Çilekli pasta🍰

73 7 0
                                    

Selamlarr ayy bu bölüm için çok heycanlıyım bu arada nasılsınız bakalımm özlediniz mi beniii bu bölüm çok güzel olacak iyi okumalarrr<3
💖
Boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım "hayır yani evet...Acemi bir piskoloğum ancak seni iyleştireceğime eminim adım kadar." Dedim hızla adam yani Ateş hala bana duygusuz gözlerle bakıyordu ve o tam konuşacakken ben konuştum "Şimdii sen ne hastasısın?" Diye sordum aşırı saçma bir biçimde hasta adama sen nasıl hastasın diye sorulurmu salak kafam ya Ateş kahkaha attı gülüşüne kaydı gözüm çok güzel gülüyordu *bide aşık ol Melo salakmısın kendine gel* iç sesime hak verdim ve adamın gözlerine baktım konuştu bu kez onun sözünü kesmedim "ben... Hasta değilim öyle diyorlar ama değilim... Bende iyleştireceğin tek şey ruhum olsun acemi ki onuda asla yapmassın orası ayrı bir konu ama... Neyse bak acemi sana benim hakkımda ne sikim derlerse inanma ben kötü biri değilim" Gözlerini kıstı ve bir süre düşündü sonra tekrar konuşmaya başladı "neyse ne bana inanmassan umrumda değil ama ben hasta değilim." Kafamı anladım şeklinde salladım ve konuşmaya başladım "sen... nelerden hoşlanırsın?" Diye bir soru yönelttim tabii gene iç sesim durmadı *git istersen bide cafe ye gidip biraz sohbet edellimmi diye sor istersen adama Melo manyakmısın* ve gene haklı... Adam bir süre düşündü ve konuşmaya başladı "ben... nelerden hoşlanırım ki bu soruyu hayatımda ilk kez sordular bana... Buraya geleli 3 yıl oluyor yani... Ben 23 yaşındayım 20 yaşına kadar nelerden hoşlanırdim ki? Klasik biri değildim o zamanda şu andada" gözlerini kıstı biraz düşündü ve tekrar konuştu "ben şarkıları severim" dedi hızla biraz dikeldi bir adam tam tam hareketlerini kısıtlayacaktaki elimle ^dur^ işareti yaptım adam durdu.Ates gülümsedi gene çok güzeldi gülümsemesi ama bu kez çocuksu bir gülümsemeydi sanki cidden 5 yaşında gibi. Biraz düşündüm şarkılar ha kendi kendime güldüm bir pikopat nasıl şarkilar sever ki ben bunları düşünürken ateş tekrar konuştu "ve çilekli pasta bayılırım çilekli herşeye bayılırım aslında ama tabi burada vermiyorlar orası ayrı ama çok severim ben sonra... Uğur böceklerini severim,kedileri severim,köpek severim ama kedileri daha çok... sonraa" tam devam edicekken durdu ve gülümseyen heycanlı yüzünü durgun yüzüne çevrildi "kardeşimi... kardeşimi severim" ve gülümsedi acı bir gülümsemeydi ama bu "oda beni çok sever" gülümsedim içtenlikle tam ona çok şanslı olduğunu söyleyecekken hızla bana baktı kaşlarını çattı ve "di... severdi eskiden.

Gözleri acı doldu ve bir anda duygusuzlaştı o an sustum oradar bir adam sırıtmaya başladı adama dikkatlice baktım ve neye gülüyorsun hayırdır bilader bakışı attım adam konuştu bir anda oysa bir hastayla konuşurken onalr konuşamazdı ama konuştu işte "o kardeşini hatta tüm aile üyelerini katleden bir piç kurusu" dedi o an aşırı sinirlendim Ateş bu lafları duymaya alışmış gibiydi hızla ayağa kalktım ve adama dirseğimi geçirdim "sana 3 saniye veriyorum hastamdan özür dile yoksa seni doğduğuna pişman ederim sik kafalı" dedim o sırada diğerleri bana yaklaşacakken hepsine ^sizi bir sikerim^ bakışı attım hepsi o anda mıhlandı

"3"

"2"

Adama baktım tam ağzımı açmış 1 diyecek iken adam bağırdı "özür dilerim!" Gülümsedim ve konuştum "bir daha olmasın." Dedim ve yerime oturdum o sırada diğer bir görevli hızlıca dirsek attığım görevliyi odadan çıkardı Ateş ile göz göze geldik gözleri bir an küçük bir an ışıldadı ve söndü sanki "acemisin ama kolun ağır bakıyorum" dedi ve gülümsedi bende gülümsedim *gülümsemelere doyamıyorsun Melo hayırdır* dedi iç sesim bunun için daha çok gülümsedim ve konuştum "ne kadar ağır olduğunu göstermemi istermisin?" Dedim alayla karışık komik bir ses tonu ile "belki yatakta dedi ve göz kırptı o an dondum ve gözlerimi kısıp bir süre yüzünü inceledim "biliyorum çok yakışıklıyım doktor ama nazar değdirteceksin bak çek kem gözlerini üzerimden sapık gibi bakıyorsun" dedi o an gülmeye hatta kahkaha atmaya başladım oda güldü.

"Yaparım öyle şeyler" dedim ve daha çok güldüm onun gözleri gülüşümü inceledi o an hızlıca gülmeyi kestim ve aklıma 9 yaşındayken annemin söylediği laf geldi aklıma
💖
O gün okuldan çıkmış servisime biniyordum ki hızlıca bir el saçlarımı çekti dışardan hafif bir çekiş gibi görünsede acısı göründüğünden daha fazlaydı sinirle arkamı döndüm saçümı kimin çektiğini görmek için annemdi o an gülümsedim onun bana yaptıklarına rağmen onu seviyordum... bu gün o beni almaya gelmişti ama neden? Bunları düşünürken annemle arabaya gelmiştik beni arabaya resmen fırlattı ben hala gülüyordum annem bana baktı sonra gülüşüme ve midesi bulanmış gibi yüzünü buruşturdu "iğrenç bir gülüşün var sende iğrençsin gülüşünde midemi bulandıyorsun seninle evde neden bu kadar kötü güldüğün hakkında konuşacağız" dedi o an gülmem silindi yerine minik bir göz yaşı geldi... Eve geldiğimiz gibi beni salondaki koltuğa fırlattı ve bağırdı "SEN İĞRENÇSİN MİDEMİ BULANDIRIYORSUN İĞRENÇ ŞEY BİR DAHA GÜLME VE BİR DAHA AĞLMA!!" Dedi ve o an mutfağa hızla gitti elinde üzerinde buhar tüten bir çaydanlıkla geri döndü çaydanlıktaki kaynar suyu göğüslerime ve karnıma doğru fırlattı o an bağıra bildiğim kadar bağırdım baçaklarima bile gelmişti annem de bağırdi ama çığlık değildi acı dolu değildi uyarıcı tondaydı "KES SESİNİ YOKSA DAHA KÖTÜSÜNÜ YAPARIM!!" Dedi gözlerim doldu ama onun karşısında ağlayamadım çünkü ağlma demişti çok canım yanıyordu vücudum cayır cayır yanıyordu o günü nasıl geçirdim bilmiyorum odama kitledi sonra beni annem tüm gün ağladım acımda geçmedi sabah uyandım ağlarken uyiya kalmışım her tarafım su taplamıştı gene gözüm doldu o sırada annem içeri girdi (üstündekileri annesi çıkarttı öyle odaya koydu bu arada) vücuduma iğrenir gibi baktı ve konuştu "gitmiceksin bu gün okula" diyip gitti.
💖
O an gene gözüm dolar gobi oldu ama karşımda Ateş vardı hızlıca ağlamamı engelledim ve Ateşe baktım sanki bir şeyleri anlamıştı acılarımı anlamıştı öyle baktı yada ben yanlış anladım bilmiyorum ve konuşmaya başladı "çocukluk tramvalarım var herkes ailemi öldürdüğümü söylüyor ve bunu çocukluk tramvalarıma bağlıyorlar doktor bana deli diyorlar,piç diyorlar,şerefsiz diyorlar her türlü hakareti diyorlar ama lütfen bana katil,hasta demesinler doktor engelle onları doktor ben katil değilim başından berri söylüyorum ben kötü değilim hastada değilim yemin ederim sana doktor yemin ederim..." o an sustum aynısını benim kardeşime yapmışlardı tabi o aileden birine değil yoldan feçen birisini öldürdükleri düşünülüyordu orası ayrı o an onu anladığımı hissettim ve elimi uzatıp elini turrum bir bana bir elime baktı o an konuştum "seni anlıyorum" dedim gözlernin en derinine bakarak "beni nasıl anlayacaksın acemi" dedi kardeşimde aynısını yaşıyor diyemedim sustum elini elimden yavaşca çekti o an en üst düzey bir pikopatın(!) Elini tuttuğumu farkettim ve huzursuzca yerimde kıpıradadım *evlilik gördüm* dedi iç sesim o an iç sesime sövmeye başladım bir anda ana avrat sövdüm *salak bana dediklerini kendine diyon malmısın kendine sövdü manyak ya* dedi o an gene aydınlandım o sırada bir görevli içeri girdi ve zamanımızın dolmak üzere olduğunu söyledi tamam anlamında başımı salladim ve Ateşe döndüm "daha sık geleceğim." Dedim ve ayağa kalktım "kendine iyi bak çilekli pasta" dedim ve göz krptım tam çıkarken Ateş konuştu "senden bir şey işteyeceğim acemi" ona döndüm ve sorar gözlerle ona baktım "bana... çilek getirirmisin?" Dedi o an kalbimde bir şeyler oldu ve gülümsedim "tamam" dedim hızla "söz ver" dedi

Tekrar gülümsedim "söz... çilekli pastalar üzerine söz veriyorum" dedim gülümsedi ve içim gitti o an aklıma bir şey geldi

"Sende söz ver" dedim "neye?" Dedi şaşkınlıkla "kendine iyi bak çilek adam bana bunun için söz ver daha çok uyu en başta ve daha fazla yemek ye bana söz ver." Dedim içeri girdiği anda farketmiştim uykusuzdu ve yediği az yemekler vücudundan pek belli olmasada beni buraya getiren görevli bahsetmişti "söz" dedi o an hayatımda ilk kez biri bana söz vermişti ilk lerim ammada garip ya "söz veriyorum acemi" dedi ve içtenlikle gülümsedi bende gülümsedim ve gözü fene gülümsememe kayınca gene yüzüm hemen düştü ve ^bay bay,görüşürüz^ anlamında el salladım en başta kaşları çatıldı sonra göz krptı ben çıktım o tek kaldı derin bir nefes verdim ve eşyalarımı alıp arabama yürüdüm
💖
Bölüm bitiiii ay çok güzel olduu umarım beğenmişsinizdir vote ve yorum atmayı unutmayınn<<33

Hızlı Koş!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin