Μπλεξίματα

156 27 15
                                    

Η ώρα περνάει αλλα ο τύπος είναι άφαντος και τα εφόδιά μας έχουν εξαντληθεί.

«Ρε λες να μην μενει εδώ;»

«Πολυ πιθανό Ανθή μου να μενει και αλλου αυτος. Μήπως ειναι παντρεμένος και εχει νοικιασει αυτο το σπίτι για να καλοπερναει;»

«Πιθανό. Φαινόταν εύπορος. Γιατι με τετοια οικονομική κρίση,δύσκολο να ειχε αλλιως δυο σπιτια.Θυμάσαι ονοματεπώνυμο;»

«Ονομα Σωτήρης. Επιθετο το ειδα στο κουδούνι διπλα στην πόρτα αλλα δεν θυμάμαι καλα.»

«Λοιπόν θα κατεβω να δω στα θυροτηλεφωνα αν το γράφει.»

«Εισαι τρελή; Αν βγει και σε δει;»

«Θα παρω τα μετρα μου.»

Δεν προλαβαίνω να την αποτρεψω καθως βάζει την κουκούλα της και παίρνει το κινητο της μαζί και με καλεί. Καλα χαζη είναι;

«Γιατι με καλεις ρε παλαβή;»

«Για κάλυψη.Υποτίθεται πατησα το θυροτηλεφωνο, δεν σε βρηκα και σε πηρα τηλ να ερθω οπου εισαι. Αν με ρωτησει ποιον ζητάω την βαψαμε»

Ψιθυριζει πριν φθάσει στην είσοδο,βλέπει το ονομα και φευγει γρήγορα.

«Σωτήρης Μπ. γραφει μονο,σκατα.»

«Κριμα δεν είναι ολόκληρο.»

«Αν ειναι παντρεμένος,είναι λογικο να μην το γράφει. Ποτέ δεν ξέρεις. Εχει και γιατρούς η πολυκατοικία.»

«Τωρα τι κάνουμε;»

«Παμε στο μπαράκι.»

Μπήκαμε στο μπαρ χωρίς να εντοπίσουμε πουθενά τον Σωτήρη.  Αφου ειχαμε παρει αποφαση οτι πηγε τζίφος η παρακολούθηση κατσαμε να πιούμε ανεμελες το ποτο μας.

«Παω στο μπανιο για λιγο.Το νου σου στα ποτα μας.»

«Οκ»

Κοιταζα τριγύρω όταν ενας νεαρός με πλησίασε και μου εδωσε ένα DVD.

«Αυτό είναι απο τον Σωτήρη.Να το δεις μόνη.»

Η περιέργειά μου έφθασε στα ύψη μαζί με τον φόβο που συνεχώς μεγάλωνε. Εχωσα το DVD στη τσάντα μου πανω που η Ανθη επέστρεφε.

«Έγινε κατι; Ηρθε αυτος; Γιατι εισαι αναστατωμενη;»

«Ναι ήταν έξω με άλλη. Νομίζω με ειδε και έφυγε.»

«Σίγουρα σπιτι του την πήγε. Παμε απο εκει;»

«Όχι. Φθάνει για απόψε. Αλλωστε θελω να τον πετύχω μόνο για να του τα ψαλλω ενα χεράκι.Δεν θα ξενυχταμε για χατίρι του ψεύτη»

«Δίκιο έχεις. Κακώς ασχολούμαστε μαζι του κιόλας.Παμε να ξεκουραστούμε»

Λίγη ωρα αργότερα, έφερνα βόλτες στο διαμέρισμά μου μέχρι να παρει τηλεφώνο η Ανθή. Πάντα όταν έφθανε σπίτι της έπαιρνε και μου έλεγε οτι έφθασε καλά. Μια συνήθεια που μας εμεινε μετα απο ενα ατυχημα που ειχε παλαιότερα. Ευτυχως το τηλεφώνημα δεν άργησε. Της ειπα καληνύχτα στα γρήγορα και τοποθέτησα το DVD στον υπολογιστή. Πατησα εκκίνηση.....

Το κεφάλι μου πονάει. Ολα γυρίζουν. Δεν ειναι δυνατόν αυτο που μου συμβαίνει. Γιατι παλι σε εμενα; Γιατι με ξεφτιλίζουν παλι; Οχι.Οχι αλλο.

Φαίνονται ολα οσα κάναμε χθες,αλλά  μονο εγω διακρινομαι στο πρόσωπο, καθως ο Σωτήρης ειναι πλατη στη κάμερα. Γιατι τα κατέγραψε; Τι θελει απο εμενα;
Ψάχνω στο τέλος μηπως κατι μου λεει. Εχει ενα μονο σημείωμα γραμμενο σε υπολογιστή με κεφαλαία γράμματα.

ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΩ ΤΑ ΑΝΤΙΓΡΑΦΑ ΤΟΥ DVD ΘΑ ΠΑΝΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡ ΓΕΡΑΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΟΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ.
ΑΥΡΙΟ ΣΤΙΣ 9 ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΝΤΥΜΕΝΗ ΠΡΟΣΤΥΧΑ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΑ ΒΑΜΜΕΝΗ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ. ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΗ. ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ.ΜΙΑ ΛΑΘΟΣ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ  ΣΟΥ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.

Εχω γίνει ενα με το πάτωμα και κλαίω ασταμάτητα. Η ανασα μου βγαινει πια με δυσκολία.Αν υποκυψω στον εκβιασμό του το πιο πιθανό είναι να βρω μεγαλο μπελα και να κινδυνεψω.
Αν οχι θα με ξεφτιλίσει. Ειναι προφανες οτι οσο εμεις παρακολουθούσαμε το σπιτι του,εκείνος φροντισε να μαθει ολο το παρελθόν μου.

Η λυση ειναι μονόδρομος........

Άψυχος ΛειτουργόςWhere stories live. Discover now