."
"Cidden mi?"
Aren'in uzattığı içinde çilek olduğunu tahmin ettiğiniz şekeri elinize alıp ağzınıza attınız. Tadı tüm ağzınızda yayılırken şaşkınlıkla gözlerini açarak yüzüne baktınız.
"Cidden tadı çok güzel... Normal şekerlerden daha farklı... İçinde özel bir şey mi var?"
"Ah, evet bizzat kendi yaptığım özel şeker karışımlarını kullanıyorum. İsterseniz diğerlerinin de tadına bakın lütfen."
Gökkuşağı renklerinde ki bir sürü şekeri tek tek ağzınıza atıp yerken hepsinin ayrı ve farklı tatları sizin oldukça ilginizi çekmişti.
"Çok lezzetli."
"Aslında yeni özel bir çikolata tarifi yaptım ama daha satışa sunmadım. Pek emin değilim... Onunda tadına bakmak ister misiniz?"
"Özel bir çikolata mı? Ah, tabii seve seve." (Acidi cocuga)
Aren size kibarca gülümseyip önden giderek onu takip etmenizi bekledi. Dükkânın arka tarafında bulunan bölüme geldiğinizde bir sürü farklı farklı şekerin olduğu bir dolap vardı. Özel renkli bir kutuyu açıp içinde az miktarda bulunan kırmızı çikolatalardan size uzatmıştı. Kutudan özenle bir tane seçip ağzınıza atmadan önce koklamıştınız, kokusu oldukça normal geliyordu.
"Bunun tadı daha farklı... Sanki tamamen başka bir şey var."
Yediğin gibi dilinizi uyuşturan keskin tat ile başınız hafifçe dönmüştü.
"Evet, aslında rus çikolatalarına özenerek denedim bu tarifi. Onlar gibi saf kakao ve viski var içinde."
Çikolata parçalandığında boğazınızdan aşağı akan sert viski tadı istediğiniz beklentiden fazlasını karşılamıştı. Bir süre sonra ağzının her yerine dolmuş ve biraz iğrenç hissettiren metalik tatla yüzünü ekşittin. Çikolatayı tamamen yuttuğunuzda vücudunuzun ısındığını hissettiniz.
"Viski mi sadece?"
"Hayır özel birkaç malzeme de var... Nasıl yaptığımı görmek ister misin?"
"Seve seve."
Onu takip ederken koridor boyunca dediklerini dinliyordunuz.
"Aslında şeker veya güzel çikolata yapmak o kadar zor değil. Sadece doğru birkaç tatlandırıcı ve özel malzeme bulursan çok basit. Gurme olmak gerek biraz bu iş için. Birde malzemelerle iyi anlaşman gerekir."
"Pardon, anlamdım?"
"İşimi ve şekerlerimi sevgiyle yapıyorum demek istedim sadece."
Dedikleri ile hafifçe kıkırdarken koridorun sonuna geldikçe gelen ağır bir koku burnuna dolmuştu. Her adımda koku daha çok artarken sizi beyaz bir kapının önüne getirmişti.
"Özel malzemelerim içeride... Gördüklerinin hepsi gizli tarifim bu yüzden bunlar bizim aramızda Y/N."
Adınızı ona daha önce söylemediğinizi fark etsenizde üzerinde fazla düşünmeyerek sıcak bir gülümseme ile yüzüne bakıp beyaz kapıyı açtınız. Açtığınız gibi gülümsemenizi solduran görüntüler ile karşılaştığında tüm gücün ile çığlık atacakken ağzınızı kapatan bir çift el ile susturulmuştunuz. Korkudan ve tiksintiden gözleriniz dolmuştu.
"Sessiz ol güzelim. Şekerlerimin tadı nasıldı? Ah, yani arkadaşlarının ve o çok sevgili aptal küçük kuzeninin..." (Ben demistim acıma yetime doner koyar go-)
Sıcak nefesi teninizde yayılırken çenenizden tutup mutfak diye adlandırdığı odada yaptığı katliamı size zorla izletmeye başladı. Sevdiğiniz çoğu kişinin cesedinden ufak parçalar vardı. Şeker yapmak için kullandığı tatlandırıcıların ve kanın ağır kokusu birleştiğinde midenizin bulandığını sonuna kadar hissediyordunuz.
Artık hangi yakınınıza ait olduğundan emin olamadığınız kanla kaplı bağırsaklar ve vücutlarının uzuvları tavandan sarkıyordu.
"Özel malzemelerime merhaba de aşkım... Hepsini senin için yaptım. Tüm sevgimi katarak sana bir sürü şeker yapacağım!"
Yakınlarınızın cesetlerinden parçalarla -kim bilir belki de kanları veya iç organlarının hepsi ile- yapılan çikolataları yediğinizi hatırladıkça daha fazla ağlamaya başlamıştınız. Tiksiniyordunuz, o iğrenç tadın size verdiği hissi beğendiğiniz için kendinizden, ondan, her şeyden tiksiniyordunuz. Hiçbir suçu olmayan küçük kuzenine yaptıklarını düşündükçe daha da fazla tiksiniyordunuz. Sıcak göz yaşlarınız yanaklarınızdan süzülerek boynunuza doğru akarken Aren'in sıcak parmakları çehrenizden akan göz yaşlarını sildi. Tüm yakınlarını öldürüp onları aptal bir manyak gibi şekerleri ile birleştip size yedirmemiş gibi davranıyordu. Sanki yaptıkları çok normalmiş gibi davranıyordu...
"Ah, ağlama güzelim.. Hadi birlikte sonsuza kadar şeker partisi yapalım!"
Onun yüzüne akıl sağlığından endişe ederek baktın. Ellerini ağzınızdan çekerken sizi kendisine çekip sıkıca sarıldı. Kokunuzu içine çekiyor, hiç mutlu olmadığı kadar mutlu olduğunu hissediyordu. Tanrım... Siz cidden onun gördüğü en tatlı şekerdiniz~🍬
.....................
Ya yazar amk senin neden yb yok diyonuz ama yazar nasilsin demiyonuz.🤧
Saka maka bebeklerim 100 takipçi olduğumda Satoru -yuksek ihtimalle- için polisiye tarzı bir yandere x reader kitabi yayinlayacagim 💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yandere x Reader
Fanfictionİsteklerinizin yandere hallerini yapıyorum. Çoğunlukla anime karakterleri. (İlk bölümleri duzenliyecegim lutfen son bolumlerden okumaya baslayin)