İlahi bakış açısı
Taehyung evine vardı ve anahtarı ile kapıyı atı. Kapıyı aralayıp daha eşiği yeni geçtiğinde browni kokuları burnuna doldu. Kokuyu içine güzelce çekti ve eve girdi.
Kapıyı sessizce kapattı ve mutfağa ilerledi. Gördüğü görüntü karşısında sırıttı. Sevgilisi brownileri yeni fırından çıkardığı belli oluyordu ve sıcak çikolatayı üzerine döküyordu. Aynı zamanda bir şarkı mırıldanıyor ve kalçasını sallıyordu. Taehyung sırıttı ve Jungkook boşalmış sıcak çikolata tabağını kenara koyduğunda arkasından sarıldı. Jungkook iç ısıtan bir gülümseme ile "Hoş geldin, güzelim!" dedi, Taehyung aynı sıcaklıkla "Hoş buldum, bebeğim." dedi ve kokuyu tekrar içine çekip "Çok güzel kokuyorlar! Net senin gibi çok güzel olmuştu." dedi ve başını boynuna gömüp kısa bir öpücük bırakıp geri çekildi.
Jungkook bir bıçak alırken Taehyung'a "Dolaptan süt çıkarır mısın, güzelim?" dedi. Taehyung kıkırdadı ve "Pekala bebeğim," diyip, dolaptan süt çıkardı ve iki bardağa doldurdu. Jungkook tatlıları taşırken Taehyung sütleri taşıyordu. Yemek masasına oturdular ve tatlılarını yemeye başladılar. Taehyung bir çatal daha almıştı ama ağzına gelen çikolata tadına açık olup "Çok güzel olmuş bebeğim, eline sağlık!" demişti. Jungkook gülümseyerek sütünü içerken "Teşekkür ederim, güzelim!" demişti. İkisi tatlılarını yiyip sütlerini içtiler ve çikolata boğazlarını yakmaması için bir bardak su içtiler. ( Yazar: ayy çikolata çok severim ama boğaz yakıo yaa)
Jungkook bardağını tezgaha bırakırken bir anda Taehyung gelip arkasından sarıldı ve boynuna öpücükler bırakmaya başladı. Jungkook başını yana yatırdı ve masum öpücüklere bıraktı kendini. Ama Taehyung'un öpücükleri saniyeler sonra hırçınlaşınca Jungkook inledi. Taehyung başını çekti ve kulağına sıcak nefesiyle "Acıdı mı?" dedi. Taehyung'un kesik nefesi kulağına çarpında Jungkook alt dudağını dişlemiş ve "Devam et." demişti sadece. Taehyung sırıtarak başını Jungkook'un boynuna gömmüş ve sert öpücüklerini bırakmıştı. Jungkook inlememk için dudağını ısırırken Taehyung'un bir anda yaptığı şey onun haz ile inlemesine sebep olmuştu.
Taehyung sertleşmiş aletini Jungkook'un kalçalarına sürtmüştü.
Taehyung Jungkook'u belinden tutup kendine çevirmiş ve hemen tekrardan boynunu emmeye ve sert öpücüklerini bırakmaya devam etmişti. Jungkook elini Taehyung'un kalçalarına koymuş ve okşuyordu, Taehyung ise elini Jungkook'un bel kıvrımında dolaştırıyordu.
Jungkook zar zor "Deliğim zaten acıyor, kısa bir süre yapmayalım." demişti ve Taehyung'un sert öpücüğü ardından inlemiş ve "Vazgeçtim. İşleri sana devrediyorum." demişti. Taehyung hiç ayrılmadan Jungkook'u kucağına almış ve boynunda başını kaldırmayıp odasına ilerlemiş.
Jungkook'u odaya varınca yatağa yatırmıştı Taehyung. Taehyung bir çırpıda Jungkook'un tişörtünü parçalamış ve tüm engellerini kaldırmıştı. Jungkook'da tam davrancağı sırada Taehyung üzerindekileride çıkarmış ve tekrar Jungkook'un boynuna yönelmişti.
(Burada keseyim mi sahneyi BJRRGGEWKGWOJGPWKHRJP.)
Taehyung Jungkook'un her yerinde dudaklarını gezdirmişti. Tekrar boynuna yönelmişti ve emmeye devam etmişti. Bir anda kulağının arkası ve boynu ile ortasına bir yeri öpünce Jungkook erkeksi bir inilti bırakmıştı. Taehyung sırıtıp aynı yeri emmeye başlamıştı bu sefer. Jungkook her seferinde daha ağır ve derin bir inilti bırakıyordu. Taehyung daha fazla dayanamayıp aletini Jungkook'un deliğine sokmuştu. Jungkook acı dolu bir inilti bıraktığında tam Taehyung içinden çıkacaktı ki Jungkook Taehyung'un başını boynuna daha çok gömüp kendini ona ittirdi ve "Lüt- ahh. Lütfen deva- mmmhh, devam et güzelim..." demişti iniltileri arasında.
İkisi de rahatlayınca Taehyung geri çekilmiş ve kendini yatağın başka bir tarafına atıp "Özür dilerim, bebeğim." demişti masumca. Jungkook hemen başını hafifçe çevirip "Neden, güzelim." diye sormuştu. Taehyung derin bir nefes verdi ve "Canını yaktım..." dedi. Jungkook mayışmış gözlerle üzerine çıktı Taehyung'un ve ellerini terli saçlarının arasında koyup "Bende bir gün senin yakarım, ödeşiriz." demişti cilveyle. Taehyung elini Jungkook'un beline koydu ve "Olur, bebeğim." demişti ve kendilerini döndürüp altta kalan Jungkook'un boynuna dudaklarını yaslamıştı.
______________________________________________________________________
Bölüm ile alakasız isim LWGOJWROGJWO. Neyse yaa abii böyle şeyler yazmaya alışık değilim ya(!) bir tuhaf oluyorum yazınca. ayrıca bugün çok bölüm attım yarın artk birazda diğer kitaba yüklenelim. Onda bir 4 bölüm olsun bunda 10 bölüm olacak. Öye yani dörder dörder gidicem :). İyi okumalar, voteler az kalbim kırılıyor :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastayım Doktorum Ama Size - Taekook ✓
FanfictionHastalanan Jeon Jungkook gittiği doktora fena vurulur. Fakat doktor Kim Tae Hyung kazanılması zor biridir. Fakat Jeon Jungkook için zor bir şey yoktur. Fakat Kim Tae Hyung zordur ve bunu bilmelilerdi. Ee, ne demişler; onlar uysun kerevetine biz uyal...