~Özel Bölüm~

8.2K 662 1.1K
                                    

Özel bölüme hazır mıyız???
Bunun için sizden rekor yorum istiyorum. Lütfen beni kırmayın

Keyifli okumalarr...

☆✼★━━━━━━━━━━━━★✼☆

Anlatacaklarımı gerçekten dinleyecekseniz, herhalde önce bu zamana kadar Hyunjın ile neler yaşadığımızı, günlerimizin nasıl geçtiğini, üç yıl boyunca nelerin değiştiğini bilmek istersiniz, bunları çok detaylı bir şekilde anlatmak isterim. Ama şu anlık kısaca özetlemeyi tercih edeceğim.

Hyunjin ile birlikteliğimizin üçüncü senesini bitirmiş ve dördüncü senemize doğru ilerliyorduk. Bu üç sene içinde birbirimiz ile inanılmaz güzel zamanlar geçirdik. Unutulmayacak güzel anılar biriktirdik. Önceliğimiz birbirimiz oldu. Hayatımızda kendimizden başkasına öncelik vermedik. Her ne konu olursa olsun birbirimize olan sevgimizi hep ön planda tuttuk. Tabii bu süreç boyunca hayatımızda baya değişiklikler yaşandı.

Bunlardan biri artık benim üniversiteye gidiyor olmamdı. Hyunjin'in desteği ile liseyi güzel bir şekilde bitirmiş ve sıkı bir şekilde sınava çalışıp güzel bir üniversite tutturmak için baya bir çalışmıştım. Tabiki de emeğinin karşılığını almıştım. Bana olan en yaktın mesleğin yazılım mühendisliği olduğunu düşünüp bulunduğumuz şehirdeki üniversitenin bu bölümünü yazmıştım ve ilk olarakta tekte tutturmuştum. Verilen emek hiçbir zaman yerde kalmıyordu işte.

Aslında bu mesleği seçmemin asıl amacı Hyunjin'in bu konu hakkında usta olmasıydı. Sonuçta bu bilgisi sayesinde tanışmamış mı? Tabiki de ben onun gibi bu bilgilerimi kötüye kullanıp yeni birileri ile tanışmaya çalışmayacaktım. Anlayacağınız üzere birazda sırtımı Hyunjin'e dayamıştım.

Kişilik olarak bakarsak biraz daha olgunlaşmış karakteri oturan birisi olmuştum. Üç sene önceki saf hallerim biraz daha kaybolmuş gibiydi. Hyunjin gözümü açmıştı. Yine sevecen samimi bir insandım ama biraz daha ağır başlıydım. Önüme gelen herkese artık o kadar yakın davranmıyordum. Akıllanmıştım bir kere.

Bu süreçte tek bende değişiklikler yaşanmadı. Hyunjin'de benimle birlikte değişmişti. Onun değişiklikleri genellikle iş hayatıyla ilgiliydi.

Hyunjin'in artık kendisine ait bir barı vardı. Bunca zaman boyunca biriktirdiği para ile kendisine ait bir bara sahip olmuştu. Geceleri orada sahne almaya devam ediyordu tabi ki. En vazgeçilmez olanı da buydu. Kendi barını inanılmaz bir şekilde dizayn etmişti. Anlatmaya çalışsam kelimelerim yetersiz kalacaktı. Öyle güzel düşünmüştü ki her bir detayını... Her gördüğün bir yerin altında hep bir anlam vardı. Orada yapılan şeyler asla anlamsız değildi. İşte Hyunjin'in sevdiğim bir huyu daha. Her şeyi özenle düşünmesi bu kadar ince detaylara önem vermesi benim gözümde çok güzel bir şeydi.

Ah bir de Hyunjin ayriyeten Kore'nin güçlü yazılım şirketlerinden birinde çalışmaya başlamıştı. Beklenmedik anda bir gelen iş teklifi ile ikimizde çok şaşırmıştık. Öylesine Hyunjin'in maillerini kurcalarken gelen iş teklifini görünce çığlığı basmıştım. Benim bağırmam ile Hyunjin'in endişe ile yanımda belirmesi bir olmuştu. Şapşal sevgilim bana bir şey oldu sanıp koşarak yanıma gelmişti. Gelirken de omzunu kapıya çarpmıştı. Bağırmamın sebebini öğrenince bir beş dakika nasıl olduğunu sorgulamıştı. Beş dakika boyunca oturduğu sandalyeden bilgisayarın ekranına haraketsizce bakıyordu. Bir an şoka girdiğini düşünüp endişelenmeye başlıyordum ki yaşam belirtisi verip bana sarılmıştı. Bu şekilde bir mutlu anımız daha vardı.

Bu arada dövme dükkanında işler hala devam ediyordu. Ama bu dükkanı da değiştirmişti. Barın alt katını dövme salonu yapmışlardı. İki işini birleştirmişti ve cidden mantıklı bir karardı. En azından oradan oraya pek fazla koşturmasına gerek yoktu. Aslında bu fikri onlara sunan bendim. Alt katta boşta kalan katı ne yapacakları hakkında Changbin ile konuşurken konuya dahil olup dövme dükkanını oraya tasiyabileceklerini ortaya atmıştım. Cidden de işe yaramıştı.

Hacker || HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin