Πάθος και λάθος

204 30 5
                                    

Πίνω το ένα ποτό μετά το άλλο.  Πρέπει να μην σκέφτομαι, να μην θυμάμαι αν γίνεται, όσα θα ακολουθήσουν. Κοιταζόμαστε όλη την νύχτα. Δεν είναι η πρώτη φορά που τον πετυχαίνω στο συγκεκριμένο μπαρ. Ποιος ξέρει; Ίσως οι περίεργες γνωριμίες με βοηθήσουν να γινω πιο σκληρή. Ετσι δεν θα δειλιάσω,όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή.

«Περασε η ωρα και εχω να ξυπνήσω νωρίς. Παμε;»

«Λεω να κατσω λιγο ακομη. Έχει ενδιαφέρον η νύχτα.»
Με κοιταξε απογοητευμενα, φεύγοντας. Ξέρει τα επακολουθα.

Αποχεραιτω την Ανθή και παιρνω για λιγο τα ματια μου απο πανω του. Δεν περναει ενα λεπτο οταν ερχεται κοντα μου και μου μιλαει αισθησιακα.

«Ειμαι ο Σωτήρης και δηλώνω γοητευμένος με την ομορφιά σου. Πως σε λένε;»

«Μαρίνα. Χαρηκα για την γνωριμία μας όμορφε Σωτήρη. Σε εχω πετύχει και άλλες φορές στο μπαρακι. Εδώ συχναζεις;»

«Εγω να δεις ποσο χάρηκα...Ειδικά επειδη με πρόσεξες και εσυ..... Ειναι ενα απο τα μπαρ που προτιμώ.»

Αναρωτιέμαι για ποσο χαζη με περνάει. Παντα ετσι ήταν οι αντρες στο φλερτ.... Σε βρίσκουν όμορφη για οση ωρα διαρκεί το σεξ μαζι τους....Απο οσο εχω καταλάβει...Ωρα να το εμπεδωσω οτι όλοι τους ειναι ίδιοι.

«Θα ήθελα να γνωριστούμε καλύτερα...Πες μου για εσένα....»

Ε; Που το παει ο τύπος;

«Αυτή την περίοδο δεν εχω διάθεση για γνωριμίες... Προτιμώ πιο απλα πράγματα,χωρις δεσμεύσεις και συναισθηματικά μπλεξίματα.»

«Τοτε τι θα έλεγες για μια νύχτα στο σπίτι μου;»

«Φύγαμε.»

Βγηκαμε απο το μπάρ με εμένα να τον ακολουθώ. Ωσπου φθάσαμε στο αμαξι του και ξεκλειδωσε. Πριν μπω με κολλησε πανω στη πορτα, ακινητοποιωντας με με το σώμα του και ενώνοντας τα χειλη μας. Φιλούσε υπέροχα και απο οσο ξερω αυτο ειναι το ιδανικό σημάδι για την σεξουαλική χημεία.

«Λοιπόν....Εχεις δεκα δευτερόλεπτα χρόνο για να φύγεις αν άλλαξες γνώμη»

Εκανε δυο βηματα πίσω και εγω άνοιξα την πόρτα του αμαξιού του. Ανυπομονώ να φιλησω ξανα τα χείλη του.

«Σε θελω τόσο που ελπίζω να μην μένεις μακριά»

Η φραση μου τον εκανε να έρθει σχεδόν τρέχοντας στη θεση του οδηγού και να πατήσει τερμα το γκάζι.

Δεκα λεπτά αργότερα ειμασταν στο διαμέρισμά του. Μας σερβιρε απο ενα ποτο και ξεκινησε να με γδυνει αμέσως.

«Θα το πιω το ποτό, αλλα το θελω σερβιρισμένο πάνω σου.»

Ξεκινησε να σταζει ποτο στα επίμαχα σημεια μου και να κανει πράξη τα λογια του. Ένιωθα πως θα εκραγω απο ηδονή. Ολα ηταν ονειρικά όμορφα. Η βραδια ηταν φωτιά και κανεις μας δεν ειχε διάθεση να την διακόψει. Το αποτέλεσμα ηταν να με πάει σπιτι μου το πρωί για να προλαβω να ετοιμαστώ για την δουλειά. Ανταλλάξαμε αριθμούς κινητών για την περίπτωση που θελήσουμε να επαναλαβουμε το χθεσινό ή να πιούμε εναν καφε οπως μου ειπε χαριτωμένα. Ισως αυτος ο αντρας τελικά να αξιζει παραπάνω απο μια νύχτα σεξ.

Σε μια παρόρμηση της στιγμής,ενω επινα καφε στο διάλλειμα εργασίας καλεσα τον αριθμό του. Θα τον ηθελα τον καφε και οτι αλλο προκύψει μαζι του,σκεφτόμουν χαμογελώντας. Το χαμόγελο έφυγε απο τα χείλη μου οταν ακουσα τον τηλεφωνητη να με ενημερωνει οτι ο αριθμός δεν αντιστοιχεί σε κάποιον συνδρομητη. Μα τι στο καλο συμβαίνει;
Μήπως εσβησα καταλαθος καποιο ψηφιο του αριθμου του; Δεκα ψηφία μέτρησα. Λαθος κουμπί σίγουρα δεν πατησα γιατι θυμόμουνα απέξω τον αριθμό οπως τον ειπε. Αρα; ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΨΕΥΤΙΚΟ ΝΟΥΜΕΡΟ!

Κόκκινη απο τα νευρα μου καλεσα την Ανθή.

«Σήμερα εχουμε παρακολούθηση.»
Δεν καταλαβες καλα αγοράκι που θα με κοροιδεψεις εμένα.

Άψυχος ΛειτουργόςWo Geschichten leben. Entdecke jetzt