Ατυχίες

256 43 19
                                    

Η Δέσποινα μη περιμένοντας να με δει εκει με κοιταζε ανήσυχα. Σκεφτόμουν μια δικαιολογία γρήγορα και της απαντησα.

«Ζαλίζομαι λιγακι και ανεβηκα να μου παρουν την πιεση. Δεν βρηκα κανεναν μεσα. Αν εχεις χρόνο,μπορεις να μου την μετρησεις;»

«Φυσικα.Τι ρωτας ανθρωπε μου; Παμε στο ιατρείο μου.»

Επνιξα ενα γελακι και την ακολούθησα. Σιγα μην εχανε την ευκαιρια. Απο την πρωτη χρονια που γνωριστηκαμε ως ειδικευομενοι, με γλυκοκοιταζει. Στην περίπτωση που οντως ήμουν άνθρωπος, δεν θα αφηνα το κορμακι της σε ησυχια.

Μου παιρνει την πίεση και με κοιταζει  με γουρλωμένα μάτια.
«Νομίζω πως δεν πρέπει να φυγεις»

«Ποσο εχω;»

« 5,5 με 8. Απορω πως ανεβηκες τις σκαλες μεχρι εδω.»

«Ε παλι καλα, λιγο επεσε. Εχω χαμηλη πιεση,γιατι απο μικρος εκανα αθλητισμό και μεχρι τώρα που ειμαι ανενεργος,απο συνήθεια προπονουμαι.»

«Τι αθλημα εκανες;»

«Καταδυσεις»

Ενιωσα λιγο αμηχανα, καθώς έβλεπα το πονηρο βλεμμα της να παρατηρεί εξονυχιστικά το κορμί μου.

«Ετσι εξηγείται τετοιο κορμί.»

Νομίζω πως παραπηρε θάρρος. Εχει πλησιασει πολυ το προσωπο της στο δικο μου, η ρομπα της ειναι ανοιχτη και το πλουσιο στηθος της με προκαλει να το αγγιξω. Δεν αντέχω να εισπνεω το αρωμα της,με ερεθίζει. Πρέπει όμως να φυγω αμεσως, να παρω το τεστ απ τον αναλυτη και να επιστρεψω στα καθήκοντά μου,αφου σημερα θα διανυκτερευσω.

«Δέσποινα κάνε πίσω τώρα. Μην προκαλείς την τυχη σου.»

Σαν να συνήλθε και τραβηχτηκε απότομα. Αλλα οχι,αυτό που έβλεπα δεν ηταν συνειδητοποίηση οτι ξεπερναει τα ορια, ουτε ντροπή, αλλα πεντακαθαρος θυμός.

«Βύρωνα, μηπως οι φημες ισχύουν τελικα;»

Δεν καταλαβα το ειρωνικό υπονοούμενο της. Καιγομαι να ρωτησω τι κουτσομπολια λενε για εμενα,αλλα ισως να μην έχουν βαση τα λόγια της και να προσπαθει να με μειωσει για να τονωθει το εγω της.

«Εχω σοβαροτερα πράγματα να ασχοληθώ, πιο αληθινά»

«Δεν θες να διαψεύσεις τις φήμες δηλαδή οτι εισαι ομοφυλόφιλος;»

Την κοιτάζω εκνευρισμένος και απαξιώ να της απαντήσω. Προσπαθώ να σηκωθω απο την καρεκλα,αλλα με ακινητοποιεί με ενα απότομο καθισμα της πανω στον καβαλο μου.

Άψυχος ΛειτουργόςWhere stories live. Discover now