uyarılar: yok
karakterler: mikey, draken, baji, kazutora, chifuyumikey
ne zaman sinirlense veya sinirlense burnu kırıştırıyor.
mikeynin burnunu kırıştırdığını gördüğünde, yüzün ciddi olmaktan çıkıyor. üyeler onu rahatsız ettiğinde burnunu buruşturmasına son derece sevimli buluyorsun.
bir gece ikiniz hangi lokantadan yemek yiyeceğinizi tartışana kadar ona küçük sırrınızı söylemedin. gözlerini devirip burnunu buruşturarak içini çekti, "neden arada bir başka bir yere gitmiyoruz? hep aynı yerde yiyoruz.” burnunu kırıştırarak sızlanırken ağzından onu ciddiye almayan bir kıkırdama çıktı. böyle bir durumda kıkırdadığını duyunca tek kaşını kaldırdı ve kollarını kavuşturdu.
"komik olan ne?" şimdi yüzüne bir gülümseme yerleştiğinde başını salladın, "burnunu kırıştığında çok tatlı görünüyorsun." gözleri ani iltifatla genişledi, yüzünün ısındığını hissettin, bunu gördün ve şimdi kollarını hala kavuşturmuş, göz temasından kaçınarak senden başka tarafa bakan telaşlı adama kıkırdadın.
kendi kendine homurdandı, "şirin değilim." gözlerini devirip senden biraz daha kısa olan adama doğru ilerledin, bir elinle yanaklarını tuttun ve onun hala kırmızı bir yüzle sana bakmasına neden oldun. "mmm, öylesin." burnunun ucunu öperek ve ona sevdiği o parlak gülümsemeyi vermek için geri çekilerek alay ettin.
bu iltifatlara ayak uydurursan patlayacakmış gibi hissetti - kızların ona güzel falan demesine alışıktı ama sıra sana gelince? mırıldanmadan önce seni kendine yakın tutarak yüzünü boyun girintisine saklarken sızlandı.
"tanrım, (y/n)! sen benim ölümüm olacaksın!”
draken
bazı şeyler söz konusu olduğunda gerçekten beceriksizdir.
nedenini bilmiyorsun ama nedense draken son derece beceriksiz. ken ile birlikte bir gün motosikletini tamir etmek için garajına gittiğinizde, yanlışlıkla bir tane değil, dört farklı aleti kendi üzerine düşürdüğünü fark etmiştin, başka bir zaman ikiniz de kurabiye yapmaya çalışırken o dolaptan tabak almaya çalışırken iki mutfak malzemesini kırmış ve karıştırma kabına şeker yerine tuzun bir kısmını dökmüştü.
adamın ne kadar beceriksiz olduğuna dair liste uzayıp gidebilir, ama yine de umursamadın. bunun yerine onun ne kadar beceriksiz olduğunu sevimli buldun, ikinizin de çıktığı ilk randevuyu hatırladın, ikiniz yıldızların altında dans ederken çok sert basmaktan ayağını kırmıştı. beceriksiz benliğinin sana bunu yapmasına izin verdiği için kendine ne kadar üzüldüğünü hatırladığın düşünceye kıkırdadın, bir özür olarak sana son derece tatlı ve sevimli bulduğun hediyeler ve yiyecekler almaya devam etti.
çalmakta olan soluk müzik dışında sessizliği bozan ani kahkahadan, draken başını çevirerek omzunun üzerinden baktı ve seni araba kaputunun üzerinde oturmuş, bacaklarını sallarken, yüzünde bir gülümsemeyle gördü. tek kaşını kaldırdı, "orada neye gülüyorsun?" derin sesi, üstsüz adamla göz teması kurmanız için gerçeğe dönmenizi sorguladı, "sadece ilk randevumuzu fiilen nasıl mahvettiğini hatırlıyorum." alay ettin, sadece kendi gülümsemesiyle gözlerini devirdi ve alet masasına yaslanarak tamamen sana doğru döndü, "kaç kez özür dilemeliyim bebeğim?"
gerçekten düşünüyormuş gibi çeneni ovuştururken mırıldandın, inlemesine neden oldun, eğik pozisyondan kalkıp senin vücuduna doğru yürüyüp bacaklarının arasında durdun, iri ellerini kapüşonunun üstüne koydu, başını senin boyuna doğru eğdi . "hadi... yaralıyken seni zaten yeterince şımarttım ve hala da şımartıyorum. daha ne istiyorsun?"