pikachu
kiri brom
minayi da çağırkiris
manitim ne alaka agapikachu
görsün izukumu
tanissinlar istiyorum
hem ona anlatmam gereken
seyler var ozledimkiris
olm sen niye
her bokunu manitime anlatiyorsun
ben degil miyim senin
en yakin arkadasin hainpikachu
SUPHEN Mİ VAR ASK OLSUN
ama Minam ayri ya
cok iyi dedikodu yapiyo ya
oha dur müstakbel kocam ariyokiris
olm bizim grupta sap olan
bi kats var farkinda misin
mal sero bile shotoyu kendine asik etti aq
buyu yapti bence aksi mumkun degil
Katsukinin sucu aslinda aga
mükemmel çocuk
elini sallasa ellisi
kankam diye demiyorum
yollar yürüyüşüne, kızlar gülüşüne hasta
ama yok adam mafya babasi gibi takilirsa olacagi bu tabiipikachu
YA SUS
müstakbel kocamla konusuyom dedim
ayrica merak etme sen
yakinda onun da basini baglarizkiris
diyosunn
ne bilion lan cabuk anlatpikachu
bugun mina gelsin
anlaticam sakin pot kirma
kimseye bir sey deme
bbkiris
byee 😘....................
"Daha var mııı?" dedi İzuku, bıkkınca.
"Az kaldı." dedi Katsuki, küfür etmemek için kendisiyle kavga ederken arkasından gelen yüksek sesle durdu.
Refleksle arkasına baktığında İzuku'nun yerde yüzükoyun yattığını gördü, eğer düşen kişi Denki ve ya Kiri olsaydı kahkahalarla gülebilirdi ama o an gülmeyi geçin düşünmeyi bile unutmuş gibiydi.
El çabukluğuyla İzuku'yu yerden kaldırdı Katsuki.
"Lan n'oldu bir anda?!"diye sordu Katsuki. Gözleriyle onu süzüyor, yarası var mı diye bakıyordu.
O sırada ağzını açsa ağlayacak olan İzuku sadece ayağındaki acıya odaklanmıştı.
Ne zaman korksa, canı acısa konuşmuyor, ağzını açmaktan bile korkuyordu. Ağlayacağından emindi, ağlamak istemiyordu.
"Buraya bak," dedi sertçe Katsuki.
Kaba ellerin çenesini kavrayıp yukarı çekilmesiyle Katsukiyle göz göze geldi İzuku.
"Bir yerine bir şey oldu mu?"diye sordu nazikçe.
Cevabını dolan gözlerinden aldığında derin bir nefes aldı Katsuki.
"Neren acıyor çocuk söylesene!" diye bağırdı Katsuki. İzuku'nun neden konuşmadığını anlamıyordu.
Konuşmayı reddererek eliyle üzerine basamadığı ayağını gösterdi İzuku.
"Basamıyor musun üzerine?" diye sordu Katsuki, tam o sırada yine telefonu çaldı.
"Sikeceğim şimdi Ei amına koyim sonra ara geliyoruz dedik!" diye bağırdı Katsuki sokaktaki insanları umursamadan.
Az önceki halinden eser yoktu telefonla konuşurken. Siniri İzuku'nun ona yardımcı olmamasıydı, neden sessiz kalıyordu anlamamıştı ve Kirishima'ya patlamıştı.
"Gel, gel gir koluma." dedi Katsuki İzuku'nun koluna girerken.
İzuku ise ayağının burkulduğundan emindi, hareket bile edemiyordu çünkü.
Kafasını iki yana salladı ve göz yaşlarının akmasına izin verdi.
"Hay, çocuk şimdi ne oldu?!" diye bağırdı Katsuki yavaştan panik oluyordu.
"Burkuldu..." diyebildi sonunda İzuku.
"Zedelenmiştir o! Hay-" küfür edecek gibi olup kendini frenledi Katsuki, İzukuya küfür etmek istemiyordu.
Agresif olduğu kadar nazik davranıyordu, İzuku'nun önünde eğilerek, "Bin." dedi.
"Ne?" dedi İzuku gözleri kocaman kocaman açılırken.
"Atla sırtıma işte, az kaldı zaten. Burkulmamıştır o merak etme Kirilerde bakarız ayağına."dedi sabırsızca Katsuki.
El mahkum, asla hoşuna gittiğinden değil, utanarak Katsuki'nin sırtına çıktı İzuku.
Zaten boy farkları az değilmiş gibi cüsse farkları da devasaydı. Çok komik durduklarına emindi İzuku.
Zaten Katsuki ona "çocuk" diyordu...
--------------------&&&
neyden korkucam arkadasim
sen de cocuksun ben de cocugum
ama sen bir orospu cocu-brat(izu) ve brat tamer(kats) yazmayi seviyorum 😍
niye cocuk falan diyo demeyin pedo degil valla✋🏽
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dördüncü •BakuDeku
Historia Corta"okeye dördüncü lazım gelsene" ↳texting-düzyazı ₊˚⊹Bigboy Katsuki x Babyboy Izuku ☆.*chill, smut, funny, randomly ✯ short story