Bachira

1K 35 34
                                    

................

•Efsane tatlı, komik ve eğlenceli bir yandere

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

•Efsane tatlı, komik ve eğlenceli bir yandere. Tabi ki sinirli olmadığı sürece.

•Bachira'nın egosu sadece futbolda ona eşlik etse de sizinle ilk tanıştığımda egosu yani canavarı ona sizi kimsenin göremeyeceği bir yere kapatmasını söylemişti. Anlam verememişti ve anlamak için uzun süre sizi takip etti. Tabi ki bu takiplerin hepsi arkadaş ayağınaydı.

•Birlikte film izlemeye, yemek yemeye, futbol oynamaya ve o kadar güvenmiştiniz ki birbirinizde kalmaya başlamıştınız. Bachira sonunda sizde ne bulduğunu anlıyordu. Sizde aradığı her şeyi buluyordu ve böyle değerli bir hazineyi hak etmeyen aptallar niye görsün ki?!

•Siz bir gün onda kaldığınızda yemeğinizin içine uyku ilacı koymuştu ama biraz yüksek doz katmıştı. Öldüğünüzden şüphe ettiği için siz uyanasıya kadar başınızda bekledi.

•Ellerin kelepçeli bir şekilde sizi tutsak tutan "en yakın arkadaşınıza" bakıyordunuz. Korkumuş bir şekilde konuşuyordun. "Bachira aman tanrım! Delirdin mi çöz ellerimi." ama Bachira'nın sizi çözmeye hiç niyeti yoktu.

•Siz yakın olduğunuz için ona aşık olmanız ve ona bağlanmanız çok kolay olmuştu. Ama yine de sizi manipüle etmeye devam edecek. Artık kendi isteğiniz ile bile evden adımınızı atmıyorsunuz.

•Kaçmaya çalışmayın sizi bulursa canavarı ona ne derse onu yapacaktır ki canavarının hiç iyi şeyler söylemediğini size söyliyebilirim.

•Ama merak etmeyin sizi asla öldürmez. Sadece çok fazla acı çektirir. Bundan zevk almıyor ama yine de daha akıllı olmanız ve ondan kaçmamanız için bu gerekli. O yüzden lütfen sonsuza kadar onunla kalın ki bu tatlı oğlanın size zarar vermesi gerekmesin.

+18 kısım:

•Kendisi forvet olduğundan, nefesini ve enerjisini nasıl kullanıcağını çok iyi biliyor. Zevkten kesinlikle ağlayacaksınız.

•Çok hızlı, asla yorulmuyor. Saatlerce sizi becerebilir hele ki adını söyliyerek inlerseniz. Onu çok gaza getiriyor.

•"Güzelim imh bu nasıl? Daha da hızlı olmalı mıyım? Yoksa dayanamayacak mısın? Ağlama sadece gücümün yarısı ile haraket ediyorum. Hadi biraz daha eğlenelim!"

•Zevkten tüm bedeniniz titriyor ama asla durmayacak. Ne kadar ağlarsanız, ne kadar üst üste boşalmanının verdiği acı ile çığlık atarsanız da umrunda olmaz ve daha çok hızlanır.

•En sonunda çok fazla zevkten dayanamayıp bayılırsın.

•Bayılmanız ile dalga geçip gülecek.
"Hadi ama daha bu kadarını bile kaldıramıyor musun? Yazık sana! Ahaha!"

•Seni yalamak onun için o kadar güzel bir şey ki. Dilinin üstünde bir dondurma misali eriyorsun! Yalvarmalarınız ve zevkle parmaklarını saçına geçirmeniz, daha fazlası için yalvarmanız onu sizi öldüresiye zevk yaşatmaya sürükler.

................

Of yazmayi ozlemisim

İstek karakter->

İstek tepki->

Yandere x ReaderHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin