Ντρέπομαι...

97 7 0
                                    

Γεράσιμος

Όταν ο Θεός σου δίνει παιδιά θέλεις να γίνεις πρότυπο γονέα και τα παιδιά σου να είναι ευγενικά, ταπεινά, γεμάτα αρετές και να σε γεμίζουν περηφάνεια. Πίστευα,πως η κόρη μου είναι μια ευσεβής χριστιανή,που δεν θα με κάνει ποτέ,να σκύψω το κεφάλι απο ντροπή και να ζητήσω  συγχώρεση από τον κύριο.
Δυστυχώς όμως οι επιλογές της βασανίζουν όλη την οικογένειά μας, εδώ και αρκετούς μήνες. Δεν ξέρω αν έχω χάσει κάθε ελπίδα για να την βάλω ξανά στον δρόμο του κυρίου, ούτε εάν δέχεται  να την αγκαλιάσω ξανά σαν πατέρας της. Αγαπώ τόσο πολύ το παιδί μου, που αν χρειαστεί θα βγάλω τα ράσα. Γιατί πως τα τιμώ αν έχω αποτύχει τόσο πολύ με την οικογένειά μου; Κόρη παπά και να έχει εξώγαμο; Η θρησκεία δεν το δέχεται. Οι πιέσεις είναι αρκετές από τον περίγυρό μου. Είμαι όμως γονιός και πρώτα με ενδιαφέρει να είναι ευτυχισμένο το παιδί μου.
Η αμαρτία της είναι μεγάλη, μου την εξομολογήθηκε εκείνο το βράδυ που έμαθα ότι θα γίνω παππούς.....

Ήταν θύμα κάποτε αλλά έγινε και αυτή θύτης....

Η Άννα δεν ξέρει τίποτα... Νιώθει και εκείνη άβολα με την κατάσταση της κόρης μας και σήμερα επαναλήφθηκαν  οι ίδιοι καυγάδες...

«Θέλω την κόρη μου κοντά μου! Να την βοηθήσω! Να της σταθώ! Με χρειάζεται! ΜΑΣ χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ τώρα! »

«Μόνο εκείνη μπορεί να διορθώσει τα λάθη της παπαδιά. Εδώ είμαστε μαζί και την περιμένουμε, αλλά πρώτα θα ζητήσει συγχώρεση. »

«Από εμάς; Από τον Θεό;»

«Απο τον Θεό ζήτησε παπαδιά, άλλος έχει σειρά.»

«Σου εξομολογήθηκε κάτι πάτερ;»

« Εγώ σαν πνευματικός της δεν μπορώ να σου απαντησω. Εκείνη ξέρει τι εννοώ.»

« Μην είσαι σκληρός Γεράσιμε... Σε λίγο θα γεννηθεί το εγγόνι μας. Είναι μόνη της.... »

«Σε παρακαλώ Άννα, εσύ σαν μάνα κάνε ότι πιστεύεις καλύτερο για εκείνη, αλλά στο σπίτι μας δεν την δέχομαι πίσω,όσο έχει εκκρεμότητες. »

--------------------------------------------------------

Άρης

Κάθε φορά με εκπλήσσουν αυτοί οι δύο.... Η μία να μας λέει ότι δεν ξέρει ποιανού είναι το παιδί, ο άλλος είναι σίγουρος πως δεν είναι δικό του ... Τα έχω χάσει ειλικρινά! Η δε γυναίκα της ζωής μου,κρατά σιγή ιχθύος... Αρχίζω να πιστεύω πως όντως δεν γνωρίζει κάτι..
Εν τω μεταξύ η κουμπαρούλα ξέρει οτι διαβάζω την σκέψη και πάντα εκείνη την ώρα που συζητάμε το επίμαχο θέμα,σκέφτεται το πάτερ ημών και δεν αντέχεται με τίποτα!!!!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 15, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Άψυχος ΛειτουργόςWhere stories live. Discover now