Τυλιγω μια πετσέτα χαλαρά στη μέση μου και βγαινω απο το μπανιο. Το κινητο μου χτυπαει και βλεπω οτι ειναι απο το νοσοκομείο. Χαμογελάω καθώς σκέφτομαι τι με περιμενει στο χειρουργείο και απαντάω στο τηλεφωνημα.
«Παρακαλω.Τι συνεβη;»
«Ελατε στα επειγοντα.Εχουμε περιστατικο δηλητηρίασης»
«Ερχομαι αμεσως»
Φυσικα γνωριζα οτι σημερα επαιζα μπαλα μόνος ,καθως οι αλλοι δυο χειρουργοί και ο ειδικευόμενος αποχώρησαν για το αυριανο σεμιναριο στην Κρητη.
Εβαλα τα ρούχα που ειχα απλωμένα στον καναπέ και έφυγα σχεδον πανηγυριζοντας .
Η διαδρομη μεχρι το νοσοκομείο μου φανηκε μεγάλη, καθως η ανυπομονησια μου βαρουσε κοκκινο.Μολις τρια λεπτά αργότερα,ειχα φθασει στα επείγοντα. Φουριοζος κατευθύνθηκα προς τα χειρουργεία και ετοιμαστηκα οπως αρμοζει.
Καλο σαπουνισμα χεριων,αντισηπτικο
,στολή ,μασκα και γαντια.Πανω στην ωρα που η κοπελα ναρκωνοταν εισηλθα στο χειρουργείο. Κρύος χωρος λένε ειναι και τρομακτικός,αλλα για εμενα ειναι σαν να βρισκομαι σε καποια εξωτική παραλια,γεματη εφοδια και σωματα ετοιμα να ενωθούμε με πάθος.
Έδιωξα την νοσοκόμα,οπως συνηθίζω να πραττω,παρα το οτι βάσει νόμου επιβάλλεται να παρευρίσκεται. Οι ιδιοτροπιες μου ειναι πλεον γνωστές, οποτε δεν διαμαρτύρεται ουτε απορεί.
Σιγουρα προτιμαει να χαλαρωσει,αφου ειναι η ωρα περασμενη και μου αδειαζει ταχεως την γωνιά.Με περιμενε εκει μια εντυπωσιακη κοπελα,με ομορφες καμπυλες και λαχταριστα ζουμερα χειλη.
Την κοιταζα μαγεμένος καθως της εκανα πλυση στομάχου. Αυξησα την ροη του ορου καθως ηθελα να διαρκέσει παραπάνω η αναισθησία.
Ειχα καιρο να νιώσω εστω εναν υποτυπώδη ενθουσιασμο για κάποια κοπελα. Για μια στιγμη δίστασα να απολαυσω το κορμι της,ομως γρήγορα επανήλθα.«Εισαι ηλιθιος Βύρωνα. Δεν εισαι εσυ για έρωτες. ΑΝΑΘΕΜΑ ΣΕ ΑΛΕΞΆΝΔΡΑ. ΜΕ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ.»
Σκεφτόμαι παλι εκείνη. Την Αλικη μου. Την αγαπη μας που απαρνηθηκα για το καλο της. Είναι αβάσταχτο να την βλέπω καθε μερα να πηγαινει βολτα τα παιδια της μαζι με τον αντρα της. Ειναι ευτυχισμένη, αλλα δεν ειναι μαζι μου.
Με λαχταρα έκανα εντονο σεξ στην κοπέλα που ειχα μπροστά μου,χωρις να ελέγξω τον φακελο της. Ημουν σιγουρος οτι μια τοσο εκθαμβωτικη γυναικα,ειναι αδιανοητο να είναι παρθενα ή ελεύθερη. Φαινοταν πανω απο 25 ετων. Για μια στιγμη θελησα να την γευτω,αλλα κρατηθηκα για να μην κανω καποιο μοιραιο λαθος,πανω στο παθος του σεξ.
« Ειναι η πρώτη μας φορα Αλικη μου. Σου αρεσει ετσι με παθος μωρο μου; Πονας;»
Ξαφνικα νιωθω κατι υγρο και ζεστο να κυλαει και το αίμα μου παγωνει.
Σταματαω απότομα και βλέπω αίματα.
Μετα απο πολλα χρονια αποδοχης μου,με μισησα ξανα.Σπουδασα γιατρος για να σωζω ζωες και εγινα απο τους πιο γνωστους χειρουργους, αλλα το τερας μεσα μου καταστρεφει τους ασθενεις μου αλλα και εμενα τον ιδιο.
Μεχρι να καθαρισω τα αιματα περασαν διαφορα σεναρια απ το μυαλο μου. Μηπως ηταν εγκυος και απεβαλλε εξαιτιας μου;
Κοιταζω τον φακελο με το ιστορικο της. Πουθενα δεν αναγράφεται εγκυμοσύνη, ουτε οτι ειναι εγγαμη.
Παρόλα αυτά παιρνω δειγμα για να της κανω ενα τεστ εγκυμοσύνης και χτύπησα το κουδουνακι για να ανοιξουν τις πορτες.Πηγα γρηγορα να κανω ενα τεστ στα μικροβιολογικα εργαστήρια.
Ήμουν τυχερος καθως ηταν εξω οι νυχτερινοι και κανανε ενα ατυπο διάλλειμα. Στο κλειστο λογω βαρδιας μικροβιολογικο ,ετρεξα το τεστ στον αναλυτή.
Γυρισα να φύγω και επεσα μουρη με μουρη με την Δέσποινα.«Ήθελες κάτι Βυρωνα;»
YOU ARE READING
Άψυχος Λειτουργός
VampireΕκεινος ειναι ενας γοητευτικος αντρας 35 ετών εργένης και καταξιωμένος χειρούργος. Η ζωη του ολη ειναι η δουλεια του.Φαινομενικά.... Εκείνη ειναι μια κοπέλα 28 ετων, με καποιες κοινωνικές φοβιες. Ζει την ζωή της, με γνώμονα να μην την κακολογησουν...