JJK
"Kalk artık a'mına koyim saat kaç oldu!"
Yoongi'nin bağrışı ile kalktım. Esnerken "Sanada günaydın hyung." dedim. Yoongi hyung göz devirdi ve kalktım. Yatakta olan bir kaç saç tutamına baktım ve gülümsedim.
Evet, yaklaşık üç aydır kanser ile mücadele veriyordum ve kemoterapi yüzünden saçlarım dökülüyordu.
Ha, birde... İki ay önce Taehyung'dan ayrılmıştım... Benim gibi bir kanser hastasını sevmek yerine gidip sağlıklı birine aşık olmasını dilerim...
Üstümü giyindim ve aşağı inip gelen misafirlere baktım. Nefes almayanlar...
Derin bir nefes verdim ve aşağı inerken "Günaydın, millet. Ayrıca sizler hoş geldiniz." dedim. Kanser olduğumdan beri diğerleri ile kalıyordum çünkü olup olmadık yerde bayılıyor, nefes alamıyor ve ölecekmişim gibi geliyordu.
Gibi geliyordu değildi aslında... Ölecektim...
Masaya gittiğimde sadece Taehyung'un önünün boş olduğunu gördüm. Yavaşça sandalyeyeyi çektim ve Taehyung'un önüne oturdum. Duyduğuma göre bir aydır işe gitmiyor ve her gün içiyormuş. Bir doktor bile olsa kalbi onu feci bozmuştu.
Ağzıma sosis attım ve Namjoon hyung "Ben Seokjin ile yemek yemeğe gideceğim." dedi. Kaşlarımı kaldırdım ve "Vayy, siz işleri büyütüyorsunuz, kutlarım! Umarım ölene dek sevgili olursunuz!" dediğimde Taehyung "Bizde olabilirdik." diye mırıldandığını duydum. Sertçe yutkunduktan sonra boğazımın ağrıdığını hissetmiştim. Jimin hızla "Bilin bakalım kim Namjoon ve Seokjin'in sevişmesini engellemek için onlarla gidiyor?" dediğine kıkırdamıştım ve "SEN TABİKİ!" dedim. Yoongi hyung gülümseyerek "Ben Hoseok ile evlendiğim için kısa bir aşk turu yapacağız." dedi. Hoseok hyung burun büktü ve "Tanrı senin iyiliğini versin Yoongi! Beni aşk kaçamağı diye sıpaya götüreceksin!" dedi. Yoongi arsız bir gülümseme sunarken "Sadece bize özel oda ayarlattım." dediğinde Hoseok gözlerini kocaman açmış ve "Biz yarım saate çıkarız, arkadaşlar. Size şimdiden bay bay." demişti.
Hepsi gittiğinde bir koltuğa ben bir koltuğa Taehyung oturdu ve ikimiz halı desenini inceliyorduk. Harika aktivite!
Sonunda Taehyung başını kaldırdı ve "Keşke bana söyleseydin. Ayrılmak zorunda kalmazdım ve iyileşmen için elimden gerekeni yapardım. Neden demedin?" dedi. Yutkundum ve "Eğer ayrılırsam beni unutur ve mutlu bir hayat geçirirsin ve ben öldüğümde acı çekmezsin." dedim. Artık böyle dediğimde canım yanmıyordu. Alışmıştım. Alıştırmıştım da. Kendimi ölmeye alıştırmıştım.
Taehyung birden yanıma geldi ve oturdu. Ne yaptığını izlerken elini kalçalarıma sabitledi ve göz açıp kapayıncaya kadar kucağına almıştı. Nefes alış verişim ve kalp atışım hızlanırken Taehyung elini kalbime koydu ve "Benim ne hissettiğimi biliyor musun? Seni her gün düşünürken kalbim böyle atıyor." dediğinde ellerimi boynuna sıkıca sardım ve "Özür dilerim. Özür dilerim. Özür dilerim. Özür dilerim." diye mırıldanmaya başladım. Taehyung boynuma bir öpücük bırakıp gözlerinden bir damla yaş düşürürken "Sikeyim, özür dilemeyi kes! Sen özür dileyince daha kötü oluyorum. Bırak sana yardım edeyim! Hangi ilaçların sana iyi geleceğini biliyorum." dediğinde sulu gözlerle başımı aşağı yukarı salladım. Gözlerini yavaşça kapatıp bana yaklaşırken daha fazla dayanamayıp gözlerimi yumdum ve dudaklarımızı birleştirdim. Yavaş yavaş dudaklarını hareket ettirirken onun aksine hışınca yapıyordum. O tutku ve şefkatle öperken ben özlemimi ve geçen günlerin acısını çıkartarak öpüyordum. Bir süre sonra dudaklarımızı ayırdı ve oluşan köprüyü dudaklarımı yalayarak kırdım. Sırıtarak baktı ve "Özlemişim." dedi. Başını boynuma gömdü ve kokumu çekti "Kokunu." dedi. Boynuma bir öpücük bıraktı ve "Aşkını." dedi. Yavaş yavaş başını kaldırdı ve gözlerini dudaklarımdan kaldırmayarak "Öpüşünü." dedi. Gözleri kararlaşınca dudak büzdüm ve "Ya sana da geçerse kanserim?" dedim ve kalkacağım sırada beni kucağına sürterek geri oturttu.
Taehyung'a şaşkınca bakarak kaşlarımı kaldırdım ve "Sen benim bedenimi özlemişsin." dedim alayla. Dudaklarını dudaklarıma sürttü ve "Bu uykusuzluk bedenin içindi. Onca kadehi kaldırırken adını anmam bedenin içindi. Her gün Tanrı'ya bizim için işaret beklerken bedenin için miydi?" dedi. Söyledikleri kalbime cehennem ateşi misalini andırarak yanıyordu.
Elleri sırtımdan aşağıya inerken bende ellerimi yanaklarından ensesine, ensesinden saçlarına götürdüm ve tuttum. Burnumu burnuna sürttüm ve "Bizim hikayemiz yarım kalmayacak, değil mi?" dedim titrek sesle. Taehyung o kadar yaklaşmıştı ki konuşurken dudakları dudağıma değiyordu. "Bu hikaye bitmemesi için ömürüm böler yarısını sana veririm." dedi. Arsız gülümseme sunarken "Ayrılmadan önce ne yapmıştık biz ya?" dedim kendimi bedene sürterek. Taehyung genzinden erkeksi bir hırıltı çıkardı ve başını geriye yaslarken "Devam et." dedi.
________________________________________________________________________________
SELAMM! bu da bitti lan! artık yeni kurgular daha değişik olacak çünkü hep aşk ve tatlı yazıyorum bana kaos lazım amk ewknveıwp
Birde kestiğim sahne müq laf etmeyin fekwngıewjg
Abiiiii sizi çoooook seviyorum umarım Malatya, Osmaniye, Hatay, Kahraman Maraş ve Gaziantep'dekiler iyidir 🥺 Sağlıklı bir yıl diliyorum
DİĞER KİTAPLARDA GÖRÜŞÜRÜZZ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastayım Doktorum Ama Size - Taekook ✓
FanfictionHastalanan Jeon Jungkook gittiği doktora fena vurulur. Fakat doktor Kim Tae Hyung kazanılması zor biridir. Fakat Jeon Jungkook için zor bir şey yoktur. Fakat Kim Tae Hyung zordur ve bunu bilmelilerdi. Ee, ne demişler; onlar uysun kerevetine biz uyal...