Akşam Yemeği

121 6 38
                                    

JJK

Önümde Taehyung kendi arabasıyla giderken evine arkasında onu takip ediyordum. Tabii aptal bir sırıtış yüzümü bırakmıyordu. İpek gibi boynuna küçük bir öpücük bırakmıştım. Ve bundan feci etkilenmişti. 

Taehyung'un evine varınca evin dışı kahverengiydi. Evin içine girdiğimizde evin içinin de kahverengi tonlarında olduğunu fark ettim. Masa da istediğim yemekler vardı. Gülümseyerek Taehyung'a bakarken Taehyung mutfağı göstererek "İçeride Tteokbokki'nin sosunu sıcak sıcak karıştırıcam, mutfaktayım haberine. Kendi evinmiş gibi hisset." dedi göz kırpıp mutfağa gitti. 

Evi gezmeyi düşünmeyip hemen mutfağa gittim. Taehyung tteokbokki'yi karıştırmayı yeni bırakmıştı. Hemen gidip arkasından sarıldım Taehyung'a. İlk donakalsa da sonra gülümseyerek "Nasıl kokuyor?" dedi. Burnumu ilk boynuna gömdüm ve o güzel kokusunu içime çektim. Ardından "Senin kadar olmasa da güzel kokuyor." dedim sırıtarak. Taehyung sırıttı ve başını yan çevirip saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı. Gülümseyerek kulağının arkası ile boynu arasında bir bölgeye öpücük bıraktım ve tam kendimi çekeceğim sırada Taehyung'un inlediğini fark ettim. Gevşettiğim ellerimi daha sıkı sardım ve aynı yere tekrar öpücük bıraktım. Taehyung tekrar inlediğinde kulağına üfledim bu kez. Taehyung zor zar "İçeriye geç, Jungkook." diyebilmişti fakat hemen yanındaki ocağın ateşini kapattım.  Taehyung şaşkınca donakalınca hızla kendime döndürdüm ve bir çırpıda kaldırıp tezgaha oturttum. Taehyung şaşkınca bana bakarken hızla ıslattığım kağıt havlıyla ilk boynunu ardından gözünün altını sildim. Kapatıcı çıkınca dövmeleri göz önüne çıktı. Taehyung çapkınca sırıttı ve "Ee, gerçekte nasılmış?" dedi. Gözlerimi boynundan alamazken "Çok güzelmiş." dedim ve başımı tekrar boynuna gömdüm.

İlahi bakış açısı

Jungkook başını Taehyung'un boynuna gömdü ve sade öpücükler bırakmaya başladı. Bir süre sonra sade öpücükleri hırçınlaşmıştı. Taehyung alt dudağını ısırıyordu inlememek için. Jungkook elini tezgahtan Taehyung'un ilk önce uyluğuna koydu ve sıkmaya başladı. Taehyung sessizce inledi ilk. Ardından inlememek için kendini sıkarak "Önce akşam yemeği yiyelim..." diye bildi. Ama Jungkook onu duyamıyordu. Sert öpücüklerinin ardı arkası kesilmezken bir anda elini Taehyung'un tişörtünün altına koydu ve ince belini okşamaya başladı. Taehyung ve Jungkook'un pantolonları zorlanmaya başlamıştı. Jungkook başını nefes nefese çekti ve sıcak nefesini tekrar Teehyung'un kulağına üfledi. Taehyung kesik nefeslerle "Artık...Artık yemek yiyelim mi?" dedi. Jungkook derin derin nefes alıp verirken "Olur." dedi ve geçip sandalyeye oturdu. Taehyung elinde tteokbokki ile gelip yemeği masaya koydu. Hemen chostick'lerini açtılar ve yemek yemeye başladılar.

Jungkook doyunca kendini sandalyede geri attı ve "Her şey efsaneydi, ellerine sağlık güzelim." dedi. Taehyung hemen ayağa kalkıp tabakları toplarken "Teşekkür ederim bebeğim." dedi ve gidip yanağına bir öpücük bıraktı. Jungkook sadece sırıttı.

Taehyung masayı topladıktan sonra elinde patlamış mısır ve iki tane kahve ile gelip "Gel film izleyelim!" dedi. Jungkook "Pekala." dedi ve ayağa kalktı ama aklındaki düşünceler tamamen farklıydı. Tepsiyi Taehyung'dan aldı ve "Sen içerde film seç, ben geliyorum."  dedi. Taehyung salona geçince Jungkook arkasında tepsi ile gitti.

Jungkook tepsiyi masaya bıraktı ve tam o anda yanında oturan Taehyung'un kalçalarında tutup kaldırdı ve kendi kucağına oturttu. Taehyung ilk donakaldı ama ardında sırıttı. Jungkook Taehyung'un boynundaki dövmesine dokunurken "Devamını görebilir miyim?" dedi, gözlerini Taehyung'un boynunda alamıyordu. 

Taehyung alayla Vücudumu görmeye emin misin?" dedi. Jungkook ses tonundaki alayı anlamadan "Hiç olmadığım kadar..." diye mırıldandı. Taehyung utangaçlığı bırakmıştı ve gene alaylı bir tınıyla "Çıkar t-shirtümü." dedi. Jungkook Taehyung'un hiç beklemediği bir şey yaptı. Taehyung'un t-shirtünün yakalarından tutup çekerek t-shirt'ü parçaladı.

Hastayım Doktorum Ama Size - Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin