Algol zihninde ilgisiz bir imaja sahip olan Orion'un, çevresinde normalden daha fazla pervane olduğunu fark etmesi biraz uzun sürdü. Adamın ilgisini yeni doğmuş bir bebek olmasından mı kaynaklandığı, yoksa gelecek vaat eden bir bebek olmasından dolayı mı olduğunu bilmiyordu. Belki de varlığı bir şeyleri uzun vadede değiştiriyordu. Emin değildi ama tüm kalbiyle ikinci seçenek olmasını umuyordu. Aksi takdirde Walburga'nın tacizlerine karşı kardeşlerini tek başına korumak zorunda kalacaktı. Kaldı ki onun bile sağ çıkıp çıkamayacağı belli değildi.Algol yine de burada, kardeşleriyle arasında bir bağ oluşturacağına emindi.
Daha doğmamış çocuklara kardeşim demek tuhaf mıydı ? Algol, aralarında hiçbir duygusal bağ geçmese de şimdiden Sirius ve Regulus ile kardeş olma düşüncesine bel bağlamıştı.
İlk hayatında tek çocuktu ve ailesinin işleri sebebi ile çoğunlukla yalnızdı. Yaşıtı olan insanlarla veya herhangi bir insanla iletişim kurmakta çoğu zaman zorlanıyordu. Çocukluğunun neredeyse tamamı yalnız geçmişti. İnsanlarla olan kısıtlı iletişimi, var olmayan ilgi ve sevgi eksikliği onu sosyal açıdan oldukça tuhaf olarak büyümesine yol açmıştı.
Yaşadığı ilk hayatına derin bir bağlılığı olmasa da, hayatını olabildiğince eğlenceli kıldığını düşünüyordu. Sadece boş vakitlerini doldurmak için bir sürü farklı hobi bulması gerekiyordu. Yalnızlığı hissedemeyecek, zihninin onu kandıramayacağı kadar dolu olması gerekiyordu. Özellikle çocukken.
Algol ilk hayatının çocukluğunu başarıyla atlattığını düşünüyordu. İlk hayatının ilerleyen yaşlarında sosyal hayatındaki problemleri aşsa da bu hayatında ne olacağı belli değildi. Zihinsel olarak da yaşıtlarından büyük olacaktı ve asla bir randevuya çıkamayacaktı. Eğer birinden etkilenirse, bu onu suçlu yapar mıydı? Ya zihinsel yaşına yakın biriyle çıksaydı ? O zaman insanlar onun, kendinden daha büyük kadınlardan etkilendiğini düşünecekti. Bu onun itibarı için sorun olur muydu ? Eğer olursa Tanrı onu Walburga'nın gazabından korusun.
Dürüst olmak gerekirse Walburga karşısında biraz bile korku hissetmediğini söylese yalan söylemiş olurdu. Walburga'nın, Orion yokken tavırları genellikle incitici ve aşağılayıcıydı. Neyse ki bu gün ikisi de yoktu ve Kreacher ev işleriyle ilgileniyordu. Algol, küçük bebek vücudunu beşiğinden sihirle çıkararak, bir tüy gibi zemine indi.
YOU ARE READING
Algol || Marauders Era
FanfictionAlgol || Şeytan Yıldızı Liam Elaf fantastik kitaplara ve filmlere bayılan, müzikler hakkında saatlerce konuşabilen sıradan bir üniversite öğrencisi. Finalleri bittikten sonra oda arkadaşlarının partiye gitmesini fırsat bilerek yurt odasında Harry P...