Buluşma Ayarlamak

159 7 135
                                    

götündenefesalanlar

Jungkook: HYNGLAR HAZIR MISINIZ?


Yoongi: evden çıkmanı bekliyoruz kapının önündeyiz


Namjoon: TÜM ŞEYLERİ BANA TAŞITIYORLAR GEL AL ŞUNLAR


Hoseok: ne lan alt sırası dört poşet taşıyorsun



JJK

Evden çıktığımda hyunglarımı görmem gülümsemem neden oldu. Hoseok hyung ve Yoongi hyung ellerinde sadece termus ve bardak vardı. Namjoon hyung ise elinde dört tane poşet taşıyordu.

El sallayarak yanlarına gittim ve "Nabersiniz?" dedim. Namjoon hyung elindeki toplaları gösterdi sadece. Yoongi hyung Hoseok hyungun dudağına bir öpücük kondurup "Yanımda Hoseok olduğu için iyiyim." dedi. Hoseok hyung sadece sırıtıp ne kadar iyi olduğunu belli etti. 

Beraber yaklaşık on dakika yürüyünce Namjoon hyung kolumun altına girdi ve "Jungo, geldik oğlum, dayan." dedi. Kaşlarımı çattım ve "Çocuk doğurmuyorum, hyung. Sadece halsizim." dedim son cümleme baskı yaparak. Namjoon hyung kaşlarını çattı ve "Kucağıma mı alayım?" dediği an "Sakın." dedim. "Sakın öyle bir aptallık yapma, açık açık seni sikerim." Namjoon hyung başını başka yöne çevirip küfürler etti.

Hastaneye vardığımızda hepsi benle içeri girdik. Tek günde ezberlediğim hastane kliniğine gittik ve kapıyı Hoseok hyung çaldı.. İçerden aşık olduğum derin ses "Gelebilirsiniz." dedi. İçeriye girdiğimizde aşık olduğum doktor odasının camını kapatıyordu. Onu tekrar süzdüm ve ne kadar yakışıklı olduğunu anladım. Üzerinde kahverengi bir gömlek, üzerinde doktor gömleği ve altında siyah dar bir pantolon vardı. Doktor Taehyung beni görünce ilk sırıttı ama ardından ciddiye bürünüp "Bay Jeon, bu gün ikinci gelişiniz. Nasılsınız, iyi misiniz?" dedi. Yoongi hyung sırtıma sert bir kez vurduğunda acıyla inledim. Ama Yoongi hyung tekrar vurdu ve "Kafes dövüşlerinde çok yoruluyor evde baygın bulduk. Apar topar hastaneye geldik." dedi hüzünle. Hoseok hyung iç çekti ve "Gel Jungo, otur evladım, sana nasıl yumruk attılar ya!" dedi hüzünle. Namjoon beni sedyeye oturttu ve tam diğer hyunglarım içeri gireceği sırada doktorum hemen "Üzgünüm ama sadece hastayı alıyorum kliniğe. İsterseniz bahçe de bekleyin." dedi. Yoongi hyung bizim dilimizde "Bu seni sikmek için kovuyor." dedi ve omzu silkip "Peki, ne diyelim. İyi iyi sev- pardon iyi iyi muayene edin." dedi ve klinikten çıktı.

Sedyede duvara yaslandım ve derin bir iç çektim. Taehyung masa oturdu ve "Bir günde iki kere geldin Jeon, iyi misin?" dedi. Gözlerimi kapatıp bir iç çektim ve elimi belime götürüp "Bok gibiyim. Hyunglarım sırtımda bir acı olduğunu söyledim kafes dövüşünden çıktıktan sonra. Şu an nefesim sıkışıyor." dedim. Aslında kafes dövüşü falan yapmıyordum, Namjoon hyung dün sırtıma çıktığından beri ağrı vardı. 

Taehyung çenesi ile tişörtümü işaret edip "Çıkar." dedi. Sırıttım ve "Çıkaracak yerlerim ağrıyor, sen çıkarır mısın?" dedim. Taehyung alayla kaşını kaldırdı ve "Ben senin doktorunum, annen değil." dedi. Kaşlarımı kaldırdım ve kısa bir ıslık çalıp "Kollarım ağrıyor doktor, çıkaramam." dedim. Taehyung masadan inip yanıma geldi ve "Böyle gıcık bir hastam hiç olmadı ama nedensiz memnunum." dedi, tişörtümün eteklerini tutup kaldırdı ve bir çırpıda çıkardı.

Karın kaslarım ve dövmeli vücudum ile karşı karşıya gelince çapkın bir sırıtışla yutkundu ve ardından "Sırtını dön." dedi. Biraz sedyede yan döndüğümde adını asla bilmediğim bir aletle sırtımı dinledi. Birden sedyenin yanını örten paravana ile etrafımızı sarınca ilk şaşırsam da sonra sırıttım. 

Hastayım Doktorum Ama Size - Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin