"Ben kimseye ait değilim!"
"Demek öyle... sana kime ait olduğunu göstericem"bu da ne demekti kolumdan tutup merdivenlere doğru sürüklemeye başladı
"Bırak!"çığlık atıp direnmeye çalışıyordum ama gücüm ona hiç bir şekilde işlemiyordu.Bi odaya girdiğimizde hızla yatağa fırlatıldım,telaşla yataktan kalktığım sırada çekmeceden bi ip aldığını gördüm,üstüme doğru yürümeye başladı korkuyla suratına bakım ne yapmaya çalıştığını anlamaya çalışıyordum ki birden yatağa itildim.
Sırt üstü sürünerek ondan kaçmaya çalıştım ama ayaklarımdan tutup çekti ve üstüme çıkıp ellerimi kavradı,iple ellerimi başımın üstünde bağlamaya başladı durdurmaya çalıştım ama kolaylıkla bağlamıştı. Artık hareket edemediğim için yavaşça kulağıma eğilip
"Bu gece..."nefesi yüzüme değerken devam etti
"Kime ait olduğunu göstericem"elleri göğsümün üzerinde gezinmeye başlamıştı
"Bir buçuk senedir bu anı bekliyordum"içindeki arzu sesine vurmuştu
"Dokunma bana lütfen"sesim fısıltılı çıkmıştı ama duyduğuna emindim
"Şşş korkma canını yakmıycam inlemelerin sadece zevkten olucak"
"İstemiyorum lütf-"cümlemi bitiremeden dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı,dudaklarımı birbirine bastırıp öpmesini engellemeye çalıştım sinirlenip boğazımı kavradı
"Karşılık ver!" Kafamı hızla iki yana salladım ağladığımı yanağımdaki ıslaklığı hissedince fark ettim.Tekrar öpmeye başladı ama bu kez daha hoyratça öpüyordu sonunda dudağımı ısırıp ağzımın içine girdi bir eli boğazımda bir elide sürekli vücudumun kıvrımlarında dolaşıyordu,ağlamam giderek şiddetlendi ama o durmadı.
Çeneme ıslak öpücükler bırakarak boynuma yöneldi.ağlamaktan ve hıçkırmakta konuşamıyordum.
Boynumdan aşağı göğüslerime inmeye başladı ve hiç beklemediğim bir anda belimden çevirip yüz üstü yatırdı,saçlarımı boynumdan çekip ıslak öpücükler bırakırken bi yandan da elbisemin fermuarını indiriyordu.
Fermuarı sonuna kadar açınca sırtıma sert bi öpücük kondurup elbiseyi üzerimden çıkarttı elleri artık kalçamdaydı elleriyle önce yavaş başlayıp sonradan sert bi şekilde yoğurup sert bi şaplak attı.
Acıyla azımdan kaçan inleme onu daha çok tatmin etmişti.
Vücudumu Tekrar sırt üstü döndürüp üstümden kalktı ve gömleğinin düğmelerini hızlıca açmaya başladı.
Düğmeleri açtıkça gücümün neden ona yetmediğini daha iyi anlaya biliyordumÜstünde sadece pantolon kalmıştı.
Sertçe Ayak bileğimden kavrayıp küçük öpücükler bırakarak kasıklarıma kadar yükselmeye başladı ne kadar dirensem de boştu çünkü gücüm ona asla yetmiyordu.Sonunda bacak arama geldiğinde önce eliyle yavaşça okşadı,eli kadınlığımı yavaşça okşamaya devam ederken dudakları çoktan göğsümde iz bırakmaya başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tutsak (+18)
Romansa📌 yetişkin içeriklidir. 📌 şiddet,küfür vb. İçerir rahatsız oluyorsanız okumayın. "Masum bir kız,üvey babası yüzünden acımasız bir mafyanın tutsağı olmuştu acaba ondan kurtulabilecek miydi..."