-16-

600 32 8
                                    

Oke we doen er gewoon nog 1. Ik heb echt geen leven. Hahaha

Nova's POV:

Als we bij het hotel zijn aangekomen spring ik zo snel mogelijk uit de taxi. Wat een gezeik was dat zeg. Remmen, gassen, remmen, gassen. Hobbel, put, remmen, gassen. Ik ben onder andere een milkshake geworden. Wilden een guy die schijnbaar Koen heette een slokje water drinken reden we precies over een grote hobbel heen en remde we keihard. Gooit hij dat water over mij en Matthy heen. Heel grappig. Ben helemaal nat.

Ik spring uit de taxi en pak mijn gitaar uit de kofferbak. Waneer ik me andere koffer wil pakken pakt iemand anders hem al. Ik draai me om en zie dat Milo het is.

'Ik kan best zelf me koffer tillen hoor' Zeg ik tegen hem

'Weet ik' Antwoord hij terwijl hij met me koffer en zijn koffer naar de ingang loopt. Ik kijk hem met grote ogen na.

'Wat is er' Vraagt Koen

'Ja die walnoot gaat er met mijn koffer vandoor' Leg ik hem uit

Hij schiet in de lach en wenkt me dat ik mee naar binnen moet. Ik loop achter hem aan met mijn gitaar wel in zijn tas over mijn schouder naar binnen. Matthy, Milo en nog 2 andere gasten waar ik nog steeds hun namen van weten.

We checken in, krijgen de sleutels en lopen naar de lift. Ja die gasten ik loop naar de trap.

'Wat ga je doen?' Hoor ik Matthy roepen

'Waterskiën' Roep ik terug

Ik loop de trap op naar de 4e verdieping. De jongens slapen ook op de 4e verdieping. Ze stappen de lift uit en ik trek me koffer uit de handen van Milo want die had hij nog beet.

'Waarom ging je met de trap?' Vraagt Matthy

'Ik heb claustrofobie' Antwoord ik

Ze knikken begrijpelijk. 

'Mag ik jullie namen nog weten?' Vraag ik aan de jongens waar ik nog steeds de namen niet van weet.

'Je kent ons niet?' Vraagt een gast met een baard

'Jawel maar toch vraag ik jullie namen' Zeg ik droog

Ze moeten lachen en stellen zich voor als Raoul en Robbie. 

'Nou ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik ga naar mijn kamer. Aju!' Zeg ik terwijl naar mijn kamer loop met mijn gitaar en koffer. Ik maak de deur open met een sleutel en ik loop naar binnen. Wauw wat een grote kamer, best wel logisch want het is het duurste en bekendste hotel in Londen. Er staat een heel groot 2 persoons bed midden in de kamer. Ik doe een andere deur open en zie een hele grote badkamer met een bubbelbad en een grote inloop douche. Er zit ook een sauna. Er is ook een mini keuken en een inloopkast. 

Ik spring op het grote bed en begin een beetje trek te krijgen. In de keuken is een mini bar. Ik pak water en een zakje menms. Ik plof weer op het bed en ga wat op de TV kijken.

Na letterlijk 5 minuten naar de TV te lopen kijken ben ik het weer zat. Ik pak me telefoon verbind het met de wifi van het hotel en krijg honderden berichtjes binnen. Vooral van me 'Ouders' en 'Broers'. Op me ouders heb ik geen zin om te reageren. Ik bel Louis wel even.

(>Nova -Louis)

-Hallo met Louis 

>Hey Louis

-Nova!? Wauw ik ben zo zo zo blij dat je reageert. Je bent al 1,5 vermist

>Ik heb toch een briefje achter gelaten?

-Ja maar waar ben je? Gaat alles goed? Waarom ben je weg?

>Rustig Louis, ik ben in Engeland. Het gaat super. En ik ben weg omdat ik iets moet regelen hier. En ik heb me echte broer gevonden

-In Engeland? Wat hoe heb je je broer gevonden?

>Ik zat toevallig naast hem in het vliegtuig en we gingen met elkaar praten en toen kwamen we er achter dat hij me broer is en dat ik nog 3 andere broers heb.

-Wie is dat dan? Hoe heet hij

>Mathtyas het Lam. Die Youtuber

Hij kan het niet geloven en ik leg alles uit. Na 10 minuten te hebben gebeld en nog even James aan de lijn hebben gehad hang ik op. Dan bedenk ik me ineens dat ik wel moet oefenen voor morgen. Het is nu 8 uur s'avonds. Door de vliegtuig vertraging heb ik gebeld en mag ik het morgen doen inplaats van vandaag want dat had ik zoizo niet gered. Ik pak me gitaar en ga minimaal een uur oefenen.


Na een uur hebben geoefend is 9 uur. Ik ga nog wat TV kijken en slapen.


Niks te zeggen. Gewoon stemmen en volgen zou ik leuk vinden  


Forget || Niall Horan & BankzittersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu