12

304 32 8
                                    

İzuku öğle arasını iple çekiyordu, Katsuki'nin gelip onu almasının sabırsızlıkla bekliyordu. Ne yapacağını nasıl konuşacağını her şeyi kafasında kurup oynamıştı.

Zaten çok konuşkan biri olduğu için fazla gerilmesine gerek yoktu, Denki de onu motive ediyordu.

"Ya aşkım kendine gel, evleniyor musunuz sanki? Ne bu gerginlik?" dedi Denki İzuku'nun yanaklarını sıkarken.

"Geriliyorum ama nedensizce ne yapayım Denki..." dedi İzuku umutsuzca.

"Bak kalmış şurda dersin bitimine 10 dakika çıldırtma insanı. Sıradan bir insan gibi düşün sakin ol." dedi Denki.

Güldü İzuku, "Sıradan biri mi? Hayır hayır hayır balım sen kendini Katsuki ile bir tutamazsın." dedi ciddiyetle.

Denki şok ile kaşlarını kaldırdı, "Dakika bir gol bir ya! Sağol gerçekten." dedi gözlerini devirirken.

"Uf çok kötü oldum boşver gitmeyeyim ben." dedi İzuku.

"Kanka sen gitmiyorsun zaten, o gelip seni alacak. Ya bebeğim tamam sakin ol, biliyorum nasıl hissettiğini inan Shinsou ile kavga ettikten sonraki ilk buluşmamızda stresten ağlamıştım ama sen ağlama!" dedi gülümseyerek Denki.

"Rezilsin." dedi İzuku gülerek.

Beklenen zil çalınca öğrenciler kapıya doğru koşuşturmaya başladılar, kimse kantinde sıra beklemek istemiyordu.

Nihayet sınıftan herkes çıktığında Katsuki hâlâ ortada yoktu.

İzuku birkaç dakika onu bekledi, bu birkaç dakika önce 5 oldu daha sonra 10 en sonunda ise zil çaldı, tenefüs bitti.

Ne gelen ne de giden olmuştu.

Katsuki gelmemişti.

--------------------------
giden gelmiyor acep nedendir?

tanri tarafından kutsanmis oldugumu dusunuyorum cunku beni ben olarak yaratmıs ya d*no olarak dogsaydım??????

evet bolum cok kisa ama diger bolum bombeee (diger bolum 3ay sonra)

hepinizi opuyorum💋

Dördüncü •BakuDeku Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin