14

143 18 59
                                    

"Bu gece burada kalacak olmanıza rağmen yanında yedek kıyafet görmüyorum aptal." dedi Katsuki alayla.

İzuku yalnızca,"Ne?" diyebildi. 

''Neyse, benimkilerden veririm sana.'' dedi Katsuki kıyafetlerinin İzukuya olmayacağını bilse de...

İzuku bardakları tepsiye yerleştirdikten sonra mutfağın kapısını açarak salona adımladı, tepsiyi yavaşça kadınların oturduğu masaya bırakıp tekrardan mutfağa girdi ve bu sefer atıştırmalık dolu tepsiyi alıp masaya koydu, Katsuki de arkasından ayrı bir tepsi ile çıktığında İnko çay ve atıştırmalıklar için teşekkür etmişti.

''Katsuki sen İzukuyu odana çıkart, sana küçük gelen kıyafetin varsa onları da ver yazık yavruma kaldı böyle...'' dedi Mitsuki ağzına cipsleri tıkıştırırken. Katsuki gözlerini devirerek merdivenlerden çıktı ve İzuku için odasının kapısını açtı.

İzuku mahçup bir ifade ile içeri girdiğinde Katsuki arkasından kapıyı kapattı, ne yapacağını bilmediği için gergin olan İzuku ona uzatılan iki parça kıyafeti bile görmemişti, ''İzuku?'' Katsukinin sesini duyarak gerçekliğe dönen İzuku hızlıca kıyafetleri alarak odadaki tuvalete girdi, kendi üstündeki kıyafetleri çıkartıp güzelce katladıktan sonra Katsukinin ona verdiği, büyük ihtimalle sarışının şort olarak kullandığı ama İzukuya kapri gibi olan şortu giydiğinde belindeki ipleri sonuna kadar çekip bağlamaya çalışsa da tam olarak oturmuyordu beline, tişörtü ise neredeyse şortun paçalarına değecek kadar uzun gelmişti, üzerinde sadece tişört varmış gibi duruyordu ve İzuku bu görüntüden hoşlanmadığını reddemezdi.

Tuvaletten çıkıp kıyafetlerini annesinin çantasına güzelce yerleştirirken onu izleyen gözlerin pekala farkındaydı, ''Neye bakıyorsun öyle?'' dedi arkasını dönmeden.

Katsuki çok ciddi bir ses tonuyla ''Sadece tişörtü mü giydin?'' dediğinde İzuku tişörtün eteklerini tutarak hızlıa ona döndü, ''T-Tabii ki hayır! Gerçekten en küçük kıyafetlerin bunlar mı?'' derken tişörtünü kaldırarak altındaki şortu gösterdi.

''Beğenmedin mi bücürük?'' dedi alayla, Katsukinin beğendiği kesindi.

İzukunun da bunun farkında olduğu kesindi.

''Eee napıyoruz şimdi?'' dedi İzuku yatağa otururken, Katsuki de yanına oturup bilgisayarını çıkardı, ''Film mi izleseks?''

''Yok yaa... Filmler uykumu getiriyor.'' Katsuki bıyık altından gülerken İzukunun anlamamasına gülmemek için kenini zor tutuyordu. ''Tamam o zaman anime izleyelim?''

İzuku ona doğru yaklaşıp bilgisayara doğru eğildi, ''Oluur! Hangi animeleri seversin?''

Heyecanlı bir şekilde animeler ve mangalardan bahsetmeye başladıklarında bilgisayarı unutmuşlardı, saalerce gülüp eğlenmiş, yemiş ve içmişlerdi.

Kapının tıklamasıyla susup kapıya dönmüşlerdi ki İnko kapıyı açarak içeri girdi, ''Ah! Siz hâlâ ayakta mısınız? İzuku, saat geç oldu bebeğim, fazla geçe kalmadan uyu olur mu?'' dediğinde İzuku hızlıca telefonundan saate baktı, saat ikiydi. İzuku hayatında ilk kez bu kadar geçe kalmıştı.

''Tamam anne, iyi geceler!''

''İyi geceler İnko teyze.''

''İkinize de iyi geceler çocuklar.''

İnko kapıyı kapattığında Katsuki İzukuya döndü, ''Uykun varsa uyuyabilirsin.''

İzuku gözlerini ovuştururken, ''Sen nerede kalacaksın?'' dediğinde Katsuki hınzırca gülümsedi, ''Nerede olacak, yanında.''

İzuku hızlıca gözlerini açtığında Katsuki gülmüştü, ''Şaka yapıyorum, yere yatak sererim  ben merak etme.''

''Ta...Tamam o zaman, iyi geceler Katsuki.'' dedi İzuku yatağın örtüsünü kaldırıp içine girerken.

Katsuki yavaşça yataktan kalkarak yatağının yanına bir yer yatağı serdi, yastığına kafasını koyarken, ''İyi geceler.'' dedi ama İzukunun çoktan uyuduğundan emindi. Tam gözlerini kapatacaktı ki hemen yanı başına sarkan ince parmaklı ele doğru döndü, yavaşça alnını dayadığında İzukunun uyanık olduğunu bilmiyordu tabii ki.

Sabah aşağıdan gelen tıkırtılara uyanan Katsuki İzukunun hâlâ yatakta uyuduğunu gördüğü için yavaşça ayaklandı ve odadan çıktı, merdivenleri de indiğinde annesinin ve İnkonun masayı hazırladığını gördü. ''Günaydın hanımlar, biraz erken değil mi?'' derken yeni uyandığı için sesi olduğundan daha kalın çıkmıştı.

''Ah Katsuki! Uyandırdık mı? Kusura bakma, annenle özlem gidermek için erkenden dışarı çıkmak istemiştik de...''

''Çıkmadan önce de size kahvaltı hazırlayalım dedik.'' diye araya girdi annesi.

''Gerek yok, ben hazırlarım İzukuya kahvaltı siz eğlencenize bakın.'' dese de hanımlar sofrayı kurduktan sonra dışarı çıkmışlardı.

Katsuki tekrardan odaya çıktığında İzuku hâlâ uyuyordu, gece dönüp durduğu için kıyafeti açılmış, tüm sırtı ve göbeği görünüyordu zaten bol olan şortu ise toplanmış neredeyse iç çamaşırı kadar kalmıştı. Katsuki içindeki ergene dur diyemeyeceğini anladığı an kendini tuvalete attı ve elini yüzünü yıkadı. ''Hay sikeyim...''

Kalkmış aleti ona selam çakarken banyonun kapısı tıklatıldı, ''Katsuki?''


----------------------&&&
hoş geldin ebubekir sıddık bebek

kitabı milattan önce kitaplığına eklenenler 💀💀

e hadi bi 2 ay daha yokum ben KFAKLŞSFKŞLASKLGJAKGJKLALKSŞGALG

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Dördüncü •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin