Η καριέρα μου είχε εκτοξευθεί μέσα σε δεκαεφτά χρόνια. Από την αρχη η φήμη μου ξεκίνησε τοσο για τις αρτιες ικανότητες μου,οσο για τις πολλές μου ιδιαιτερότητες .
Κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί, τις στιγμές που απαιτούσα να μεινω μόνος μου με τους ασθενείς πριν τις εγχειρήσεις , τι συνέβαινε πίσω από τους τοίχους.Η αίθουσα αιμοδοσίας είναι το δικό μου σημειο εφοδιασμού,αφου καθημερινά εξαφάνιζα μεγαλες ποσοτητες αιματος. Οι υπεύθυνοι ασφαλειας ειχαν στησει παντου στους διαδρόμους συστηματα παρακολουθησης, για να βρουν ποιοι παίρνουν τις φιαλες αίματος, με τις υποψίες να στρέφονται σε άτομα τα οποία μπορεί να διατηρούσαν παρανομες ιδιωτικες κλινικές. Κανενός το μυαλό δεν πήγε στο κτήνος που ήταν ανάμεσά τους. Γιατί αυτό έχω καταντήσει, ένας άψυχος λειτουργός που πριν σώσει ζωές της κατέστρεφε.
Μία ακόμη χειρουργική επέμβαση ξεκινούσε. Ειναι ενας νεαρός άντρας που εχει υποστει ρήξη σπληνας και τον βαλαμε εσπευσμένα στο χειρουργείο. Δεν εχω την πολυτέλεια να κανω τις γνωστες μου ιδιοτροπιες,αλλα μπορω να δανειστω λιγο απο την φιαλη πριν του την συνδέσουμε. Εχω βρει τρόπο να αδειαζω μικρές ποσότητες σε περιπτώσεις έκτακτης ανάγκης οπως τώρα.
Πινω ενα ποτηρι κρασι,καθως του συνδεουν την φιαλη. Με χαλαρώνει,οταν υποτίθεται ότι αγχωνομαι, ετσι τους εχω πει και κανεις δεν μου εφερε αντιρρηση για την συνήθειά μου. Κανενας δεν αγγιζει το κρασι μου,ειναι ο νομος μου και ολοι τον τηρούν. Μιαμιση ωρα αργότερα ολα εχουν ρυθμιστει και ο ασθενης μεταφερεται στο δωματιο του. Ειμαι μονος για λιγο,αλλα αυτο αρκεί για να μπορεσω να μπω στην αιθουσα αιμοδοσιας ,απο την πισω μεριά που επικοινωνεί με τα χειρουργεία.Στο διαδρομο εχει μια καμερα αλλα ετσι κι αλλιως απο εκει περναμε ολοι οταν πηγαινουμε για να πλυθουμε μετα τις εγχειρήσεις.
Προσεχω μην έρχεται καποιος στην αιθουσα απο την αλλη εισοδο και μολις βεβαιωνομαι οτι ολα ειναι υπο ελεγχο, πινω 4 λιτρα αιμα στα γρηγορα και φεύγω στο μπανιο.
Μολις αποχωρουσα απο το χειρουργείο,βλεπω πως φερνουν μια κοπελα γυρω στα 30. Ομορφη ειναι με καμπυλωτο κορμι, οτι πρεπει για να κλεισει τελεια η μερα μου. Μια μεγαλη πληγη στο χερι της αιμοραγγουσε και επρεπε να κλειστεί αμεσα. Ωραια, σκεφτηκα, καθως θα ειχα μαζι της αρκετο χρονο οι δυο μας,χωρις να το απαιτησω.
Αφού ο αναισθησιολογος της εκανε αναισθησία και η νοσοκομα την ξυρισε,φυγανε και με αφησαν να κανω την δουλεια μου. Της σταματησα την αιμορραγία και την εραψα, παιχνιδακι,για εμενα. Της αφησα την μασκα με το αναισθητικο να την κρατα ναρκωμενη. Ειδα το ιστορικο της. Παντρεμενη. Τελεια σκεφτηκα , μπορω να την γευτω με όλους τους τροπους. Πλησιασα στο πλουσιο στηθος της και αρχισα να το μαλασσω,να το γλειφω και να κατεβαινω προς τα κατω. Σκέφτομαι οτι είναιν εκεινη,η Αλικη μου και με παθος την γεύομαι. Φαντασιώνομαι να μου λεει οτι δεν αντεχει αλλο και μπαίνω μεσα της μολις την νιώθω εντονα υγρη. Περιμενω να νιωσω τον οργασμο της πριν αφεθω ολοκληρωτικά, αλλα δεν ξεχνω ποτε πως πρεπει να βγω εγκαίρως απο μεσα της. Την κοιταζω και την ευχαριστω νοερα καθως την καθαρίζω απο τα υγρα και της βγαζω την μασκα. Της παιρνω λιγο αιμα με μια συριγγα και το γευομαι. Ειναι τοσο νοστιμη.Χτυπαω το κουδουνάκι για να ειδοποιησω τους νοσοκομους να την πάρουν.
Πλενομαι γρηγορα στο μπανιο και βγαινω απο τα χειρουργεία ευχαριστημενος με το κρασακι μου στο χερι._______________________________
Εχει παει δωδεκα οταν φθανω στο διαμέρισμα. Αν με ειδε η κουτσομπολα η Νιτσα,θα λεει οτι γκομενιαζα παλι στην γειτονιά. Οχι όμως! Εγω δεν κανω τέτοια. Μπορει η εμφάνιση μου αυτη την στιγμη,με τις ψηλες.γοβες και το κολλητο μαυρο σικατο φορεμα ως το γονατο, να μην προδιδει τις αποψεις μου περι ερωτων και οτι πιστευω με παθος στο Θεό. Δεν κυκλοφορω με ρασα, αλλα ντυμενη χωρις σκισιματα και ανοιγματα που φανερώνουν το κορμί μου.
Παιρνω τηλεφωνο την Ανθη να την ειδοποιήσω οτι έφθασα σπιτι και παω για ενα ντουζ να διωξω την μυρωδιά του τσιγαρου απο πανω μου. Αλλη μια κακη συνήθεια των συνανθρώπων μου, να χαλαγε την υγεια τους και κατα την συνέπεια και ολων οσων εισπνεουν αυτα τα σιχαματα,οπως εγω.
Σκουπιστηκα και τρομαξα οταν κοιταχτηκα στιγμιαια στον καθρεφτη. Ειχα βαλει λιγη μασκαρα και Liposan κερασι που εκανε τα χειλη μου ροδαλα, αντι για κραγιόν και ειχαν πασαλειφτει σε ολο το προσωπο μου,αφου δεν ξεβαφτηκα πριν μπω στο ντουζ. Πηρα ενα καθαριστικο ντεμακιγιαζ και με ξαναεκανα ανθρωπο. Εβαλα πυτζαμουλες και κοιμηθηκα κατω απο το ζεστο μου παπλωμα. Δεν περασε μια ωρα καλα,οταν ξυπνησα απο εναν εφιαλτη και αντιληφθηκα οτι ποναω. Ποναω πολυ. Ετρεξα στο μπανιο αδειάζοντας το περιεχόμενο του στομαχιού μου.
Μολις βγηκα καλεσα την Ανθη να ερθει αμεσως,γιατι ντρεπόμουν να πω οτι εφαγα κρεας εξω την Παρασκευή, στους δικους μου.
ESTÁS LEYENDO
Άψυχος Λειτουργός
VampirosΕκεινος ειναι ενας γοητευτικος αντρας 35 ετών εργένης και καταξιωμένος χειρούργος. Η ζωη του ολη ειναι η δουλεια του.Φαινομενικά.... Εκείνη ειναι μια κοπέλα 28 ετων, με καποιες κοινωνικές φοβιες. Ζει την ζωή της, με γνώμονα να μην την κακολογησουν...