-13-

653 28 3
                                    

Dankje voor de 900 reads

Nova's POV:

Als we eenmaal geland zijn en we uit het vliegtuig stappen, staan er er 3 bodyguards te wachten die ons naar een ander vliegtuig brengen. 

Ik stap het vliegtuig in als 1 van de laatste. Een vriendelijke stewardess lacht naar mij en maakt een gebaar dat ik haar moet volgen. Ik loop achter haar aan met Matthy en die andere jongens waar ik nog steeds niet van iedereen de naam weet achter me. Ze wijst naar een stoel, ik loop er naar toe en zie dat er al iemand bij het raampje zit. Dat is facking Niall Horan. Ik was het gewoon even helemaal vergeten dat ik bij hem in het vliegtuig zit met al die andere shit dat ik ineens me echte broer heb gevonden. 

Hij kijkt op en glimlacht heel lief en schattig naar me (Zie media) en ik glimlach akward terug. Hallo wat zou jij doen als je een crush op iemand hebt en je weet dat je die gene nooit zal zien en je ineens naast hem in het vliegtuig zit. Ik moet dus naast hem zitten, en dat vind ik helemaal niet erg. Het word alleen wel heel akward, deze 7 uur. Ik ga op de stoel naast hem zitten en Matthy komt aan de andere kant zitten van me. 

''Ladies and genteleman fasten your seat belts we are leaving''

Zegt er iemand door de microfoon. Ik doe me gordel om.

Als we eenmaal in de lucht zitten doe ik hem weer los. Nouja een poging tot. Het lukt maar niet. Ik loop te trekken en duwen maar er komt geen beweging in. Totdat er iemand anders hem letterlijk binnen 1 seconden los doet. Het is Niall. Ik kijk hem aan 'Thanks' zeg ik.

(Ze gaan nu met elkaar in het Engels praten maar ik typ het weer in het Nederlands. Met Matthy en de andere bankzitters praat ze gewoon Nederlands)

'Graag gedaan' Zegt hij

'Ieritant he dat ze eerst naar New York zijn gevlogen' Zegt hij weer

'Hahaha ja vooral als je morgen een belangrijke afspraak hebt' Antwoord ik

'Hahaha heb ik ook' Zegt ie

'Noof wil je wat eten' Vraagt Matthy ineens

Ik kijk hem aan en zie de vriendelijke stewardess in het gangpad staan. 

'Nee Dankje' Antwoord ik

Matthy vraagt aan Niall of die iets wil maar Niall kijkt hem vragend aan.

'Mat Hij is Engels die verstaat geen Nederlands sukkel' Zeg ik half lachend

'Hij vraagt of je iets wil eten of drinken' Zeg ik tegen Niall

'Ohh, hahah. Nee dankje' Zegt Niall

'Hij hoeft niks' Zeg ik weer tegen Matthy in het Nederlands.

'Sorry hij kan niet echt heel goed Engels' Zeg ik weer tegen Niall

'Hahaha, niet erg. Welke taal praten jullie dan?' Vraagt hij

'Nederlands' Antwoord ik

'Ohh, je bent Nederlands? Ik heb een vriend in Nederland. Weet niet of je die kent? Dat is een voetballer' Zegt hij iets te hyper

'Ja, ik ben Nederlands. Geen idee of ik die ken' Zegt ik lachend

'Marco van Grinkel' Zegt hij

'Ja die ken ik, die heeft bij PSV gevoetbald en die speelt nu bij FC. Dordrecht waar ik woon' Zeg ik enthousiast.


Sorry voor dit saaie deel. Maar dat van die vriend van Niall is echt waar. Kaulo ziek toch.

Ik moet naar school, Ajuu




Forget || Niall Horan & BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu