İntihar (+18)

29.3K 210 76
                                    

Neyden bahsediyorlardı? korkuyla geriye adımlarken Ateş odada olduğumu fark edip üstüme yürümeye başladı.
Gözlerindeki öfke vücuduma korku enjekte ediyordu.

Griye adımlarken sendeleyip yere düştüm,sürünerek geri geri giderken yanıma gelip kolumu kavradı ve hızla ayağa kaldırdı

Saçımdan sertçe tutup kafamı kendine yaklaştırdı,Buram buram alkol kokuyordu ve gözleri kızarmıştı
"O arkadaşın burnunu sokmaması gereken işlere burnunu soktu! Bunun bedelin ikinizde çok ağır ödeyeceksiniz!"
Diyip merdivenlere yöneldi.

Sürüklene sürüklene çıktıktan sonra hızla yatağa fırlatıldım
"N-ne oluyor?"beni duymuyor gibiydi,kapıyı kilitledi.
"Zeynep ne yaptı?!"sesimi yükseltip dikkatini çekmeye çalıştım ama nafileydi.

Kemerini çıkarmaya başlayınca korkuyla yataktan kalkıp ondan uzaklaşmaya çalıştım ama kolaylıkla yakalayıp yatağa yatırdı ne kadar çırpınıp debelensemde ellerimi başımın üstüne kaldırıp yatağa bağladı.

Üstümden kalkıp gömleğini yırtarcasına çıkarıp pantolonunu da çıkardı.

Bi yandan ağlarken bi yandan da ellerim açmaya çalışıyordum,eline bi makas alıp üstümdekileri yırtmaya başladı.

"Bırak!ben bişey yapmadım lütfen dokunma bana!"avazım çıktığı kadar bağırıyor direnmeye çalışıyordum ama hiç bir şekilde bi tepki alamıyordum.

sonunda ikimizde çırılçıplak kalmıştık.
Üzerime uzanıp sertçe dudaklarıma yapıştı.

Dudaklarımı ısırıp içine sızmaya çalışıyordu ama izin vermiyordum boğazımı kavrayıp"Karşılık ver!" Dedi ve alt dudağımı serçe dişledi acıyla dudağımı açtığımda çoktan dili içinde gezmeye başlamıştı,bir süre sonra kan tadı almaya başlayınca çeneme ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Dudaklarımı ısırıp içine sızmaya çalışıyordu ama izin vermiyordum boğazımı kavrayıp
"Karşılık ver!" Dedi ve alt dudağımı serçe dişledi acıyla dudağımı açtığımda çoktan dili içinde gezmeye başlamıştı,bir süre sonra kan tadı almaya başlayınca çeneme ıslak öpücükler bırakarak boynuma yöneldi,bir eli göğsümde diğer eli baldırımdaydı.

Göğüz ucumu sertçe sıktı acıyla inleyince erkeksi bir hırıltı çıkarıp göğüslerime yöneldi.

Göğüslerimde de bir süre oyalanıp aşağı doğru ıslak öpücüklerle inmeye başladı.

Kadınlığıma gelince ıslandığımı fark edip bi kaç saniye yüzüme baktı ondan hoşlanmıyordum ama tensel bi çekimimiz vardı bu yüzden bana ne zaman dokunsa dokunuşlarından istemsizce Zevk alıyordum.

Direnip durduğum için bakdırlarımı kavrayıp kafasını kadınlığıma daha çok gömdü.Dili hasas noktamda gezinirken zevk vücuduma yayılmaya başlamıştı ve çırpınmayı bırakıp kendimi ona bırakmıştım.

Dili hızlanınca zevk daha da büyüdü belim yay gibi kıvrıldı istemsizce kesik kesik inliyordum.

Sona yaklaştığımı hissettiğimde kafasını kaldırıp zevkten koyulaşmış gözlerimizi kısa bi an sabitledi.

Tutsak (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin